Adsense

Selasa, 25 Januari 2011

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Cinta sejati Fasha Sandha dan Jejai sudah berakhir

Posted: 24 Jan 2011 08:47 PM PST

jejai dan fasha putus cintaMyMetro hari ini melaporkan pengakuan Jejai yang mengesahkan bahawa hubungan cinta bersama Fasha Sandha sudah pun berakhir.. Jejai juga menegaskan yang Nora Danish tiada kena mengena dengan perpisahan Jejai dan Fasha Sandha seperti apa yang di gosip-gosip kan sebelum ini.. Menurut Jejai lagi, pengakuan ini terpaksa dibuat bagi menjelaskan kekeliruan dan fakta yang tidak betul mengenai mereka diperkatakan di media dan di Internet..

"Nora Danish tidak pernah masuk campur urusan peribadi saya. Apa yang berlaku antara saya dan Fasha sehingga menyebabkan kami berpisah tiada kena mengena dengan orang lain,"

"Dakwaan Nora Danish menggunakan keluarga saya untuk memisahkan saya dan Fasha tidak pernah berlaku. Apa yang berlaku dalam keluarga saya, saya tahu semuanya,"

"Saya pasti Nora Danish tidak pernah gila talak. Dia sedang mengenali seseorang, malahan saya mengenali lelaki itu. Dia seorang yang baik dan dihormati. Fasha juga tidak pernah mengugut saya. Itu adalah pasti. Dia bukan seorang yang berkelakuan begitu,"

Sebab mengapa Jejai dan Fasha Sandha berpisah tidak pula dinyatakan.. tapi apa yang kami baca di Murai.com.my dan menurut informer Murai Batu..

"hubungan antara mereka putus disebabkan kerana Jejai sudah tidak tahan dengan perangai Fasha yang dikatakan agak suka 'meroyan' tak tentu pasal. Dek kerana itu, Jejai yang juga merupakan bekas suami Nora Danish ini dikatakan angkat kaki kerana tak mahu pening-pening lalat memikirkan sikap aktres jelita itu."

Tapi itu hanyalah gosip sahaja.. sebab yang betul mengapa mereka berdua berpisah hanya Jejai dan Fasha sahaja yang tahu.. Sama-sama la kita tunggu kenyataan daripada Fasha Sandha pula selepas ini…

fasha dan jejai putus cinta

keratan muka depan akhbar metro

Info: MyMetro dan Murai


Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Adakah ini Teman wanita mamat sepah?

Posted: 24 Jan 2011 07:52 PM PST

Ada angin yang bertiup kencang mengatakan gadis cantik dibawah ni adalah teman wanita mamat sepah ketika ini.. Betul atau tidak kami pun tak tahu, kita tunggu la pengakuan ikhlas daripada mamat sepah ni sendiri nanti.. Dengarnya kekasih mamat yang bernama Nur Syuhada ni adalah adik kepada Rody yang juga guitarist kepada kumpulan Kristal..

Bertuah sungguh Mamat sepah ni jika benar Nur Syuhada yang sedang menuntut di ASWARA ni adalah kekasih hati dia.. Lepas ni boleh la Mamat mengikut jejak langkah Shuib yang sudahpun bertunang dengan Siti Sarah bulan lepas.. MyGosip setiasa doa kan yang terbaik buat mereka berdua ni.. Apa-apa pun, jom kita layan gambar yang dikatakan kekasih mamat sepah kat bawah ni…

teman wanita mamat sepah

kekasih mamat sepah

kekasih mamat sepah Nur Syuhada adik kepada rody

Nur Syuhada seksi teman wanita mamat sepah


Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.