Adsense

Rabu, 26 Januari 2011

Celebrity News

Celebrity News


Gambar Ainul Aishah Dan Kekasih Ben Daniel

Posted: 26 Jan 2011 09:06 AM PST

Inilah gambar kekasih Ainul Aishah yang bernama Ben Daniel Hendsome tak ?

Gambar Seksi Nora Danish Pula di Majalan Cosmopolitan

Posted: 26 Jan 2011 08:48 AM PST

ALamak baru je puji minggu lepas, malas nak komen tapi saja nak "Share" dengan anda di ZoOmartis. Dah menjadi lumrah dan kemestian produk atau majalah memerlukan seseorang yang terkenal dan seksi sebagai duta.


ANda sajalah komen !!

Ahmad Dhani Pengetua Akademi Fantasia 9 !?

Posted: 26 Jan 2011 08:29 AM PST


Entahlah betul ke tak cerita dan gossip yang mengatakan Ahmad Dhani artis dari Indonesia akan menjadi Pengetua Akademi Fantasia musim ke 9.

Namun menurut sumber dari seberang, Erwin awal-awal lagi menyangkal perkara itu dengan mengatakan tidak pernah menerima apa-apa tawaran daripada produksi AF9. Malah dia tidak berminat untuk menjayakannya.

Malah ada gossip mengatakan Abang Aznil bakal menjadi pengetua Akademi Fantasia 9 kerana ia akan menjadi penutup kepada program yang sebelum ini menjadi fenomena di Malaysia.


Ahmad Dhani

ZoOm : Tak setuju sangat kalau artis seberang, dah tak ada ke artis atau orang yang berpengalaman menjadi pengetua AF9. Apa pendapat anda mengenai gossip dan cerita ini !!?

Kisah Artis : Zizan Nin Ke Mahkamah Untuk Ambil Kad Nikah

Posted: 26 Jan 2011 08:08 AM PST

Kalau sebelum ini ZoOm pernah "Post" mengenai keluarga Zizan Nin yang dikatakan sedang menghadapi masalah. Namun setelah beberapa lama beliau mendiamkan diri akhirnya Zizan tampil menjawap segala tomahan dan pandangan sesetengah pihak termasuk ZoOm sendiri ( Daripada Info Tau ).

Semoga apa yang beliau katakan pada wartawan Mstar benar belaka, semoga pasangan ini bahagia hingga ke akhir hayat dan tidak seperti yang digembar gemburkan oleh ramai pihak terutamanya di alam maya yang luas dan mudah dicari.

Berikut sedikit "Statement" ketika Zizan ditanya oleh wartawan :

"Saya percaya ustaz lebih arif dalam memberi nasihat dan pandangan perihalsuami isteri selain daripada ibu bapa kami sendiri.
"Kami bukannya bertemu kaunselor bagi memperbaiki masalah rumah tangga seperti yang dilaporkan," katanya.

"Kami baru 10 bulan berkahwin dan baru balik dari bercuti di Bali, Indonesia. Ustaz tersebut juga menyarankan agar mencari kualiti masa bersama namun ia bukan bererti pasangan harus bercuti secara mewah.
"Dan sebagai selebriti saya cuba elakkan dari mencampurkan hal peribadi dan kerjaya" katanya yang enggan kehidupan peribadi diketahui peminat.

ZoOm : Apa kata anda di Zoomartis !?