Adsense

Ahad, 23 Januari 2011

aReaL&Celebrity

aReaL&Celebrity


Tahniah , Dato Lee Chong Wei Berjaya Menewaskan Pasukan Badminton Indonesia....!!!!

Posted: 23 Jan 2011 04:04 AM PST

Salam 1Malaysia, Tahniah Di Ucapkan Kepada Dato Lee Chong Wei Yang Hari Ini Telah Berjaya Menewaskan Pemain Daripada Indonesia, Taufik Hidayat Di Kejohanan Badminton Terbuka Malaysia Buat Kali Ke-7 Pada Petang Hari Ini..



Dato Chong Wei Agak Aggressive Di Set Pertama Apabila Dia Menang Dengan Mudah Dengan Mata 21-8 Dengan Masa 16 Minit Jer.. Di Set Kedua, Kelihatan Kelibat Taufik Kembali Menyerlah Apabila Memberikan Saingan Yang Agak Hebat.. Namun, Tidak Berjaya Menundukan Pemain Kebangsaan Kita Dengan Mudah.. Di Set Kedua, Dato Lee Chong Wei Menang Dengan Mata Demerit 21-17 Dan Pada Masa Yang Sama Dia Juga Berjaya Membawa Pulang Wang Tunai Sebanyak RM96,000.. WoW...!!! Tahniah Sekali Lagi Di Ucapkan Kepada Dato Lee Chong Wei.. Semoga Berjaya Mengharumkan Nama Malaysia Di Kejohanan Terbuka Korea Yang Bakal Tiba.. Cayiok....!!!!!

P/s: Mmm... PM , Takde Cuti Ke Esok...??? Hehehe.....



Cameron Highlands, Jalan Cameron Highlands-Simpang Pulai, Kemalangan Bas, Kemalangan Jalan Raya, KM15 ,gambar kemalangan di Jalan Pekan Nenasi, gambar kemalangan di tali air, gambar kemalangan dipahang, Isu Semasa, kemalangan bas, kemalangan bas di Jalan Pekan Nenasi,rekod, pecah rekod, nuffnang, unique visitor nuffnang, innit nuffnang, bilangan pengunjung, absolute unique visitor, count unique visitor, php unique visitor, php visitor counter, unique user, unique visitor google, unique visitor statistics, unique visitor stats, unique visitor traffic, unique visitors, website visitors, analytics unique visitors, monthly unique visitors, unique visitors definition, website unique visitors,Proton inspira,facebook,ipad,Malaysia,benci bilang cinta,youtube,world cup 2010,yahoo,justin bieber,login facebook,fb,games,utusan online terkin,google,mudah.com.my,Selangor,mail,didi games,yahoo mail,fifa,you,maher zain,david villa,justin bieber,lionel messi,luna maya,ronaldhino,din beramboi,Fernando torres,lady gaga,kaka,hanis zalikha,cristiano ronaldo,lee min ho,van persie,adam lambert,iker casillas,siti nurhaliza,mesut ozil,paul tan,fabregas
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.