Adsense

Ahad, 23 Januari 2011

Celebrity News

Celebrity News


Keluarga Zizan Nin Dan Isteri Berantakan !!?

Posted: 23 Jan 2011 07:42 AM PST

Entah betul ke tak, tetapi ZoOm dapat daripada laman forum dan info majalah mangga online mengatakan pasangan yang berkahwin pada bulan Mac tahun lalu kini menghadapi dugaan daripadanya. Semoga pasangan ini kembali bersatu dan bermaafan. Bak kata pepatah syurga dibawah tapak kaki suami tetapi suami kena faham masalah si isteri. Ikuti luahan wartawan mengenai kisah pasangan yang baru meniti hari bahagia ini. Dekat bawah ZoOm sertakan Kisah yang disensasikan oleh mereka yang kononnya mengetahui perjalanan hidup suami isteri ini.


Kalau minggu lepas Mangga terkejut bila mendengar berita kurang sedap tentang pasangan pelakon, Vanida Imran dan Rashidi Ishak yang dikatakan ke mahkamah syariah, tapi perasaan itu reda bila Vanida menjelaskan, niat mereka ke sana adalah untuk menemani anak saudaranya sahaja.
Tak sampai beberapa hari, kes Vanida dan Shidi di perkatakan, kini pelakon, Zizan Nin pula dikhabarkan hadir ke mahkamah syariah.

KELUARAN TERBARU 2011 YAMAHA RXZ KHAS UNTUK MAT REMPIT

Posted: 23 Jan 2011 07:27 AM PST

Inilah gambar lama motor RXZ yang menjadi idaman setiap jejaka-jejaka tampan diluar sana yang suka terbang macam superman. Namun dengan adanya teknologi yang canggih seorang jurutera yang fanatik sangat dengan motor RXZ makan terciptalah Motor RXZ zaman 2011.

Nak tau !!!? Tengok bawah.. 




Amacam ? ada berani ??


Gossip Gambar Seksi Nursyella di Metro Hari Ini !!?

Posted: 23 Jan 2011 05:09 AM PST

Huh memang panas..baca dan komen je la


Nursyella atau nama sebenarnya Nurshid'la Ahmad Kamaruddin, 25, berkata dia mengakui foto yang tersebar itu adalah dirinya, namun itu bukan bermakna dia perempuan murahan yang boleh dikaitkan dengan kehidupan songsang seperti gemar berhibur di kelab malam dan rela menggadai maruah ditaja lelaki hidung belang mahupun orang kenamaan.

"Orang tak tahu susah payah saya selama lapan tahun menyepi. Orang hanya tahu mencaci dan menghina saya dan terbaru, menyebarkan foto peribadi saya.



Info : Metro Ahad 

"Memang itu foto saya. Saya bukan hipokrit dan begitulah gaya saya berfesyen, tapi tak sangka boleh mengundang kontroversi hingga saya dituduh sengaja nak tayang payudara.


"Waktu itu saya bersama beberapa rakan, termasuk juga artis lain, menghadiri majlis hari jadi di sebuah pusat karaoke di ibu kota. Jadi saya berpakaian mengikut kesesuaian majlis yang diadakan.

"Saya tahu ada orang ambil kesempatan buat perkara ini (edar foto) untuk memburuk-burukkan nama saya.

"Tak sangka, walaupun lama tidak terbabit dalam industri hiburan, masih ada yang mahu mengaitkan saya dengan kontroversi," katanya kepada Metro Ahad.

Zoom : Nampaknya Bulan Januari ni penuh dengan gambar konterversi dimulai oleh Gambar panas Fasha Sandha..

Chong Wei Winner Proton Malaysia Open 2011

Posted: 23 Jan 2011 04:35 AM PST

Tahniah Datuk Lee Chong Wei sekali lagi menjadi Juara di terbuka Proton tahun 2011, dengan semangat juang yang tinggi beliau sekali lagi mengharumkan nama Malaysia di pentas badminton dunia. Semalam beliau berjaya mengalahkan Cheng Long daripada China dan petang tadi beliau mengalahkan bekas pemenang Juara Olimpik yakni Taufik Hidayat dari Indonesia.


Gambar Juara Malaysia Open 2011

Tahniah Sekali Lagi...Apa kata anda di ZoOmartis ?



Tiket : :) 

DEFTONES LIVE IN KL 14 FEBRUARY 2011

Posted: 22 Jan 2011 09:49 PM PST

Are you waiting for Deftones? This year, this February. Deftones, one of the biggest underground bands in the world make their way onto Malaysian shores for their first ever concert in the country. They will come to Malaysia!! 14 February 2011 at the KL Live, Jalan Sultan Ismail! Powered by Tune Talk.


Remember the band's first mainstream break was through their 1997 album Around the Fur. Songs from this album, My Own Summer (Shove It) and Be Quiet And Drive (Far Away), gained regular airplay on radio and MTV. The band's latest album is Diamond Eyes, released in early 2010.? The band's current line-up are Chino Moreno (Vocals), Steven Carpenter (Guitar), Sergio Vega (Bass), Abe Cunningham (Drums) and Frank Delgado (programmer/D.J./keyboards).

Price : 

AND HOW TO BUY :

The concert tickets are priced at RM258 for Rock Zone free standing category, RM188 for upper tier free standing & RM98 for lower tier free standing.
Tickets are available online from AirAsiaRedTix at www.airasiaredtix.com and TicketPro at www.ticketpro.com.my, as well as over the counter at Rock Corner and TicketPro outlets.
Doors for the concert will open at 7pm and show starts at 8.30pm. More details available at www.rockthisjoint.com.my.






ZoOM : Lets Buy And Enjoy !! Opss Terlebih sudah :)

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now