Adsense

Ahad, 19 Disember 2010

borak kosong

borak kosong


[Sedih] Kerana kelaparan dan kehausan bontot lembu pun di jilat

Posted: 19 Dec 2010 09:16 PM PST

dowadadsdoad
Melihat gambar diatas menjadikan kita patut bersyukur kerana dikurniakan makanan dan pakaian yang sempurna.Bayangkan kalau diri kita berada ditempat mereka ini….Inilah yang mereka terpaksa lakukan untuk bertarung hidup.Mereka akan melakukan apa saja asalkan perut  dapat diisi dan tekak dah dibasahkan..biarpun terpaksa menjilat bontot lembu….

Mikayla Francis pesakit kanser yang dikebumikankan seperti seorang puteri

Posted: 19 Dec 2010 08:48 PM PST

Mikayla Francis, seorang gadis  berusia 7 tahun, akhirnya meninggal dunia setelah menderita sejenis kanser hati hepatoblastoma yang dideritanya sejak 0gos lalu. Sabtu dan Francis dimakamkan sebagai layaknya seorang puteri.

Seramai 300 orang berkumpul di East Side Christian Church, Bayswater, Australia, untuk mengucapkan selamat jalan untuk Mikayla.



Prosesi pemakaman dimulai dengan kereta kuda dan diberi sayap malaikat. Dua orang polis dengan menggunakan motor dalam konvoi juga mengenakan sayap.

Peti jenazah Mikayla dilapisi dengan bunga dalam ukuran besar dan bunga peoni serta bunga daisy. Yang mengangkat peti antara lain ayah Andrew Francis dan saudaranya sambil melingkarkan tangan ke bahu masing-masing saat memasuki gereja.


Mikayla menjadi perhatian di Australia setelah media setempat memberitakan betapa kuatnya gadis kecil itu menghadapi penyakit yang dideritanya. Kedua orang tuanya, Allyson Cowan dan Andrew Francis, memberikan pesan mereka mengenai betapa bangganya mereka terhadap anak perempuan mereka yang menginspirasi warga Australia ketika berjuang menghadapi kanser.

Teman-teman sekolah Mikayla dari sekolah Menzies Creek Primary School membentuk barisan dan memberikan penghormatan dengan meniupkan balon ke udara. Keinginan Mikayla agar tak dilupakan sepertinya menjadi kenyataan. Mikayla meninggal dunia pada Isnin (13/12/2010) malam dikelilingi oleh keluarganya.

Keluarga Mikayla terkejut saat anak mereka didiagnosa menderita hepatoblastoma dan doktor menemukan tumor ukuran 10 sentimeter di hatinya. Dia sempat sihat sejenak sebelum akhirnya dia didiagnosis namun mulai merasa sakit di bahagian perut.

Dia kemudian menjalani perawatan kemoterapi di Royal Children's Hospital namun tidak memberikan respon terhadap perawatan itu. Kanser kemudian menyebar ke paru-paru. November lalu, doktor mengatakan agar orangtua Mikayla merayakan natal lebih cepat kerana mereka tidak yakin jika Mikayla boleh bertahan hingga Santa datang.

Wanita yang anggap semua agama kuno akhirnya memilih Islam

Posted: 19 Dec 2010 07:15 PM PST

 "Jika kau bertanya padaku pada usia 16 apakah aku ingin menjadi seorang Muslim, aku akan berkata," Tidak, terima kasih. Agamaku adalah minum-minum, berpesta bersama dengan teman-temanku," ujar Catherine Heseltine, sambil menggeleng-gelengkan kepala.

Lahir di London Utara, Catherine tidak pernah mempraktikkan agama apapun di rumahnya. Dibesarkan dalam lingkungan kelas menengah terpelajar, agama bagi keluarga ini dianggap "sedikit kuno dan tidak relevan".

Hingga suatu hari, guru sekolah  ini bertemu seorang pemuda bernama Syed. Pemuda ini, diakuinya, beza dengan laki-laki yang pernah dikenalnya. "Dia menafikan semua prasangkaku tentang agama. Dia masih muda, Muslim, sangat percaya pada Tuhan – dan dia sangat "normal", sama seperti lelaki seusianya. Satu-satunya perbezaan adalah bahawa, tidak seperti kebanyakan pemuda Inggris,  dia tidak pernah minum minuman keras."

Bagi Catherine, perbincangan dengan Syed membuatnya seperti ditampar. Menurutnya, seorang penganut agnotism akan menyedari bahawa menjadi peribadi tanpa agama adalah juga sebuah keyakinan; yakin Tuhan tak ada. "Kalau bagiku, bahkan Tuhan ada  tidak pun, aku tak pernah peduli."

Setahun kemudian,dia mula mungkir dengan pemikirannya. Sampai akhirnya dalam diam-diam dia menyedari, mulai jatuh hati pada Syed dan Islam. Entah dia jatuh hati lebih dulu pada Islam kemudian baru Syed, atau sebaliknya. Yang jelas, dia yang makin teruja kian rajin membaca buku-buku keislaman.

Apa yang paling menarik perhatiannya dari semua bahan yang dibacanya? "Alquran. Kitab ini sangat  menarik dari sisi  intelektual, sisi emosional, dan spiritual. Aku menyukai  penjelasannya tentang alam semesta dan menemukan bahawa 1.500 tahun yang lalu, Islam telah memberikan hak-hak perempuan yang tak dimiliki di sini, di dunia Barat ini. Aku makin yakin Alquran betul-betul sebuah wahyu."

Namun, menyatakan keislaman, dia belum sanggup. Baginya, berislam bukan sekadar bersyahadat, atau demi mendapatkan apa yang kita inginkan — dalam konteks Catherine adalah mendapatkan Syed sebagai suaminya. "Agama ini benar-benar hebat. Tapi selama tiga tahun aku menyimpan minat  dalam Islam untuk diriku sendiri," ujarnya.

Sampai kemudian, timbul keberanian untuk bersyahadat ketika kuliah di tahun pertama. Di tahun yang sama, keraa alasan tak ingin berlama-lama berkasih, dia memutuskan menikah.  Reaksi awal Ibuku adalah, "tidak dapatkah kau hidup bersama saja dengannya tanpa menikah?" Bagi ibu dia agak keberatan," tambahnya.

Bagi ibunya, rumah tangga Muslim adalah rumah tangga yang menindas isteri. Namun dia sudah bulat tekadnya. "Kini aku sudah lima tahun lebih  menjadi isteri Syed dan ibuku tak menemukanku dirantai di dapur," ujarnya terbahak-bahak.

Catherine pada awal keislamannya belum sepenuhnya berjilbab. Di acara-acara keagamaan, dia mengenakan jilbab. Namun dalam kesehariannya, dia mengenakan bandana atau topi untuk menutupi rambutnya.

DIa beralasan, sengaja tampil demikian untuk menarik perhatian ketika tengah berada di restoran, pasar, atau dimanapun dia berada di luar rumah. Ketika orang bertanya, maka akan mudah baginya untuk bercerita tentang Islam.

"Sepertiku, aku ingin orang bertahap mengetahui ajaran Islam. Aku juga ingin orang menilaiku  pertama kali dari kecerdasan dan karakterku, bukan agamaku. Ini aku sebut sebagai syiar." ujarnya.






[Hebat] Cipta permainan seperti Mario Bros untuk ganti kad undangan perkahwinan

Posted: 19 Dec 2010 06:45 PM PST

Undangan perkahwinan berbentuk kad,melalui cd,sms itu sudah biasa tetapi  kalau undangan dalam bentuk permaiann (game) itu luar biasa.Sepasang bakal pengantin berasal dari Jerman mempunya idea unik dalam merancang undangan pernikahan mereka. Mereka membuat undangan perkahwinan mereka dalam bentuk video game 8 bit yang berinspirasi dari Mario Bros.


Pasangan yang juga fanatik game ini merancang 2 karakter yang dinamakan sesuai nama mereka, iaitu Darina dan Niko. Kepingan CD game bernama Incredible Adventure itu kemudian dikirimkan kepada keluarga dan rakan-rakan sebagai bentuk jemputan.


Namun untuk mendapatkan tarikh dan lokasi perinkahan berlangsung, semua undangan mesti  mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu sebelum memainkan dan memenangkan game tersebut. Kalau mereka berjaya baru informasi tempat dan tarikh pernikahan bakal muncul di akhir permainan.


Bagi yang biasa memainkan Mario Bros, pasti tidak akan menjumpai kesulitan dalam memangkan game itu. Sementara bagi yang jarang , jangan khuatir sebab game ini diciptakan dengan tingkat kesulitan yang sangat mudah.Pasangan yang merupakan anggota dari Offbeat Bride ini ternyata juga menyediakan Incredible Adventure  melalui Windows atau memakai Wine dengan Linux atau Mac.

[Ngeri] Wanita sanggup bunuh dan kerat mayat anaknya berusia 4 tahun

Posted: 19 Dec 2010 05:45 PM PST

Kesian kanak-kanak ini ,nyawanya diragut oleh ibunya sendiri...mayatnya dikerat
serta isi perutnya terburai...saya petik myMetro


LONDON: Seorang wanita ditahan malam tadi selepas anak perempuannya yang berusia empat tahun mati dibunuh dan mayatnya dikerat.

Mayat kanak-kanak yang terburai isi perut itu ditemui dengan jantung dan organ lain tubuhnya dipotong serta diletakkan di bilik berbeza dalam flet dihuni keluarganya.

Wanita beragama Islam, Shayma Bharuchi, 35, didapati sedang duduk di kerusi goyang di sebelah mayat anaknya, Nusayba di dapur ketika suaminya pulang.Dia sedang mendengar bacaan ayat al-Quran yang dimainkan di alat MP3 melalui fon kepala.

Keadaan mengerikan itu ditemui bapa Nusayba, Jerome Negney, 36 ketika sampai di flet keluarga itu di Clapton di London Timur, tengah hari kelmarin.Shayma dikatakan menikam anaknya dan kemudian mengerat tubuh kanak-kanak itu mengikut upacara mandi darah.

Negney yang dipercayai seorang mualaf membuat panggilan kecemasan sebelum ahli paramedik mengesahkan Nusayba sudah mati di tempat kejadian. Shayma yang turut mempunyai dua lagi anak berusia 14 dan 16 tahun dan tiada di rumah ketika kejadian berlaku kemudian ditahan.

Doktor yang memeriksa Shayma mengesahkan dia tidak sihat untuk disoal siasat polis dan dikelaskan di bawah Akta Kesihatan Mental. Jiran tetangga semalam memberitahu mereka menyaksikan Shayma menangis ketika dibawa dua anggota polis dari flet tempat tinggalnya.

 Seorang wanita berusia 30-an berkata: "Shayma sentiasa memakai hijab hitam yang hanya menampakkan matanya. Saya juga sering mendengar jeritan dia dan suaminya bertengkar dari flet itu. Ada kala pertengkaran mereka terdengar sangat serius." Polis masih melakukan pemantauan di luar flet itu semalam ketika pegawai khas penderaan kanak-kanak memulakan siasatan.Shayma pula masih lagi ditahan. - Agensi

Kerana cantik dibuli rakan sekolah,lalu gantung diri

Posted: 19 Dec 2010 04:45 PM PST

Seorang gadis berusia 13 ditemukan tergantung di bilikya. Hal ini dilakukannya kerana tak tahan dengan siksaan yang dilakukan rakan-rakannya di sekolah. Sebab, dia dianggap cantik dan membahayakan.
Poppy Bracey ditemukan tergantung di bilik tidurnya setelah kembali ke rumah dari sekolahnya di Manchester. Remaja itu sempat dilarikan ke hospital, namun nyawanyatidak dapat diselamatkan lagi.


Pasukan penyiasat menduga Poppy melakukan hal itu kerana merasa tersiksa akibat tekanan yang diterimanya di sekolah. Hal ini mengundang perbincangan lebih 1000 pelajar sekolahLowton, Leigh, di internet. Mereka menyebut Poppy korban cemburu beberapa rakannya yang merasa tidak senang dengan kecantikan gadis itu.

"Mengapa seseorang ingin mengganggu dia?? Selain cemburu," tulis salah seorang siswa. Ada juga seseorang bernama Kayleigh Midgley yang menulis,"Kamu mengejutkan dan membuat mereka malu. Aku berharap para b******s itu merasa sangat bersalah."


Poppy  tinggal di Leigh pada saat kematiannya. Nick Hudson dari Children and Young People's Services mengatakan kematian Poppy yang sebelum waktunya itu sungguh tragis. "Hal ini mengejutkan dan ramai yang bersedih," ucapnya.

Sementara Emma-Jane Cross, dari badan pencegahan kekerasan remaja (Beatbullying) mengatakan kematian Poppy merupakan kenyataan tragis atas buli Sehingga hal ini menjadi perhatian bahagia pihak yang memiliki keluarga atau kerabat yang masih remaja.

"Ini sangat penting bagi remaja yang sering diganggu, untuk mengetahui bahawa mereka tidak sendirian. Ada orang-orang di sekitar mereka yang dapat diajak bicara. Ada yang boleh memberi bantuan serta tindakan yang dapat diambil untuk mendukung mereka," paparnya.

Pemerintah harus memasukkan secara mendesak program pencegahan buli di setiap sekolah. "Harus ada pemberian penjelasan kepada guru, remaja, dan keluarga untuk memberi dukungan mengalahkan buli," imbuhnya.

Jom kita lihat ular yang dibelah selepas telan orang

Posted: 19 Dec 2010 10:01 AM PST




ular ini telah ditangkap selepas menelan
mangsanya dan ternyata mangsanya seorang
manusia.Perutnya telah dibelah ......


Akibat mabuk semua dia sapu

Posted: 19 Dec 2010 09:30 AM PST

 dah mabuk mat pun berpinar...syok ...

nasib baik ada kawan tegur...

mamat tu marah pasal member kacau daun...

 Apalagi member kena tengking dan suruh mamat ni bukak mata...

 dan ternyata yang di syok beromen tu pondan....

[Gila] Pemandu wanita ditahan rupanya memandu sambil bermastubarsi(onani)

Posted: 19 Dec 2010 08:40 AM PST

Melihat sebuah kereta yang meluru laju dengan aneh dan mencurigakan membuat polis jalan raya curiga dan merasa perlu untuk mengejar dan menghentikan pemandu kereta tersebut. Salah satu alasan polisi curiga adalah kaca kereta yang dipakai terlalu gelap sehingga pemandu sama sekali tidak nampak dari luar.

Kejadian tersebut terjadi di Elmwood Place, dekat Cincinnati di Ohio Amerika Syarikat  dimana aturan yang berlaku disana tidak membenarkan kaca kereta terlampau. Polis akhirnya mendapati seorang wanita yang  bernama Colondra Hamilton berusia 36 tahun adalah pemandu kenderaan Cadilac yang mencurigakan tersebut. Polis mendapati Hamilton juga terpengaruh minuman alkohol ketika memandu.

Yang aneh, ketika dihentikan polis , Hamilton ternyata saat itu sedang memandui sambil masturbasi dengan menggunakan alat bantu seks vibrator sambil menonton video porno yang  di laptop disampingnya. Keanehan itu diketahui karena polis melihat zip seluar yang digunakannya terbuka dan terdapat vibrator masih aktif di dalamnya.(link)

Seorang goalkeeper bolasepak di England bunuh diri kerana tunang curang

Posted: 19 Dec 2010 07:45 AM PST

Seorang goalkeeper muda di England memutuskan menggantung dirinya setelah tunangnya curang dan meninggalkan dirinya demi teman satu pasukannya. .

Dale Roberts (24) bunuh diri setelah tunangnya yang bernama Lindsay Cowen (25) memiliki hubungan dengan Paul Terry adik kepadaJohn Terry yang bermain di kelab Chelsea. Kedua lelaki itu bermain di kelab Rushden and Diamonds.

Cowen meninggalkan Roberts setelah Terry berhubungan seks dengannya di rumah mereka sendiri. Roberts akhirnya menolak bermain dengan rakan sepasukannya yang tergamak tidur dengan tunangannya dan Terry kemudian dipindahkan ke kelab Darlington.

Cowen mengakui kejadian itu berlaku ketika dia bertengkar dengan Roberts di rumah mereka di Higham Ferrers, Nothamptonshire.Sejumlah temannya mengatakan Roberts sangat patah hati dan berusaha bersabar kerana  kehilangan tunangannya.

"Mereka  mula berhubung setelah Paul tidur di rumah mereka ketika Dale mengalami cedera," demikian kata seorang teman mereka.(link)

Gigi pun boleh di tatoo

Posted: 19 Dec 2010 06:40 AM PST

Pelik memang pelik gigi pun sekarang pun boleh'di tatoo...







Posman tak nak kirim surat kerana kucing

Posted: 19 Dec 2010 05:50 AM PST


Posman di Portsmouth menolak memberikan surat melalui pintu rumah kerana takut diserang kucing  pemilik rumah.Pejabat pos menyatakan bahawa Lana, kucing bercorak warna-warni, merupakan ancaman bagi pekerjanya.  Lana mencakar tangan petugas pos ketika dia akan memasukkan surat melalui lubang di pintu rumah.

Petugas pos terpaksa mengetuk pintu hingga pemilik keluar mengambil surat.Namun pemilik kucing, Carl White mengatakan, kucingnya tidak menyerang dan hanya sedang bermain-main.Kini White (36) dan isterinya Carol (26) diminta menjauhkan kucing dari pintu, atau mereka tidak akan menerima surat lagi.

White yang merupakan pegawai pembersih di Pelabuhan Portsmouth mengatakan, dia terkejut mengetahui Lana menjadi ancaman."Kotak surat kami hanya berukuran enam inci dan kucing kami selalu duduk di belakangnya," ujarnya .

Kini pemilik kucing tersebut harus selalu memastikan bahawa kucing mereka tidak lagi duduk di balik pintu dan yang pasti tidak menyerang posman.(link)






Cat causes complaint after attacking postman
Uploaded by itnnews. - News videos hot off the press.

Mereka ni bermeditasi ke tidur

Posted: 19 Dec 2010 04:00 AM PST









nampak macam tido je...

[HEBAT] Hospital untuk pengemar Hello Kitty

Posted: 19 Dec 2010 03:20 AM PST





memang hebat...semunya di hiasi  Hello Kitty

Anda rasa anda boleh buat macam pak cik ini?

Posted: 19 Dec 2010 02:00 AM PST

mengangkat batu-bata menaiki tangga..
berat memang berat...kalau aku tak sanggup...

Ada seorang ibu boleh keluarkan 3 liter susu badan sehari

Posted: 19 Dec 2010 01:30 AM PST

Jika sebahagian ibu merasa sedih tidak boleh memberikan air susu ibu (ASI) secara cukup kepada bayinya kerana kesulitan mengeluarkannya tetapi tidak pada  Luo, yang berasal Chongqing, Daerah Sichuan, China.Setiap hari dia mengaku boleh mengeluarkan air susu hampir tiga liter.

Jumlah lebih dari cukup untuk dinikmati anak perempunya yang berumur 6 minggu Shan Shan. Agar tidak membazir susu itu terpaksa diminum oleh ibunya (nenek Shan Shan), suami Luo sendiri dan ibu mertuanya. Tapi tetap air susu itu tetap terbuang kerana berlebihan.
Hingga akhirnya ibu mertua  Luo mengatakan bahawa susu yang mereka minum itu terlalu banyak dan memberikan saranan agar  Luo memandikan bayinya dengan air susu yang melimpah itu.

"Kenapa susu itu tidak dimanfaatkannya untuk memandikan bayi. Dia pun akhirnya menerima saranan saya," kata mertua Ny Luo seperti dikutip  China News.
Setelah memandikan Shan Shan beberapa hari dengan air susu ibu itu, Luo ternyata mengaku cukup puas dengan saranan itu. Menurut dia, anaknya kini memiliki kulit yang lebih lembut dan putih sejak dimandikan dengan air susu ibu.

Meski demikian Luo tetap saja merasa tidak selesa dengan hal itu. Dia berniat untuk menyumbangkan air susunya kepada yang lebih memerlukan.

[Heboh]Inilah wanita Nigeria yang dikatakan boleh berubah menjadi kucing

Posted: 19 Dec 2010 12:45 AM PST

Cerita ini sama ada benar atau tidak kita pun tak tahu.Tetapi di katakan heboh di Nigeria, Wanita Yang Berubah Wujud Menjadi Seekor Kucing. Surat kabar Nigerian Tribune melaporkan bahawa ada tiga ekor kucing yang sedang menyeberang jalan ketika sebuah kereta melanggar mereka.

Kucing pertama berhasil menghindar dan melarikan diri, sedangkan kucing kedua terlanggar dan segera berubah menjadi seorang perempuan. Kejadian aneh ini segera menarik perhatian orang-orang di tempat itu. Ketika mereka menyedari kejadian aneh ini, mereka segera memukuli\ kucing ketiga (masih dalam rupa kucing) hingga mati. Kemudian mereka memukul perempuan itu hingga luka parah.

Menurut saksi yang menyaksikan kejadian itu, perempuan kucing itu yang mengaku bernama Aisha Abdukareem Ibrahim mengatakan bahawa dia dan dua teman mengambil rupa kucing dan sedang mengadakan perjalanan dari Abuja ke Port Harcourt untuk membunuh tiga orang. Perempuan itu mengatakan bahawa mereka telah berhasil membunuh dua orang, namun mereka mendapatkan kesulitan ketika hendak membunuh orang ketiga dan mereka memutuskan untuk kembali ke Abuja.

Saksi lainnya yang bernama James mengatakan bahawa perempuan itu kemudian berpura-pura lupa ketika melihat orang-orang berkerumun di sekitarnya. Dia pura-pura bertanya apa yang telah terjadi. "Aku belum pernah melihat kejadian ini selama hidupku. Aku melihat seorang perempuan yang terluka dan tergeletak di jalan, bukan kucing." kata James.

Ketika Nigerian Tribune tiba di lokasi kejadian dekat Garrison Junction, Wanita kucing itu sedang duduk di tanah dengan darah di  tubuhnya. Bahagian kanan wajahnya mengalami luka  yang cukup dalam. Orang ramai memukulinya akibat marah kerana mereka melihat bahawa perempuan itu adalah seorang penyihir.

Kemudian perempuan itu dibawa ke hospital untuk mendapatkan rawatan. Petugas polis mengawalnya untuk mencegah orang ramai yang marah membunuhnya. Polis mengatakan bahawa perempuan itu sudah dibawa ke hospital dan diawasi selama 24 jam untuk mencegah ia tiba-tiba menghilang.

Di Afrika dilaporkan bahawa penyihir-penyihir di benua itu memiliki kemampuan untuk berubah bentuk menjadi haiwan seperti serangga dan ikan. Walaupun kita sudah selalu mendengar tentang hal ini, tetapi  sulit untuk dipercayai.

[Hebat] Lamar kekasih melalui aplikasi iPhone ciptaan sendiri

Posted: 18 Dec 2010 11:50 PM PST

Bagi pemuda Australia ini, nampaknya tak ada yang lebih romantik daripada membuat aplikasi iPhone special untuk melamar kekasihnya. Dia rela menghabiskan waktu 3 bulan dan modal sebanyakUS$ 1500 demi menciptakan aplikasi itu.

Sahba Idelkhani,  yang bekerja sebagai juruteknik komputer memang bekerja dengan keras demi sebuah lamaran pernikahan istimewa.Aplikasi buatannya adalah satu game dengan beberapa level permainan.


Diperlukan waktu sebanyak 11 jam untuk menyelesaikannya. Kekasihnya yang bernama Melody, harus pergi ke lokasi-lokasi yang telah ditentukan dalam game. Setiap tempat yang disertakan memiliki erti khusus dalam cerita romantik mereka.

"Semua lokasi ini memiliki makna. Sebagai contoh, Melody harus pergi ke kafe kesukaannya dan sarapan di sana. Ada beberapa lokasi lain seperti taman di mana kami sering pergi ke sana," kata Idelkhani.

Setiap Melody selesai melakukan petunjuk di satu lokasi, level permainan akan naik dan petunjuk berikutnya tampil. Game ini akan berakhir  pada makan malam romantis mereka berdua.

Di akhir permainan, Melody mendapat kad istimewal bertuliskan "Mahukah kamu menikah denganku?". Kad lamaran itu diletakkan di sebuah patung dan ternyata sudah ada di sana semenjak tiga tahun dulu, tanpa disedari oleh Melody.

"Dia sedikit menangis," kata Idelkhani saat menceritakan reaksi kekasihnya. Usaha yang di lakukan Idelkhani membuat Melody bersedia dinikahi. Pasangan berbahagia ini pun akan berkahwin pada Februari tahun depan.
(link)   

[Aneh] Wanita dakwa dia hamil setelah menonton filem lucah 3D

Posted: 18 Dec 2010 10:40 PM PST


Jennifer Stweart (38), mengaku hamil setelah menonoton filem lucah 3D di apartment kawannya  di New York

Dia berkata anaknya mirip aktor kulit hitam yang berlakon di dalam filem itu, padahal suaminya seorang tentera yang sedang bertugas di luar negeri berkulit putih.


Dia merasa pening dan mual sebulan setelah menonton filem tersebut, dan ketika melakukan ujian kehamilan ternyata hasilnya positif.

Walaupun pengakuan istrinya terasa aneh, Erick Johnson berkata, "Film lucah 3D kelihatan sangat real jadi dengan teknologi sekarang  segalanya mungkin terjadi."(link)