Adsense

Ahad, 11 Julai 2010

jom lepak dulu

jom lepak dulu


Suami Cut Tari Tetap Memaafkan, Walaupun Cut Tari dah Mengaku

Posted: 10 Jul 2010 05:27 PM PDT

Biarpun Cut Tari sudah mengaku dialah wanita di dalam video lucah bersama Ariel Petepan, suaminya Yohanes Joesoef Subrata seorang mualaf tetap memaafkan Cut Tari.


"Saya akan selalu mencintai istri saya sendiri dan melindungi istri saya sampai kapan pun dan itu tidak pernah luntur," kata suami Cut Tari kepada media.






Kalau manusia normal mesti ada sifat marah, kecewa, atau fobia apabila isteri dikasihi rupanya melakukan maksiat dengan lelaki lain atau berzina dengan lelaki lain.
Kesan lainnya dari pengakuan Cut Tari ialah, ibunya jatuh sakit teruk kerana terkejut dengan video seks itu.

Manakan tidak, ibu sendiri dapat tahu anak dia buat keje tak senonoh mestile terkejut yang amat sangat.

Tapi sikap suami Cut Tari  dikagumi oleh segelintir masyarakat di sana, malah ada jugak yang memperlekeh dan meyindir kerana menganggap suami Cut Tari bodoh menerima isteri yang melakukan dosa.


Mungkin suami dia ni jujur menerima Cut Tari, dan mungkin ada kesedaran dan lepas ni dia nak insaf dan bertaubat, ada peluang setiap hamba meminta ampun kalau berdosa besar.



Arjaa Lee Mungkin Berdepan Tindakan Tatatertib USM

Posted: 10 Jul 2010 05:02 PM PDT

Arjaa Lee pelakon filem kontroversi ...Dalam Botol bukan saja berdepan tindakan hukuman dari Jakim tapi dia kini diminta berjumpa pihak pentadbiran USM.

Arjaa Lee, berusia 26 tahun ialah pelajar tahun 2 jurusan Seni Lakon dan pengarahan,  dipanggil pihak USM berikutan isu dia berbogel dalam filem ..Dalam Botol.








Nasi dah jadi bubur, sudah terlambat, kesilapan yang dibuat tanpa berfikir soal sensitiviti masyarakat. Sepatutnya, pelajar berpendidikan tinggi ni harus peka dengan semua tu, jangan dah terjadi baru nak menyesal.
Sekarang nama baik USM dah terpalit sama dengan isu bogel tu.

Arjaa Lee dah memohon maaf dan berjanji tidak akan mengulangi kesilapan kedua bila ditanya oleh wartawan media hiburan dan dia tak mahu digelar objek seks dan gay. Adakha dengan memohon maaf semua ni akan selesai..belum lagi nampaknya, sebab Zul Handy Black pun sama kapal jugak dengan Arjaa Lee. Tak adil hukum pelakon je, sebab pengarah yang buat, pengarah pun patut kena sekali.

Sumber: Kosmo