Adsense

Rabu, 30 Jun 2010

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|


urulatih Jerman makan tahi hidung sendiri.. Eww

Posted: 30 Jun 2010 06:42 AM PDT





Menyelam dalam gua

Posted: 29 Jun 2010 10:42 PM PDT






Biasanya menyelam ke dalam laut ke kolam ke. Kali ni kami berkongsikan koleksi gambar hangat sekumpulan pengembara menyelam  ke dalam gua atau dalam bahasa Inggerisnya Cave diving melihat keindahan ciptaan Ilahi.






Fakta-fakta sengal

Posted: 29 Jun 2010 10:40 PM PDT





1. Kertas dibuat dari kayu, belajar memerlukan bnyk kertas (baca: buku). Jadi, dengan tidak belajar bererti kita telah menyokong gerakan Go Green!
2. Menjadi perokok pasif lebih berbahaya dari perokok aktif, oleh kerana itu marilah kita aktif merokok !
3. Makan makanan kotor boleh cirit birit? Tapi saya belum pernah dengar ada lalat yang cirit birit.

4. Gigit kuku merupakan kebiasaan buruk? Tahukah kamu kalau kuku tangan empat kali lebih cepat tumbuh daripada kuku kaki, untuk apa? UNTUK DIGIGIT!
5. Mengurangkan makanan akan membuat anda kurus? Cuba lihat paus biru, mereka hanya makan plankton dan mereka haiwan paling besar yang hidup di dunia Sekarang. Jadi, kenapa mesti sibuk nak diet?
6. Berlari dapat membuat jantung anda sihat dan panjang umur. Cuba kita lihat kura-kura. Jalannya amat lambat tapi dapat bertahan hingga 100 tahun. Jadi kenapa harus nak berjogging?
7. Minyak berasal dari kelapa yang merupakan tumbuhan. Bererti sukan makanan bergoreng – kita vegetarian.
kredit isuhangat

Awan berbentuk jenazah di Kota Bharu

Posted: 29 Jun 2010 10:31 PM PDT






KOTA BHARU - Dua anggota tentera di sini terkejut apabila terlihat kepulan awan yang berbentuk seperti jenazah yang dikafan berdekatan Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra awal pagi semalam.

Kedua-dua mereka, Penolong Pengawal Gudang Peluru, Koperal Mahiran Che Taib, 33, dan Koperal Suhaimi Mahsan, 38, dari Kem 21 Rejimen Askar Melayu Diraja (RAMD) Pengkalan Chepa di sini mendakwa melihat objek itu pada pukul 6.40 pagi.

Menurut Mahiran, dia melihat kepulan awan berbentuk aneh itu selepas menunaikan sembahyang Subuh di surau kem tersebut.

"Ketika itu saya berjalan keluar dari surau untuk meneruskan tugas di balai pengawal dan menjenguk rakan yang bertugas di menara kawalan di kem tersebut.

"Kemudian rakan saya (Suhaimi) tunjuk isyarat menggunakan tangan supaya melihat ke langit kerana terdapat objek berbentuk jenazah setinggi lebih satu meter dan ia seolah-olah sedang bergerak turun dari langit," katanya ketika ditemui di sini semalam.

Selain itu, Mahiran pula berkata, kepulan awan yang berbentuk seperti kalimah syahadah juga kelihatan di atas objek tersebut.

- KOSMO!

Tiket Punya Pasal, 100 Orang Masuk Hospital

Posted: 29 Jun 2010 10:27 PM PDT





(Video) Umur Bukan Penghalang Untuk Atuk

Posted: 29 Jun 2010 10:24 PM PDT







Perhh, tabik untuk pakcik ini, walaupun dah tua, tapi masih lagi mampu menari lagu Lady Gaga- Poker Face. Ini mesti banyak makan makanan yang berkhasiat. Tapi nampak macam tertelan kokain dan pil kuda jer??.

Datuk K Kantoi Tak Bayar Saman JPJ Lebih RM12 Ribu

Posted: 29 Jun 2010 10:21 PM PDT





SAMAN DATUK KHALID BIN MOHAMAD JIWA
*klik pic untuk lihat dengan lebih jelas
Alamak! Kantoi sudah. Huhu.. Sebelum ini saman JPJ Dato' Siti Nurhaliza disebarkan, kali ini saman JPJ Datuk K pulak.
Jika dilihat pada pic kat atas tu, jumlah saman terkumpul Datuk K adalah RM12,100.00. Satu jumlah yang agak besar.
Pelik pula rasanya bila Datuk K tak bayar saman-saman tu. Yer la, Datuk K kan orang kaya, mana mungkin saman yang cuma RM100-RM300 tu boleh tertunggak sampai mencecah lebih RM12 ribu. Lebih pelik lagi, saman itu sejak tahun 2008 (dan mungkin ianya sebelum tahun 2008 lagi).
Ok la, kita fikir positif yang:

1) Datuk K langsung tak menerima sebarang surat saman daripada JPJ. Sebab tu Datuk K tak tahu pasal saman-saman ni.
2) Datuk K tak tahu yang JPJ ada menyediakan aplikasi dalam talian (online) untuk membuat semakan saman kot2 ada.
3) Datuk K terlupa nak bayar. Maklum ler, Datuk K kan businessman. Mesti sibuk sepanjang masa. Tu tak masuk lagi jadual bersama Tok Ti. Huhu..
4) Datuk K nak kumpul saman tu sehingga mencecah RM100 ribu baru dia nak bayar. Nak nama masuk Malaysian Book Of Records kekdahnya.
5) Atau mungkin juga kereta tu cuma atas nama Datuk K tapi yang menggunakan'nya orang lain. Maybe si Adib atau bekas isteri beliau, Tengku Zawyah. So, Datuk K tak nak ambil tahu pasal saman-saman tu. Boleh?
Korang ada lagi nak tambah? Taipkan la kat ruang komen bawah tu. Tak payah nak segan-segan. Bukan'nya korang tak biasa kan?
Apa-apa pun, nak bagi tahu yang kesemua (ada 3) nombor plat kereta Datuk K memang cantik habis. Sesuai la dengan status beliau.
kredit zonartis

Video Yuna main piano di rumahnya

Posted: 29 Jun 2010 10:13 PM PDT






Kalau sekarang yang kita tahu Yuna atau Yunalis ni ahli muzik Indie yang menggunakan gitar sebagai alat utama menyanyikan lagu. Tapi rupa-rupanya kat rumah dia, pandai pula bermain alat muzik piano. Boleh seimbangkan lagu dan suaranya ketika main alat tue lagi. Ada class sangat-sangat. Lagu yang dinyanyikan oleh Yuna masa itu adalah Yuna Polaroid (Oh Chentaku cover). Agaknya lagu dah lama, tapi tak pe lah, layan ja lah kepada sesiapa mereka yang masih tak tahu Yuna main piano. Ngeh3.





Norman Hakim, Memey tak segan bergambar mesra

Posted: 29 Jun 2010 10:11 PM PDT





Pelakon Norman Hakim berkata dia tetap akan menjaga batasan mengenai hubungannya dengan pelakon Memey Suhaiza. Ia termasuklah ketika diajak bergambar bersama kerana tidak mahu ada pihak-pihak yang kurang senang dengan aksi yang mereka berikan. Baru-baru ini, Memey mahupun Norman tidak menolak untuk merakamkan gambar mereka berdua yang penuh mesra bagaikan pasangan suami-isteri. Gambar tersebut dirakamkan semasa mereka meraikan majlis ulang tahun kelahiran anak lelaki Chef Wan iaitu Chef Riz di restorannya, On The Table di Solaris Dutamas, Kuala Lumpur.
"Saya rasa tak salah bergambar kerana aksi kami itu bukan sengaja dilakukan sebaliknya atas permintaan pihak media. -mStar