Adsense

Sabtu, 26 Jun 2010

ISU HANGAT

ISU HANGAT


Lawak Piala Dunia

Posted: 25 Jun 2010 11:37 AM PDT

Korang mesti ingat kes tandukan Zidane di dada Materazzi dalam Piala Dunia 2006 yang lalu yang menjadi isu hangat semasa itu sehingga difilemkan oleh pelbagai pengeluar filem di seluruh dunia.

Ini ialah peristiwa asal . Tunggu gambar download habis, bergantung kepada kelajuan internet anda.

lawak bola @ isuhangat

Ini pula version filem Jepun

lawak bola @ isuhangat
Meniru gaya Naruto.

In version filem Hindustan

lawak bola @ isuhangat
Haha biasalah Bollywood tanduk sikit pusing lebih.

Ini version filem Tamil

lawak bola @ isuhangat

Ini version filem Hollywood yang tak habis-habis nak mengaitkan Islam dengan teroris

lawak bola @ isuhangat

Hahaha, gambar di bawah pula tiada kena mengena dengan Zidane tapi berkaitan dengan Piala Dunia, pemain Brazil yang buat silap sehingga Brazil tak berjaya menjaringkan gol semasa bertemu dengan Portugal semalam.

lawak bola @ isuhangat

Kemunculan Mr Bean yang perasan menjaringkan gol yang melemahkan semangat pemain Brazil huhuhu..bola..bola..bola.

:
due 7 Jul

jana wang adsense**LETAKKAN IKLAN ANDA DI SINI**

 

Share/Bookmark

Lokasi asal Wallpaper Windows XP

Posted: 25 Jun 2010 11:08 AM PDT

Anda mungkin belum tahu bahwa sebenarnya lokasi sebenar wallpaper Windows XP iaitu sebuah bukit anggur di Sonoma Valley, California, Amerika Syarikat. Bukit tersebut 99 % mirip dengan apa yang kita lihat di wallpaper Windows XP. Seorang jurugambar yang mengambil gambar bukit tersebut Chuck O'Rear, pada mulanya tidak menyedari bahawa bukit tersebut mirip dengan wallpaper XP, yang ia tahu ia hanya tertarik dengan bukit itu kemudian memotretnya dan hasilnya memang sangat mirip dengan apa yang ada di wallpaper XP.

wallpaper windows xp @ isuhangat
Wallpaper Windows XP

wallpaper windows xp @ isuhangat

Lokasi asal di bukit anggur Sonoma Valley, California

Foto asal bukit tersebut terlihat gersang karena sebenarnya itu adalah sebuah kebun anggur yang diserang kumbang, jadi sementara memang kebun tersebut di racun untuk menghilangkan kumbang tersebut.

Posted @ www.isuhangat.net

:
due 7 Jul

jana wang adsense

**LETAKKAN IKLAN ANDA DI SINI**

Share/Bookmark

Masalah utama pembina minisite

Posted: 25 Jun 2010 10:31 AM PDT

Salam sejahtera,

Jika anda merupakan usahawan internet atau berminat untuk menjadi usahawan internet, saya pasti anda tahu betapa pentingnya penggunaan minisite bagi menghasilkan jualan.
Namun begitu, ramai yang menghadapi masalah untuk membina minisite kerana mereka tidak mengetahui perkara asas seperti.

# HTML dan CSS

Buat pengetahuan anda, asas pembinaan minisite bergantung pada pemahaman anda tentang HTML dan CSS.
Walaupun ramai yang sedar tentang perkara ini, namun hanya segelintir orang sahaja yang dapat membina minisite mereka sendiri.

Bagaimana pula dengan yang lain?

Mereka terpaksa melaburkan wang sebanyak RM100 hingga RM300 untuk mengupah pereka laman web untuk menyediakan minisite.
Berita buruknya, kebanyakkan pereka minisite ini tidak akan membantu dalam bahagian teknikal yang lain seperti pemasangan dan proses muat naik minisite.

Sekali lagi anda dalam dilema…

Sebab itu berani saya katakan bahawa 95% usahawan internet gagal kerana mereka tidak mempunyai kemahiran asas berkenaan laman web.
Bagaimana untuk anda mengekang masalah ini?

Buat pengetahuan anda, kita semua bernasib baik kerana terdapat golongan usahawan yang mempunyai inisiatif untuk mencipta sebuah sistem.
Sistem yang dapat membantu mereka yang ZERO’ dalam pembinaan minisite.

Jika anda ingin tahu maklumat lanjut, boleh klik pada pautan di bawah:

http://mininiaga.com

Secara peribadi, saya amat syorkan sistem ini jika anda ingin menjimatkan masa, wang dan tenaga bagi mencipta minisite.
Jumpa lagi.

~blalang~

P/S:

Minisite umpama kedai anda, jadi jadikan ia menarik dan nampak pro.

Artikel asal: blalang cari duit internet

Share/Bookmark

Puisi malam pertama

Posted: 25 Jun 2010 09:27 AM PDT

Pengalaman Malam Pertama yang dibuat puisi

malam Pertama @ isuhangat

Langit begitu gelap
Rembulan begitu kelam di langit
Hanya kami berdua
Aku dan dia
Rambutnya begitu halus
Matanya begitu bercahaya
Aku tahu apa yang dia ingin aku segera lakukan

Kulitnya begitu lembut
Kakinya begitu sempurna
Aku mengelus-elus dengan jari-jemariku
Tepat di punggungnya
Waktu itu aku masih naif dan kurang pengalaman
Tetapi aku mencuba mengusahakan yang terbaik
Aku pegang dadanya
Lalu turun tepat di buah dadanya
Aku masih ingat bahwa waktu itu aku sangat takut
Hatiku berdegup dengan kencang
Perlahan-lahan aku membuka kedua kakinya lebar-lebar
Begitu dia melakukannya…
Aku sudah tidak ingat apa-apa lagi
Tidak juga rasa malu
Tidak lama kemudian
Cairan putih itu banyak keluar
Akhirnya pekerjaanku selesai
Sekarang semuanya telah berakhir…
Aku masih ingat Malam Pertama
Aku memerah SUSU LEMBU!

perah susu @ isuhangat

Haha korang ingat aper? Isuhangat bukan blog Melayu Boleh.

Posted @ www.isuhangat.net

:

due 7 Jul

jana wang adsense

**LETAKKAN IKLAN ANDA DI SINI**

Share/Bookmark