Adsense

Selasa, 26 Februari 2013

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Kalau Sayang, Kenapa Masih Aibkan Saya? – Aidil Zafuan

Posted: 25 Feb 2013 11:20 PM PST

Posted: 26 February 2013 at 3:20 pm  

Aidil Zafuan

Rita Rudaini yang mengakui masih sayangkan Aidil Zafuan dalam prosiding permohonan Cerai semalam telah menimbulkan satu tanda tanya buat Aidil Zafuan.. Jika benar Rita Rudaini masih sayangkannya, mengapa mengaibkan saya dan keluarga?.. Ada kebenaran juga dengan persoalan Aidil Zafuan tu.. Aidil juga menegaskan agar Rita Rudaini tidak membawa lakonannya kedalam Mahkamah.

"Kalau dia sayangkan saya, kenapa dia masih buat macam-macam kenyataan di media yang mengaibkan saya sendiri sebagai suami dia dan juga mengaibkan keluarga saya?

"Dia juga tahu kenapa saya keluar rumah. Tak perlulah saya bercerita tentang hal peribadi kami. Biar saya dan dia saja yang tahu. Sekarang ini saya mahu bercerai secara baik.

"Jangan bawa lakonan dia diluar masuk mahkamah. Depan hakim dia cakap dia sayang saya, tapi depan saya dia cakap tak sayang, saya tak tahu apa yang dia nak",

Tambah Aidil lagi, Dia juga turut kecewa apabila Rita Rudaini tidak membenarkan anak-anak mereka berjumpa dengan keluarganya.. Tambah sedih apabila anak-anaknya sendiri tidak mengenali siapa datuk dan nenek belah keluarga Aidil.

"Saya nak dia dan anak-anak balik berjumpa dengan keluarga saya. Tapi dia tak mahu. Dari situ sudah nampak dia tidak mengikut kata-kata saya sebagai suaminya. Bagi saya, saya tidak nampak jalan untuk kami berdamai.

"Memang dia ada benarkan saya berjumpa dengan anak-anak tapi dia tak benarkan saya bawa anak-anak jumpa keluarga saya. Anak-anak hanya kenal atuk dan nenek sebelah sana (ibubapa Rita), tapi dia tak kenal atuk dan neneknya di sini. Itu saya rasa tidak adil", katanya.

Dalam pada masa yang sama, Adil Zafuan juga menegaskan yang keputusan untuk bercerai ini tiada kena mengena dengan orang ketiga apatah lagi dengan Zarema, wanita yang dikaitkan dengannya sebelum ini..

"Tiada kena mengena dengan sesiapa ataupun Zarema. Saya tak mahu komen lebih. Bagi saya jalan terbaik, adalah kami bercerai", ujarnya sebelum beredar.

aidil zafuan di mahkahmah

Foto : Faisol Mustafa
Sumber: Malaysian Digest

Rozita Che Wan Dan Zain Saidin Nikah Julai Ini

Posted: 25 Feb 2013 10:45 PM PST

Posted: 26 February 2013 at 2:45 pm  

Zain Saidin dan Rozita Che Wan

Pasangan yang sedang hangat bercinta, Zain Saidin dan Rozita Che Wan nampaknya akan berkahwin pada bulan Julai ini.. Berita gembira ini telah dikongsi sendiri oleh Pelakon jelita, Rozita Che Wan melalui Harian Metro hari ini dimana beliau mengakui yang perancangan sudahpun dibuat dan mereka berdua telah bersepakat dengan memilih hujung bulan Julai ini untuk disatukan..

"Insya-Allah kami akan bernikah, jika tiada halangan pada bulan berkenaan," kata Rozita ketika dihubungi, semalam.

Jelas Rozita Che Wan lagi, mereka berdua memilih untuk tidak mengikat tali pertunangan terlebih dahulu, ini kerana mereka berdua dikatakan sudahpun mengenali hati budi masing-masing.. Tambahnya, Sikap romantik dan berani Zain Saidin membuatkan beliau tertarik dengan kekasihnya itu..

"Dia seorang yang romantik dan paling penting berani melamar saya. Sesiapa saja boleh meluahkan perasaan cinta tetapi tidak sepertinya yang berani mengambil langkah seterusnya."

"Hubungan kami selama ini memang tiada masalah. Kami sudah lama mengenali satu sama lain dan dia juga rapat dengan anak dan ibu saya."

MyGosip ucapkan tahniah buat Zain Saidin dan Rozita Che Wan, Semoga segala perancangan perkahwinan mereka akan berjalan dengan lancar hendaknya… Pastinya perkahwinan mereka bakal menjadi wedding of the year kan…