Adsense

Jumaat, 1 Februari 2013

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Sharnaaz Ahmad Tetap Akan Nikah Shila Amzah Walaupun Dihalang Keluarga

Posted: 01 Feb 2013 12:36 AM PST

Posted: 1 February 2013 at 4:36 pm  

shila-amzah-dan-sharnaaz-ahmad

Dengan segala kontroversi serta dugaan yang melanda, Sharnaaz Ahmad nampaknya tidak mudah untuk berputus asa.. Sharnaaz Ahmad dikatakan akan tetap dengan pendiriannya untuk menjadikan Shila Amzah sebagai isterinya walaupun mendapat halangan keluarga.. Jelas Sharnazz lagi, dia akan terus menunggu respon positif daripada kedua orang tua Shila Amzah dengan penuh sabar dan hormat untuk meneruskan niat sucinya itu..

"Saya masih berpegang teguh pada pendirian dan keputusan untuk melamar Shila walaupun tidak dinafikan ia seperti tidak mendapat restu orang tuanya,"

Tambah Sharnazz lagi, dia tidak akan sesekali berganjak daripada hasratnya untuk mengahwini Shila Amzah walaupun di tentang ramai pihak..

"Kalau semua orang tak suka (untuk berkahwin), saya tidak peduli sebab yang hendak kahwin adalah saya dan Shila, bukannya saya hendak kahwin dengan semua orang lain.

"Berat dan payah macam mana pun, saya tetap bersabar dan tunggu sehingga keadaan beransur baik, insya-Allah,"

Bagaimanapun, Sharnazz Ahmad akan tetap menunggu kepulangan Shila Amzah dari China untuk mengetahui perkembangan lanjut mengenai perhubungan mereka..

"Shila ada berpesan sebelum dia terbang ke China agar saya tunggu sehingga dia pulang semula ke Malaysia untuk perkembangan lanjut," katanya yang kini sibuk di lokasi filem Gila Baby arahan Kabir Bhatia.

Sumber:Mstar

Aznil Haji Nawawi Kini Bergelar Datuk

Posted: 01 Feb 2013 12:03 AM PST

Posted: 1 February 2013 at 4:03 pm  

datuk Aznil Nawawi

Tahniah kepada Aznil Haji Nawawi, pengacara yang amat dikenali di Malaysia kerana beliau telah dianugerahkan Panglima Mahkota Wilayah (PMW) sempena Hari Wilayah Persekutuan hari ini.. Dengan penganugerahan ini secara rasminya akan memberikan gelaran 'Datuk' kepada Aznil Nawawi..

Datuk Aznil Nawawi telah menerima anugerah ini bersama 40 orang yang lain di Istiadat penganugerahan darjah kebesaran, bintang dan pingat yang telah diadakan di Istana Negara, Jalan Duta oleh Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah pagi tadi..

Tahniah sekali lagi buat Datuk Aznil Nawawi, lepasni boleh la tukar nama rancangan ke 'macam-macam Datuk Aznil'.