Adsense

Jumaat, 4 Januari 2013

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Zarina Anjoulie Bakal Bebas Hari Ini Dan Bakal Dibuang Dari Industri

Posted: 03 Jan 2013 07:29 PM PST

Zarina Anjoulie bakal bebas dari penjara
Zarina Anjoulie yang sempat meringkuk di dalam penjara Kajang semalam selepas kegagalan ahli keluarganya mengikat jamin di kaunter mahkamah, akhirnya bakal dibebaskan hari ini apabila salah seorang ahli keluarganya bersetuju untuk mengikat jamin Zarina Anjoulie dengan wang jaminan sebanyak RM2,000..

Melalui akhbar Kosmo, seorang jurucakap polis memaklumkan yang Zarina Anjoulie akan dibawa ke Mahkamah hari ini untuk prosess ikat jamin tersebut..

Dalam pada masa yang sama, Zed Zaidi selaku presiden SENIMAN menegaskan mana-mana artis yang terlibat dengan kes serius seperti ini akan digantung atau dipecat daripada persatuan demi menjaga imej artis secara keseluruhan.. Secara automatik namanya juga akan disingkirkan daripada senarai Finas sekaligus bakal menamatkan kerjaya beliau dalam industri hiburan ni…

"Kita tidak mahu artis yang terlibat dalam kontroversi menjejaskan nama baik artis lain… Dalam kes Zarina, buat sementara ini kita akan gantung keahliannya kerana mahkamah belum lagi membuat keputusan.

"Namun, sekiranya mahkamah mendapati dia bersalah, Seniman akan terus memecatnya sebagai ahli,"

"Secara automatik, nama artis yang sudah dipecat Seniman akan dibuang daripada senarai Perbadanan Kemajuan Filem Nasional (Finas).

"Ini adalah syarat yang tertakluk dalam Padu Citra yang mewajibkan pelakon menyertai persatuan yang diiktiraf Finas.

"Jika masih ada produksi yang mengambilnya berlakon, kita boleh ambil tindakan," katanya kepada akhbar Sinar Harian..