Adsense

Jumaat, 21 Disember 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Siti Fazurina Kahwin Lari – Keluarga Terkejut dan Kecewa

Posted: 20 Dec 2012 08:53 PM PST

Siti Fazurina Kahwin Lari
Siti Fazurina, Pelakon yang popular melalui sitkom Anita, dikatakan telah menghilangkan diri selama sebulan sebelum berkahwin secara senyap-senyap tanpa pengetahuan keluarganya.. Memetik kenyataan di mStar online, sumber terdekat keluarganya mendedahkan, yang Fazurina telah melangsungkan pernikahanya dengan seorang lelaki yang dikenali sebagai Haikal di Masjid Jamek Sungai Pinang, Pulau Pinang kira-kira pukul 3.30 petang Khamis berwalikan bapa saudaranya..

"Fazurina langsung tidak memaklumkan mengenai perkahwinan tersebut kepada keluarganya malah telah menghilangkan diri selama sebulan tanpa khabar berita.

"Kami sangat terkejut dan kecewa dengan tindakannya yang membelakangkan keluarga terutama ibunya,"

"Jika benar mereka ingin berkahwin mengapa tidak berjumpa dengan ibunya untuk meminta restu.

"Ibunya sangat kecewa dengan tindakan Fazurina bernikah tanpa berbincang dengannya terlebih dahulu.

"Malah pihak kami tidak mengenali dan berjumpa keluarga pihak lelaki,"

Dalam pada masa yang sama, pihak keluarga Fazurina ada menerima SMS daripada saksi pernikahan itu bagi memaklumkan majlis berkenaan.. Dalam SMS tersebut, saksi itu meminta supaya ibu Fazurina bersabar dan reda dengan perkahwinan yang dilakukan secara sembunyi tanpa pengetahuan keluarganya..

Julia Perez Mohon Maaf, Komen Twitter Disalahertikan

Posted: 20 Dec 2012 08:20 PM PST

julia perez berlakon di malaysia
Julia Perez pelakon Indonesia yang mencetuskan kontroversi di Malaysia dengan kritikan hebat mengenai drama kita melalui laman twitternya akhirnya memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia.. Julia Perez mengakui menyesal dengan perbuatanya dan beliau sendiri tidak menyangka komen twitternya itu telah disalahertikan hingga mengundang kemarahan banyak pihak.. Julia Perez yang tidak berniat untuk melukakan hati sesiapa, apatah lagi bersikap kurang ajar akhirnya memohon maaf diatas kesilapan yang dilakukan..

Kepada Nusantara Seni Karya Sdn Bhd,

"Komen saya, bagi saya telah disalahertikan. Walaubagaimanapun saya meminta maaf kepada sesiapa sahaja sekiranya ia telah melukakan perasaan anda semua. Khususnya kepada rakan industri yang dihormati dan peminat kesayangan anda. Saya berterima kasih kepada industri hiburan Malaysia kerana sudi memberi peluang kepada saya dan saya terima untuk melibatkan diri saya kerana kepercayaan saya dengan penuh hormat padanya."

"Selebriti Indonesia mempunyai ramai peminat yang menyayangi mereka dan selebriti Malaysia sentiasa diterima dan disayangi oleh peminat di Indonesia. Peluang kerjasama rentas di antara kedua-dua negara, Indonesia dan Malaysia harus diberi peluang untuk berkembang. Itu adalah keinginan saya secara peribadi."

Bercakap mengenai isu permit Julia Perez, pihak Nusantara Seni Karya (NSK) mengaku ianya sebagai kesilapan mereka.. pihak NSK kemudian memberitahu bahawa permit kerja itu sudah pun dibuat dan menunggu masa untuk mendapatkanya…