Adsense

Sabtu, 31 Disember 2011

Celebrity News

Celebrity News


Azam Baru Chef Wan Closed Facebook Account Bagi Mengelakkan Pergaduhan Dan Fitnah

Posted: 31 Dec 2011 07:58 AM PST

Sempena tahun baru 2012 Datuk Redzuawan Ismail atau Chef Wan mengambil tindakan yang mengejutkan kerana bermula esok 1/1/2012 akaun facebook milik beliau akan ditutup buat selama-lamanya bagi mengelakkan salah faham dan fitnah yang semakin kronik dalam  akaun Facebook beliau.

Berikut alasan beliau kenapa tindakan beliau menutup akaun yang menjadi perhatian terutamanya semenjak pertandingan Maharaja Lawak Mega berlangsung.
"Bukan sahaja cara saya mengkritik dalam MLM dihentam hebat tetapi juga paling menyedihkan saya dituduh cuba memurtadkan cucu saya hanya kerana membawanya ke majlis Hari Natal.
"Tuduhan-tuduhan begini membuatkan saya kecewa dan mengambil keputusan untuk menutup akaun tersebut," ujarnya.

"Serina pun bakal melahirkan anak kedua pada bila-bila masa sahaja. Lebih baik saya tumpukan perhatian kepada cucu dan keluarga," ujarnya.

"Setiap kali saya menulis sesuatu, ia akan menjadi perbalahan antara yang menyokong saya dan yang ingin menghentam.
 
"Jadi saya rasa ia adalah tidak bagus seolah-olah saya menjadi punca perbalahan kepada banyak pihak," ujarnya kepada mStar Online ketika ditemui selepas menjadi juri pertandingan akhir Maharaja Lawak Mega (MLM) di Stadium Malawati di sini, malam Jumaat.


ZoOM : Jadi TAMAT..LAH SUDAH Perbalahan dan pertikaman ayat-ayat panas diakaun beliau..Mulakan tahun yang baru dengan akaun baru dan azam baru :). Apa PUla Kata Anda ?


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Happy New Year 2012 | Selamat Tahun Baru 2012

Posted: 31 Dec 2011 07:26 AM PST

Dalam masa beberapa minit lagi kita akan berada dalam tahun yang berbeza (2012), semoga tahun depan akan membawa anda ke masa yang gemilang dan mencapai apa yang dihajatkan.

Apa Azam baru anda tahun ini ? Dan dimana anda menyambut tahun baru ?


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Finalist Dewi Remaja 2010, Anzalna Nasir Laris Di Pasaran Hiburan

Posted: 30 Dec 2011 08:01 PM PST

Bekas finalis Dewi Remaja 2010, Anzalna Nasir, antara nama baru dalam industri hiburan tanah air yang semakin mendapat perhatian pengarah dan penerbit filem serta drama.

Ternyata rezeki gadis manis ini semakin mencurah-curah apabila menerima pelbagai tawaran berlakon hingga tidak menang tangan dibuatnya.


"Saya selesa dengan apa yang ada sekarang walaupun sekadar memegang watak sampingan kerana saya masih dalam proses belajar menghayati watak yang ditawarkan kepada saya.
"Sebelum ini ada beberapa pengarah menawarkan saya watak utama dalam drama mereka, tetapi saya terpaksa tolak. Belum masanya lagi untuk saya ambil tawaran seperti ini kerana banyak lagi yang perlu saya perbaiki," katanya.


Katanya, walaupun masih baru dalam bidang lakonan, setiap watak yang diberikan kepadanya akan cuba dihayatinya sebaik mungkin.

"Saya akui lakonan saya tidak sebaik pelakon lain, tapi saya akan lakukan yang terbaik dan saya harap penonton dapat menerimanya," katanya.

Pelakon berusia 23 tahun ini juga bakal membintangi dua filem iaitu Sepah The movie arahan MP Roslin yang akan menemui penonton pada Jun 2012 dan filem Tyickoouns yang akan memulakan penggambaran pertengahan tahun depan.

ZOOM : Seorang lagi artis yang dicungkil daripada Dewi Remaja...Pakej yang lengkap dan harap-harap Anzalna tidak mencetuskan konterversi ye ;)

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Video Final Maharaja Lawak Mega - OSBON,BOBOI dan SAEHU

Posted: 30 Dec 2011 07:18 PM PST

Bagi Anda yang tidak berkesempatan dan tidak dapat menonton saluran Asteruk Semalam berikut ZoOm sertakan beberapa video FINAL program Maharaja Lawak yang berlangsung semalam .



JUARA - OSBON


NAIB JUARA - BOBOI

Tempat Ketiga - SAEHU

Tempat Ke 4- SYOK

ZoOm : Tahniah Sekali LaGi Kepada Kumpulan OSBON..

Jangan lupa kongsikan pendapat anda tentang final Maharaja Lawak Mega di ruangan komen.
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Selebriti Mengaku Rasul Dan Amalkan AJaran Sesat - Berita Metro

Posted: 30 Dec 2011 06:31 PM PST

Apa nak jadi dengan artis kita ni...kalau tak seksi dan seksa tak sah..kalau tak kena tangkap dadah tak asli..kalau tak ganggu rumah tangga orang tak sempurna dan kalau amalkan AJARAN SESAT jarang-jarang berlaku tetapi ia adalah amalan yang ditegah daripada melakukannya.


Entah Siapalah artis @ Selebriti yang dikatakan dalam akhbar Metro hari ini..


Malahan isteri beliau pernah meminta cerai kerana tidak tahan dengan perangai si suami dajal yang penuh dengan ajarang sesatnya.




Dan diantara kriteria/Ajaran sesat yang dilakukan ialah  :


1. Mengaku Rasul 
2.Hidup Sebelum Nabi Adam A.S
3.Melarang pengikut melakukan ibadat Solat Dan puasa


Dan banyak lagi....Semua nya ada di akhbar Metro hari ini..


ZoOM : Apa kata anda ?



Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!