Adsense

Isnin, 4 April 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Kontroversi : Tasha Shilla Dikejar Peminat Angau?

Posted: 04 Apr 2011 09:41 PM PDT

Tasha Shilla dikejar peminat angau? Apa kata dia? Ikuti temubualnya melalui video selepas ini.

Pertemuan kami & Tasha Shilla di Arena of Stars tidak disia-siakan. Sebagai bintang yang baru hadir dalam industri hiburan, kelibat Tasha Shilla semakin menyinar terutamanya selepas membintangi drama Gemilang. Menurut Tasha Shilla, dia sebenarnya sudah lama teringin untuk bekerja dengan pengarah Kabir Baktia selepas menonton filem Cinta.

"Selepas menonton filem Cinta, I simpan impian untuk bekerja dengan Kabir Baktia. Namun, impian itu terbuka apabila I berlakon untuk filem Ratu. Ketika itu, I ada bertanya kepada salah seorang krew, "Di mana produksi Kabir Baktia?'. Tamat sahaja pengambaran Ratu, I dapat tawaran berlakon drama Dottie. Dan, akhirnya tawaran drama Gemilang menyusul," kata Tasha apabila kami bertanyakan penglibatan dia untuk drama Gemilang.

Untuk pengetahuan anda, filem Ratu turut dilakonkan oleh Tasha Shilla, dan sekarang ditayangkan melalui Astro First, baru-baru ini. Menurut produser filem Ratu The Movie, A. Latiff Mohaideen ketika ditanya mengenai filem yang kini berada di Astro First itu memberikan jawapan ini, "Kita akan 'memahkotakan' kembali Ratu The Movie melalui Astro First untuk menunjukkan yang kita tidak pernah berputus asa untuk sentiasa membawa pembaharuan dalam industri perfileman. Saya akui sambutan yang diterima di panggung-panggung adalah sederhana tapi itu tidak bermakna filem ini tidak bagus kerana rata-rata penonton yang sudah menonton filem ini memberikan reaksi yang baik.

"Cuma mungkin pemilihan tarikh tidak sesuai menyebabkan filem ini mempunyai penonton yang berjumlah kecil. Kini kita bersama Astro First membawakan secara eksklusif filem Ratu The Movie melalui medium paling mudah untuk mereka yang ingin menonton filem ini tetapi tidak mempunyai masa untuk ke panggung iaitu televisyen."

Drama terbaru Tasha Shilla, berjudul Sahara kini boleh ditonton melalui slot Samarinda. Dengar cerita, Sahara menerima lebih 1 juta rating penonton selepas 2 hari disiarkan di Tv. Awesome!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Sharifah Sofia Sudah Bersalin, Tahniah!

Posted: 04 Apr 2011 08:32 PM PDT

Pelakon & kini seorang ibu yang bahagia, Sharifah Sofia selamat melahirkan seorang bayi perempuan, kira-kira pukul 5 petang semalam. Menurut Twitter Sharifah Sofia, setakat ini dia & suami masih belum bercadang untuk memilih nama untuk insan terbaru yang hadir di dalam hidup mereka. Kemungkinan besar akan diberi nama pada hari ke-7, hari cukur jambul. Difahamkan, Sharifah Sofia melahirkan anak dilakukan secara normal tanpa dibantu oleh apa-apa painkiller.

Apa pun, sampaikan ucapan tahniah buat Sharifah Sofia di Twitternya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.