Adsense

Isnin, 14 Mac 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Rakaman Seks Usher & Bekas Isteri Tameka Tersebar & Dilelong

Posted: 14 Mar 2011 08:28 PM PDT

Usher Raymond, kini menjadi mangsa apabila video rakaman seks bersama bekas isteri, Tameka telah tersebar kepada pihak luar & akan dilelong kepada pembida tertinggi. Penyanyi OMG, percaya bahawa video tersebut merupakan salah satu barang yang telah dicuri dalam satu kes kejadian samun kereta miliknya pada tahun 2009. Dianggarkan, kerugian akibat kecurian tersebut membabitkan kos bernilai USD1 juta, termasuk barangan kemas & 2 buah laptop.

Sebuah laman web menerima rakaman seks tersebut dan mereka telah mengesahkan individu dalam rakaman tersebut ialah Ushe & Tameka. Namun, tidak dipastikan sama ada video itu dirakam ketika mereka masih dalam hubungan, atau tidak. Hasil perkahwinan berusia 3 tahun, mereka dikurniakan 2 orang anak masing-masing berusia 2 & 3 tahun.

Sekitar June 2009, Usher memohon untuk bercerai dengan Tameka kerana tiada lagi kesefahaman. Pada November 2009, mereka sah bercerai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

(Gambar) Sharifah Sofia Cover Untuk Mami & Baby

Posted: 14 Mar 2011 08:07 PM PDT

Ini adalah update terkini untuk aktres Sharifah Sofia yang kini sarat mengandung lebih 8 bulan. Hasil maklumat daripada Twitter Sharifah Sofia, dia & suami berdebar-debar menghitung hari untuk menyambut kedatangan anak pertama, dalam lingkungan 10 hari lagi.

Katanya lagi, baru-baru ini dia & suami baru sahaja selesai menghadiri sebuah kursus berkaitan bersalin secara normal, dipanggil sebagai HypnoBirthing. Sharifah Sofia menyatakan bahawa kelas tersebut telah membina keyakinan dirinya untuk bersalin secara normal, dan insyallah drug-free.

Kami doakan agar Sharifah Sofia dipermudahkan kelahirannya yang pertama, amin. Kredit gambar tanpa prejudis kepada Saleha Rahman.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.