Adsense

Ahad, 13 Mac 2011

Harian Metro: Rap

Harian Metro: Rap


Kategori wanita sengit

Posted: 26 Feb 2011 09:43 AM PST

SIAPAKAH yang bakal muncul juara Zon Tengah 1 Kategori Wanita Karnival Futsal Harian Metro 2011, amat sukar diramal selepas menyaksikan saingan sengit antara semua peserta.

Sebanyak lapan pasukan mengesahkan tempat ke suku akhir hari ini dan yang paling menonjol pasukan Putraria Tia Amelia. Mereka menghantar empat pasukan, A, B, C serta D dan dua daripadanya lebih awal ke suku akhir menerusi perlawanan sesi pagi.


Tia Amelia A dan B mempamerkan penguasaan apabila menjuarai kumpulan tiga dan satu sebelum menundukkan lawan di peringkat kedua dan ketiga untuk mencuri dua tiket ke suku akhir.

Lebih menarik, kapten Tia Amelia B, Steffi Sarge Kaur yang baru menyertai pasukan dan Karnival Futsal Harian Metro berjaya membimbing rakan sepasukan ke peringkat kalah mati.


Sarge Kaur yang juga pemain futsal kebangsaan dan bola sepak negara berkata karnival ini berjaya menarik minat ramai kerana belum pernah ada pasukan sama menjuarai kategori wanita lebih daripada sekali.


"Sasaran kami adalah ke suku akhir dan layak ke Grand Final, ia sudah tercapai dan hari ini kami akan cuba memburu tempat ke final," kata Sarge Kaur.

Malah katanya karnival ini cukup istimewa kerana menawarkan hadiah paling lumayan dan membabitkan banyak pasukan.


Tahun lalu, Putra Ria FC muncul juara Grand Final selepas menewaskan Rebel Pahang pada perlawanan akhir.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.