Adsense

Ahad, 6 Februari 2011

Sensasi

Sensasi


Video Kelakar:Press Conference Sharifah Armani

Posted: 06 Feb 2011 10:50 PM PST



Haha..kelakar je derang nie..

Zekelifeli tue suka perasan dia ada hidung mcm mat salleh dan ada six pack..haha..please la..

Bila part Armani ckp pardon me.Afdlin tetiba je ckp papadom me,sampai si Zizan tue cover gelak..pastu bila part derang sindir ckp Nabil main kayu tiga dgn Irma Aroma,Nabil buat muka serius je.hee..

Layan..

Victoria Beckam hamil anak perempuan

Posted: 06 Feb 2011 09:57 PM PST

David Beckam dan Victoria Becham sudah pun memiliki 3 orang anak lelaki dan kini Victoria sekali lagi hamil anak keempat mereka.

Dan yang peling menyeronokkan pasangan ini bila,Victoria pergi melakukan scan untuk bayinya dan mendapati bayi dalam kandungannya itu berjantina perempuan.

Dengar kata pasangan nie dah mula membeli baju-baju comel bayi perempuan.Bakal dapat little princess.Mesti comel sangat2

Adam Sandler Dapat Satu Bintang di Hollywood Walk Of Fame

Posted: 06 Feb 2011 09:43 PM PST

Adam Sandler didampingi isteri tercinta, Jacqueline Samantha Titone, anak Sadie Madison Sandler dan Sunny Madeline Sandler yang turut meraikan kejayaannya itu.


Adam Sandler memang pelawak yang berbakat.Kalau ada je Movie yang dilakonkan oleh Adam Sandler,Sensasi pasti teruja nak tengok..mesti kelakar.

Bukan setakat seorang pelakon berbakat,Adam juga seorang penerbit dan penulis skrip filem.Bukan calang calamg selebriti hollywood yang boleh mendapat bintang di Walk Of Fame..Jadi dengan mendapat bintang nie,Adam Sandler dah dapat satu lagi reputasi baik dalam bidangnya.

Antara filem yang pernah dibintangi olehnya adalah "Grown Ups", "Bedtime Stories", "You Don't Mess with the Zohan', "Click", '50 First Dates" dan "The Longest Yard".

Anugerah yang pernah diperolehi oleh Adam Sandler sepanjang kerjaya sebagai seorang pelakon ialah "Blockbuster Entertainment Award for Favorite Actor – Comedy", "Kids' Choice Award for Favorite Movie Actor", "MTV Movie Award for Best Comedic Performance", "People's Choice Award for Favorite Motion Picture Star in a Comedy" dan 'Razzie Award for Worst Actor" dalam filem "Big Daddy".

Selain Adam Sandler, antara selebriti yang namanya terukir di Hollywood Walk Of fame adalah Michael Jackson, Janet Jackson, Samuel L. Jackson, Elton John, Nicole Kidman, Bruce Lee, Keanu Reeves, Larry King, Paula Abdul dan ramai lagi.

Video Youtube lawak yang sangat Racist

Posted: 06 Feb 2011 09:35 PM PST


Video nie sangatlah racist.Sensasi ingat cuma Namawee je yang berani buat video racist mcm nie.

Memula tgk memang kelakar lah jugak,tapi bila lawak nie ditujukan untuk satu kaum di Malaysia,Sensasi memang rasa tak elok sangatlah nak berperangai mcm nie.mempersenda isu sensitif masyarakat mereka.maklumlah kita pun tahu,simpan rambut panjang sume tue utk bangsa singh adalah tuntutan agama mereka.Itu kepercayaan masing2,kalau org mempersendakan agama kita,tau pun rasa berapi dan panass hati.


Bagi sensasi org yang sengaja menghina bangsa lain nie sangatlah tak bijak dan mempunyai nilai diri yang sangat rendah.hormat menghormati tue kan amalan mulia.

Sensasi harap rakyat malaysia peka dengan perasaan sesama sendiri.Kita memang berbilang kaum jadi sepatutnya kita saling hormat menghormati.

Bukan sensasi nak ckp org melayu ja,even org cina dan india pun kene lah hormat menghormati jugak bangsa2 lain.


Org yang tak terasa bila tgk video nie mmg la pada mulanya rasa kelakar,tp bila fikir,bagaimana kalau video nie dituju kepada bangsa sendiri,pasti dah tak lawak dan menaikkan kemarahan je.

Video kelakar:Budaya bahasa Moden a.k.a comel remaja Malaysia..Ewwww

Posted: 06 Feb 2011 09:17 PM PST



Masing-masing ada cara yang mereka suka untuk berhubung dengan rakan-rakan.
ada yang suka speaking,ada yang suka ckp loghat negeri masing-masing,ada yang menggunakan ayat rempit,ada juga yang suka guna bahasa kengkonon comel dan ada yg guna bahasa baby..


hahaha seriously,kelakar tgk mamat nie demo penggunaan bahasa Ewww dan bhsa ntah pape yg kdg2 agak annoying

"Ad mbr lmew tgu lmew glew..x aprv gk aq" <--- seriously memang ada yang guna pkataan mcm nie dalam Fb..hahaha.

adik sensasi pun dulu guna perkataan aq bila ckp kat fb,gedik kan,skrg dier dah tak guna,sensasi rasa dier dah insaf kot.

Tp sensasi pun guna gak word eww kdg2 dlm sms...it fun..haha