Adsense

Ahad, 20 Februari 2011

Celebrity News

Celebrity News


Gossip Fara Fauzana Diberhentikan Daripada Menjadi Pengacara Rancangan Melodi

Posted: 20 Feb 2011 08:53 AM PST

Entah betul ke tak tetapi cerita dan gossip ini memang panas sepanas UPTOWN Kelana Jaya yang tak ada pengunjung lagi !!!! Sebenarnya gossip ini ZOOm baca pagi tadi dekat surat khabar, namun kerana masa mencemburui ZOOm pagi ni je lah masa yang sempat untuk berkongsi dengan anda pembaca di Zoomartis.net dan Facebook terutamanya.


JIka anda menonton rancangan melodi semalam sebab hari ini dah dah masuk 21hb, kehadiran Zizan disamping Fara dan Wahid mengamatkan suasana di kaca TV anda. Namun sampai bila insan bernama Fara Fauzana akan menghiburkan anda !!? Sama-samalah kita tunggu dan lihat sebab hanya empunya diri dan orang dalam tu je yang tahu.



Menurut maklumat yang ZOom baca Fara dikhabarkan sudah penat menjadi pengacara program Melodi, namun hati orang siapa yang tahu. Dan sudah tentu peminat beliau akan bersedih sebab Fara sudah sebati dengan program Melodi.


Zoom rasa Zizan pun akan menggantikan Wahid sebab setahu ZoOM Zizan ni menjai pilihan ramai orang, adakah anak kelahiran Terengganu bernama Zizan akan menjadi pengacara Melodi ? Tungguuuuuuu !!!


ZoOM : Apa Pula Kata Anda di ZoOMartis.net & Facebook !!?