Adsense

Rabu, 16 Februari 2011

borak kosong

borak kosong


Mereka buat kelakuan tak senonoh didepan anak kecil saya

Posted: 16 Feb 2011 11:00 PM PST



sumber : stomp.sg.com
STOMPer STOMPerInAction was annoyed to see these youths behaving intimately in the BHG department store at Bugis Junction, right in front of her young child.

Said the STOMPer:

"They were hugging each other very tightly, right in front of my young child.

"The girl was wearing a very short skirt and was leaning on the boy.

"I think it's inappropriate of them to do this in front of other people, especially when young children are around."

Pengantin yang terlampau dimanjakan pakai 9 gaun pengantin USD 32.500

Posted: 16 Feb 2011 10:45 PM PST

Hari pertama menikah, sudah menghabiskan £ 20.000 (USD 32.500)? Ini keranaPengantin Wanita mengenakan 9 gaun sesuai dengan sesi acara.

Seperti  calon pengantin wanita lainnya, Helena Manca menginginkan gaun pengantin yang sempurna di hari pernikahannya. 9 bulan sebelum hari perkahwinannya, Helena yang seorang model muda ini sudah melakuan pencarian gaun ke boutique-boutique. Dan hasilnya dia sudah memilih 8 gaun pengantin. Boutique-boutique itu membenarkannya membawa pulang untuk mencubanya.

Hari berlalu, tanpa terasa waktunya telah tiba. Tapi Helena masih belum boleh menentukan gaun yang mana yang akan dipakai. "Setiap kali mencuba satu persatu, hatiku mengatakan bahwa aku harus memilikinya." Helena memujuk suami dan calon mertuanya untuk mengerti keinginannya.

Akhirnya calon suaminya, Joe Glass, mengizinkannya untuk membeli ke semua 18 gaun tersebut. Helena yang berpenghasilan £ 60.000 /tahun sebagai model, mengeluarkan duitnya sendiri untuk membayar 8 gaun dengan  jumlah £ 12.370. Calon mertua  membayar sebuah gaun yang paling mahal £ 5.500, selebihnya dibayar oleh calon suami.

'Pada akhirnya saya sedar bahawa 18 gaun terlalu banyak dan tidak ada waktu untuk memakai mereka semua, jadi saya fikir saya akan memilih 9 gaun, dan menggantinya pada setiap sesi acara. Saya yakin, pernikahan ini akan menjadi yang paling sempurna." Helena menjual 6 baki  gaun tersebut di e-bay dan memberikan 3 lainnya untuk amal.

 Jika harga gaunnya saja £ 20.000, kira-kira berapa belanja untuk majlis resepsinya?

Jean Claude dan Fabienne Manca (orang tua Helena) keduanya bekerja sebagai pegawai bank. Keduanya menolak untuk memberitahu puterinya berapa jumlah belanja resepsi. Beberapa rakannya di pejabat melihat, bahawa untuk catering saja, perbelanjaannya £ 10.000. Teka sendiri berapa jumlah perbelanjaannya.

Beberapa hari setelah menikah, Helena bercerita kepada teman-temannya bahawa mereka akan melakukan acara khusus untuk memperbaharui janji pernikahan setiap tahun sekali. "Saya akan mengenakan 10 gaun... kerana saya ketagihan memakainya!"

Lelaki tak tahu pisau tertanam di wajahnya selama 4 tahun

Posted: 16 Feb 2011 09:40 PM PST


BEIJING – Seorang pesakit di China yang mengeluhkan rasa sakit kepala dan indera perasanya terganggu. Setelah diperiksa ternyata dirinya menyimpan pisau sepanjang empat inci atau sekira 10 centimeter, tertanam di wajahnya.

Ketika diselidiki, ternyata Li Fu tidak menyedari ada pisau tersebut tertanam selama empat tahun di wajahnya. Diperkirakan pisau itu tertanam ketika dirinya mengalami insiden rompakan,ketika bekerja menjadi pemandu teksi.

Dokter Xu Wen yang memeriksa keadaan Li Fu di hospital Yu Xi City menyatakan, "kami terkejut melihat pisau sepanjang itu tertanam di wajahnya."
"Bahkan kami lebih terkejut mengetahui pisau tersebut telah tertanam di pisau selama empat tahun. Melihat dirinya hidup dengan selamat amatlah mengagumkan," ungkap Dr Xu seperti dikutip Orange.

Setelah menjalani proses pembedahan, kesihatan Li bertambah baik.. Pisau itu diketahui telah menekan akar lidahnya, otot dan bagian kecil dari otaknya.Pembedahn itu  berlangsung  selama empat jam.

Sumber : http://www.okezone.com

Wanita ini kerjanya cari lelaki yang berselingkuh

Posted: 16 Feb 2011 08:45 PM PST

VIVAnews - Sambil menatap sebuah kad ucapan Valentine dan sekotak cokelat berbentuk hati, Claire Middleton tersenyum. Tapi, bukan kerana jatuh cinta. Hari Valentine baginya bererti ribuan kata-kata rayuan dari suami atau lelaki, kekasih wanita lain.

Gadis 27 tahun ini bukanlah sedang berselingkuh. Dia kebetulan adalah seorang wanita yang berkerja sebagai seorang 'penjebak kekasih' dengan bayaran tinggi.

Dan, hari Valentine adalah waktu-waktu tersibuknya. "Orang yang menggunakan jasa saya mula dari isteri dan kekasih yang mencurigai pasangan, hingga orangtua dan bahkan datuk-nenek yang khuatir," katanya.

"Wanita yang sedang putus asa juga banyak yang ingin mengetahui apakah pasangan mereka berselingkuh sebelum memutuskan akan menjalani hari romantis bersamanya," katanya seperti dimuat The Sun.

Menurut Claire, fenomena tersebut merupakan refleksi kesedihan dan rasa tidak percaya wanita akan hubungannya. "Saya bekerja setiap hari menjelang Valentine dan telah membuahkan hasil setakat ini."

Sehari-hari, gadis asal Brixton, London Selatan, bekerja sebagai pembantu am di sebuah perusahaan. Sedangkan, seorang 'penjebak kekasih' adalah pekerjaan sampingan yang dia dapatkan melalui agen.

Dia terinspirasi menjadi seorang 'penjebak' setelah putus kerana kekasihnya berselingkuh. Claire bertekad membantu wanita lain menjebak pasangan yang punya kebiasaan selingkuh. Sejak bekerja, Claire berhasil memerangkap lebih dari 30 lelaki.

Dari pekerjaannya, dia mampu meraih £500-1.500  per 'target', tergantung berapa lama waktu yang diperlukankan membuktikan kesetiaan si lelaki.

Dia menggunakan jurus jitunya memerangkap 'mangsa genit' adalah senyum lebar dan kontak mata. Sebelum memcari 'target', Claire juga meneliti dan memahami hal yang menarik bagi mangsanya. "

 "Aku ikut berlatih bagaimana menjadi seorang yang terampil menggoda. Sejauh ini saya telah mengumpulkan sekitar £40.000  dari pekerjaan ini," katanya.

Selain senyum menawan, atribut lain yang membuat aksinya sukses menurut Claire adalah penampilan ala 'gadis sebelah rumah'. Gadis perang yang terlalu cantik, menurut Claire boleh menakutkan mangsa dan jarang mendapat tempat dalam pekerjaan ini.

Lelaki  merasa nyaman dengan seorang wanita yang terlihat biasa saja. "Lebih baik dengan nampak yang biasa saja. Saya boleh berdandan dan tampil seksi. Tapi juga boleh tampil kasual."

Menurutnya, para penyewa berhak melihat ketulusan dan komitmen pasangan sebelum melangkah lebih jauh dalam hubungan.

"Ini adalah saat penting bagi banyak pasangan bila ingin tahu apakah pasangannya benar-benar setia. Yang menyedihkan bila terungkap kekasih seorang peselingkuh. Tapi mengetahuinya lebih cepat lebih baik."

Biasanya setelah menjalankan aksinya dan target terperangkap, video ciuman akan diperlihatkan pada pasangan.

Walaupun ramai lelaki yang terbukti seorang peselingkuh, tetapi masih ada percaya adanya cinta sejati. Setelah Valentine, bermaksud dia bercuti sejenak dari pekerjaannya.

"Seperti kebanyakan wanita, saya masih percaya pada cinta dan asmara. Saya menyenangi pekerjaan saya, tetapi saya juga tak mahu terperangkap dan tidak menemukan lelaki yang sesuai dengan saya."

[Gila] Pegawai cuti kerja 8 tahun buat blogger di China marah

Posted: 16 Feb 2011 07:30 PM PST

BEIJING – Seorang pegawai negeri  (PNS) China yang tidak bekerja selama lapan tahun, akhirnya kembali bekerja. Sang PNS, Jiang Jinxiang, yang digelar sebagai PNS paling arogan dalam sejarah China, membuat kemarahan di kalangan blogger China.

Wartawan BBC di Beijing mengatakan, kes PNS yang tidak pernah muncul dipandang sebagai contoh ekstrim layanan yang dinilai banyak orang di China sebagai  tidak efisien.

Meski diselar Jiang membela diri. Dia menjelaskan alasan cuti panjangnya, kerana dihentikan setelah meningkatkan kekhuatiran atas sebuah projek pembinaan tempatan.

Jiang yang kembali ke pekerjaannya di Daerah Fujian mengatakan, telah terjadi salah faham. Lelaki berusia 55 tahun ini mengaku dibuang pada Mei 2002 kerana mempersoalkan rendahnya kualiti sebuah projek pembinaan tempatan.

"Saya terkejut kerana mereka tidak melakukan apapun atas masalah yang saya laporkan. Mereka malah mengejar saya," ujar Jiang seperti dilansir BBC.

Ketika Jiang dipindahkan ke departmen lain, dia mengaku tidak diberitahu. Dan dia juga tidak tahu, ternyata gajinya masih dibayar. Dikhabarkan, Jiang dibayar 150.000 yuan selama cuti panjangnya. Sementara atasannya mengatakan, gajinya dibayar kerana "alasan kemanusiaan", di mana Jiang mengalami masalah domestik.

Meski sudah kembali bekerja, Jiang tidak mendapat sambutan hangat. "Sepertinya semua rakan memencilkan saya dan berlaku seolah-olah saya semacam orang asing," tegasnya.

Pemuda rompak dan cuba perkosa nenek 99 tahun

Posted: 16 Feb 2011 06:35 PM PST

gambar hiasan

TRIBUNNEWS.COM - Seorang nenek berusia 99 tahun mendapat kekerasan secara fizik dan hampir diperkosa oleh seorang pemuda berusia 23 tahun. Demikian dilaporkan The Age.

Christopher James Valle juga berusaha memperkosa si nenek tua itu di rumahnya di Ormond, Melbourne, Australia,tahun lalu. Demikian dinyatakan di persidangan.

Valle ditangkap di Queensland lebih dari tiga minggu kemudian dan diekstradisi ke Victoria. Dia didapati bersalah di pengadilan  atas dua kes kejahatan dan satunya kes pemerkosaan yang akan dilakukan, melakukan rompakan, serta tindakan ceroboh yang mengakibatkan luka. Si nenek mengalami luka dan kepalanya juga di pukul dalam serangan itu

Mamat penyu kacau majlis perkahwinan

Posted: 16 Feb 2011 05:35 PM PST

Agaknya dia pun nak ikut kahwin kot...
saya petik dari kosmo online

LONDON - Seekor penyu gergasi mengganggu satu majlis perkahwinan yang diadakan di dalam Akuarium Sea Life di sini pada Isnin lalu.

Insiden itu berlaku semasa pengantin lelaki menyarungkan cincin di jari pengantin wanita. 

Seekor penyu gergasi itu kemudian menghampiri mereka sebelum ia menggigit gaun pengantin perempuan, Kathryn O'Connor.

Kathryn dan pengantin lelaki, James Oliver kemudian bertindak menolak penyu tersebut dengan tangan mereka. 

Oliver kemudian meneruskan majlis perkahwinan dengan mendukung isterinya itu manakala seorang jurugambar merakamkan peristiwa melucukan itu. - Agensi

Kerana risau anak tak ada kekasih ,ibu sanggup rakam video anak telanjang

Posted: 16 Feb 2011 04:35 PM PST

TRIBUNNEWS.COM - Seorang ibu yang putus asa kerana anaknya tidak juga memiliki kekasih mengambil tindakan nekad. Ibu yang berasal Beijing, China, meng-upload video anaknya yang telanjang keluar dari kamar mandi ke internet dan menanyai sejumlah lelaki yang berminat.

Dilaporkan The Star dan dikutip Tribunnews.com, Rabu (16/2/2011), video 80 saat itu memperlihatkan sang ibu berbicara ke kamera dan mengatakan ingin mencari kekasih buat anaknya yang berusia 26 tahun. Kamera kemudian berjalan menuju ke kamar mandi dan anak perempuannya keluar dalam keadaan telanjang.

Dia kemudian bertanya ke anaknya, tipe lelaki  mana yang diinginkannya, sang anak menjawab singkat. "Sejauh ini dia baik kepadamu dan kepadaku itu cukup," kata si anak. Komunitas online di China berspekulasi jika anak perempuan di kamera itu seorang aktris bernama Ganlulu dan rakaman video itu nampak jelas.

Wow..anggota parlimen meraba di dalam dewan

Posted: 16 Feb 2011 10:01 AM PST

image

Aksi ramas payudara anggota parlimen Russia ini tertangkap kamera di tengah sidang yang sedang berlangsung...di manakah nilai moral mereka?

Semakin kita tengok semakin mesra pulak mereka berciuman

Posted: 16 Feb 2011 09:30 AM PST


MISSOURI, RIMANEWS- Prairie dogs atau anjing padang rumput (Cynomys ludovicianus) adalah jenis haiwan yang memiliki perilaku yang unik. Semakin dilihat oleh banyak orang, haiwan ini semakin menunjukkan kemesraan bersama pasangan atau temannya dengan cara berciuman dan berpelukan makin erat.

Hal itu terungkap dalam hasil penelitian Adam Eltorai dan pasukannya dari Washinton University. Mereka mempelajari 25 ekor anjing padang rumput berekor hitam yang berada di zoo Saint Louis, Missouri.


"Dalam banyak situasi, anjing padang rumput bereaksi ketika dilihat, sama seperti ketika manusia bereaksi," kata Eltorai saat diwawancarai BBC. Anjing padang rumput adalah jenis haiwan pengerat yang habitat aslinya di padang rumput Amerika Utara.

Eltorai melanjutkan, "Ketika lebih banyak orang melihat, anjing padang rumput dewasa makin menunjukkan kasih sayang. Saling menyentuh dan mencium, serta sedikit berkelahi." Kadang, ciuman juga disertai belaian dan pelukan.

Menurut Eltorai, hewan ini memiliki cara mengasihi yang sama kebanyakan manusia. Anjing padang rumput boleh saling menyentuh bibir satu sama lain dan kadang membuat kontak dengan lidah.

Con Slobodchikoff dari Northern Arizona University yang mempelajari anjing padang rumput selama 30 tahun mengatakan bahawa kasih sayang anjing ditunjukkan lebih dari sekedar ciuman. Mereka juga saling memperingatkan bila ada musuh.

Anjing padang rumput tidak memiliki satu 'panggilan' bahaya, tapi sekumpulan suara yang berfungsi memperingatkan. Suara yang diproduksi haiwan ini, menurut Slobodchikoff, sangat berperan dalam komunikasi dan terdiri dari setidaknya 100 kosa kata.

Seorang perempuan mengalami orgasme setiapkali dia memakan makanan

Posted: 16 Feb 2011 08:27 AM PST

TRIBUNNEWS.COM – Seorang perempuan mengalami orgasme setiapkali dia memakan makanan dan memutuskan untuk membuat web yang membolehkan lelaki melihatnya orgasme.

Gabi Jones, perempuan berusia 25 tahun, berasal daripada Colorado Amerika Syaikat (AS), mengalami gangguan yang disebut genital arousal syndrome dan mengalami orgasme tanpa perlu melakukan hubungan fizik. Jones yang kini beratnya mencapai 223 kilogram memberikan penjelasan bagaimana makanan membuatnya orgasme sejak remaja.

Ketika itu dia sedang memakan ais krim di tempat penjualannya di Wickedy Splits. "Saya suka teksturaiskrim dan ketika saya memakannya, ada getaran hebat di bahagian organ genital saya,' katanya. Bahkan, Jones boleh orgasme 300 kali sehari.

"Saya merasakan sesuatu di dalam tubuh saya dan menjalar dan saya terkejut dengan apa yang terjadi pada saya," kata Jones.

"Ketika saya makan, saya tak pernah terburu-buru dan memberikan waktu kepada diri saya menikmatinya seperti menikmati pengalaman seks. Ini membuat lelaki tergila-gila melihat saya orgasme ketika menyantap hidangan dan itu bukan sesuatu yang salah," jelasnya.

Beginilah jadinya jika suka buang sampah dalam kereta

Posted: 16 Feb 2011 07:40 AM PST










Rusa belasah anjing

Posted: 16 Feb 2011 06:32 AM PST



LETAK MAKLUMAT IKLAN

Budak 7 tahun hampir terbeli pesawat pejuang Harrier

Posted: 16 Feb 2011 05:00 AM PST

Seorang kanak-kanak berusia tujuh tahun hampir membeli sebuah pesawat jet Harrier asli berhargaharga 69,999 poundsterling.

Dia yang berasal daripada London tersebut menekan tombol "beli sekarang" di web lelong untuk membeli sebuah pesawat jet.

Ayahnya pun dengan cepat menghubungi pembeli dan menjelaskan bahawa anaknya tidak akan mampu membeli pesawat tersebut kerana tidak punya wang.

"Ayahnya menghubungi kami dan meminta maaf, jadi pesawatnya masih dijual. Kami juga menempatkannya di lelong, sehingga tidak akan terjadi lagi hal seperti itu," ujar juru bicara Jet Art Aviation, seperti dilansir Orange.

Pesawat buatan Inggris tersebut tadinya diperuntukkan untuk persenjataan nasional, tapi akhirnya pemerintah memberhentikan kegunaan pesawat tersebut pada tahun 1997.

Chris Wilson (33), salah seorang bekas mekanik RAF mengatakan bahawa sejarah ketenteraan Inggris ini boleh saja hilang.

"Pesawat ini bisa jadi keluar dari negeri ini dan dibeli sebuah perusahaan. Ada beberapa museum di Inggris yang menginginkan pesawat ini, tapi museum di negeri ini semua bangkrut," ujarnya.
© haxims.blogspot.com
Pesawat Harrier Jump Jet T-Bird Aircraft XW269 yang saat ini dijual terakhir berada di angkasa pada tahun 1997. Kini pesawat tersebut sudah tidak lagi mengudara dan mesinnya pun sudah dipindahkan.

Wilson mengatakan bahwa pesawat itu masih bisa digunakan kembali untuk terbang, tapi biayanya akan sangat mahal.

"Biayanya bisa mencapai miliaran pounds dan untuk alasan legal, kami tidak bisa menjual pesawat yang masih bisa terbang," ujarnya dengan menambahkan bahwa ini merupakan salah satu dari enam pesawat yang tersisa.

Saksikanlah toilet yang cukup istimewa

Posted: 16 Feb 2011 04:00 AM PST

image

image
Ada yang berani duduk melepaskan hajat di sini….

Takut ke kucing nak terkam ikan ini

Posted: 16 Feb 2011 03:25 AM PST

image
Geram..tapi takut nak terkam….

Pelari yang sesat di Sahara terpaksa minum air kencing sendiri

Posted: 16 Feb 2011 02:00 AM PST

Seorang pelari marathon Des Sables pada tahun 1994 di Marocco. Setelah  6 hari dan jarak 233 kilometer di padang pasir menyebabkan dia kehilangan jalan. Akhirnya dia binggung dan belari ke arah yang salah, akhirnya berjalan beberapa  kilometer ke Aljazair. Setelah 36 jam dia kehabisan makanan dan air. Dia bertahan hidup dengan meminum air kencing sendiri dan memakan kelawar yang tinggal disebuah masjid yang telah ditinggalkan dan kadang-kadang ular yang ditemukan di padang pasir.

Tidak ingin mati di padang pasir, dia cuba bunuh diri di masjid dengan mengelar pergelangan tangannya dengan pisau kecil yang dimilikinya. Usahanya gagal kerana kekurangan air yang menyebabkan darahnya menebal dan bergumpal sebelum dia sempat mati.

Setelah 9 hari sendirian di padang pasir, dia ditemukan oleh keluarga nomaddan dibawa ke sebuah kem tentera Aljazair dan dari sana dibawa ke hospital Dia telah tersesat sejauh 186 km dari jalan marathonnya, dan dlaporkna telah kehilangan berat badan sekitar 30-40 paun.

Lelaki ini dilanggar kereta dan keretapi pada malam yang sama

Posted: 16 Feb 2011 01:20 AM PST

Ini adalah sebuah keganjilan yang ekstrem bahawa ada seseorang dilanggar kereta dan kereta api pada malam yang sama. Saya tidak dapat membayangkan bahawa ini belum pernah terjadi sebelumnya.


 Di suatu pagi bulan September 2008, seorang lelaki berusia 46 tahun, Robert Evans dilanggar lari oleh sebuah kereta dan ketika berjalan dari hospital ke tapak perkhemahan, dia terlempar dari jambatan kereta api yang sempit ke dalam sungai selepas dilanggar kereta api, dia selamat dari kecelakaan kedua dalam masa tujuh jam. Polisi mengatakan bahwa Evans dilanggar oleh tangga kereta api yang terletak di samping keretapi itu. Jambatan kereta api itu hanya cukup untuk menampung laluan kereta api dan tidak untuk para pejalan kaki atau lalu lintas lainnya.

Perempuan Ini Melahirkan Seekor Biawak. Boleh Percaya Boleh Tidak !

Posted: 16 Feb 2011 12:20 AM PST

KENDARI, RIMANEWS – Aneh tapi nyata. Benar apa yang dikatakan orang bahawa di dunia ini banyak yang mungkin terjadi, semuanya bukan hal yang mustahil. Salah satu misal adalah seekor biawak ternyata memiliki ibu kandung perempuan.

Ini terjadi di Kota Bau-Bau,  Sulawesi Tenggara. Warga setempat digegarkan oleh kemunculan seekor biawak dengan panjang 1,5 meter. Dan ternyata setelah ditelusuri biawak jantan ini diyakini memiliki ibu kandung seorang manusia dan memiliki saudara kembar

Seorang ibu bernama Normarasni mengakui biawak tersebut adalah buah hatinya (anaknya) yang lahir pada 22 tahun silam dan memiliki saudara kembar manusia. Biawak tersebut berjenis kelamin laki-laki pada ketika lahir diberi nama Mansur, sedangkan saudara perempuan yang seorang manusia bernama Masrianti.

Mansur sang biawak ini ditemukan warga di sekitar tanggul Kota Bau-Bau, Sulawesi Tenggara dan dibawa ke rumah ibunya, Normasrani di Kelurahan Bataraguru, Kecamatan Wolio, Kota Bau-Bau, Sulawesi Tenggara.

Menurut Normarasni, enam bulan yang lalu, sepasang biawak yang diketahui sebagai orang tua Mansur telah menjemput Mansur untuk ikut mereka saja, namun Mansur menolak dan memilih tinggal bersama Normasrani. "Meski begitu, Mansur berjanji akan menyusul ke Bau-Bau," kata Normarasni yang ditemui Isnin (14/2).

Ia menjelaskan Mansur dilahirkan di Palopo, Sulawesi Selatan pada  22 November 1989. Mansur memiliki saudara kembar manusia bernama Masrianti. Karena Mansur jelmaan seekor biawak dilepas maka dia dilepas di alam bebas dengan diadakan acara adat.

Normasrasni menambahkan bahawa seminggu sebelum kedatangan Mansur, dia kerap bermimpi bertemu Mansur dan akan rencana ke Bau-Bau. Mansur sempat meminta izin kepada saudara kembarnya yang berada di Palopo, Sulawesi Selatan, dimana  Mansur datang, sang ibu boleh menjemputnya di tanggul kali Bau-Bau.-namakugusti.wordpress.com

bk-macam-macam manusia ni....

Inilah orang masih hidup walaupun terbelah dua digilis keretapi

Posted: 15 Feb 2011 11:20 PM PST

Petugas kereta api Truman Duncan jatuh di depan kereta yang bergerak. Dia digilis di bawah dan terpotong dua. Meskipun kehilangan kedua kaki dan ginjalnya, Duncan selamat selama 45 minit, kemudian bertahan dengan melakukan 23 pembedahan.




Petir suka betul dengan pakcik ini sampai tujuh kali kena sambar

Posted: 15 Feb 2011 10:00 PM PST


Roy adalah seorang Virginia Forrest Ranger yang memiliki daya tarik luar biasa untuk petir atau lebih tepatnya petir mempunyai daya tarik terhadapnya. Selama 36 tahun kariernya sebagai ranger, dia tersambar petir sebanyak tujuh kali dan selamat setiap kali tersambar. Ketika mendapatkan sambaran petir ketujuh, dia mencatatkan dirinya dalam Guinness Book of World Records:

Pada tahun 1942, pertama kali tersambar petir mengenai kaki dan kukunya yang besar.
Pada tahun 1969, serangan kedua membuat alisnya terbakar dan membuatnya pengsan.
Padatahun 1970, dia tersambar petir lagi dan membuat bahunya terkoyak.
Pada tahun 1972, rambutnya terbakar dan merendam kepalanya untuk mendinginkannya.
Pada tahun 1973, petir kembali menyambar dengan merobek topinya dan membakar kepalanya dan melemparnya keluar dari trak dan merosakkan kasut kirinya.
Pada tahun 1976, membuatnya cedera pada pergelangan kaki.

Pada tahun 1977, sambaran terakhir yang membawanya kehospital dengan dada dan perut terbakar.
Isterinya juga tersambar sekali ketika tiba-tiba sebuah petir menyambarnya ketika dia dan suaminya sedang menjemur baju di halaman belakang. Pada tanggal 28 September 1983, Roy meninggal pada usia 71 tahun, dilaporkan tertembak oleh senapang shotgun yang tidak ada hubungannya dengan petir.