Adsense

Isnin, 4 Oktober 2010

Sensasi

Sensasi


Rumah Mewah milik Datuk Sosilawati

Posted: 04 Oct 2010 02:57 PM PDT








Video Pramugari Filipina menari terkinja-kinja dalam penerbangan

Posted: 04 Oct 2010 01:31 PM PDT



Penerbangan Filiphina...Cebu Pasific..memberikan cara baru stewardess utk memberi panduan kepada Penumpang ,cara2 memakai tali pinggang keselamatan dan alat bantuan pernafasan...

Mereka berlari2 anak,kemudia menari2 untuk menarik perhatian penumpang...

Ahaha,,kelakar pun ader....patutnya stewardess kan kene berlagak,anggun,mesra,sopan...

Tp nie nampak cheap dan tergedik2 je....Lelaki2 mata keranjang mesti suka tgk,pramugari2 tue terkinja2...yang si isteri pula menjegir mata kat suami sbb suami tue tgk mata tak kejip...hehe..

Ada yg terhibur,ada yang meluat..biasala..itu kan lumrah..haha

Ape pun,syok juga ada benda2 mcm nie,menambahkan lagi bahan utk sensasi kongsi dgn pembaca sekalian...

Kecoh di Internet yang Justin Bieber adalah lelaki berusia 51 tahun ,pencabul kanak-kanak

Posted: 04 Oct 2010 01:20 PM PDT



Mula-mula kawan sensasi hantarkan link nie,pastu sensasi baca dlm twitter,ramai yg mcm tak sangka,dan tak percaya...mana mungkin Justin bieber sebenarnya lelaki berusia 51 tahun yang merupakan pencabul kanak-kanak...yang memakai topeng yang menjadikan wajahnya jambu sejambu justin bieber...

Dalam Video ini anda disajikan dgn berita,chief police of LA membuat press conference ttg justin bieber...
Dan si lelaki yg kononnya JB....

hmmmmmmm...sensasi memangg la tak percaya langsung....

mata lelaki 51 tahun tue kecik,mata Justin besar,mana mungkin pakai topeng mata jadi besar...pastu sensasi search nama chief police of LA..duh bukan nama seperti yg disiarkan di berita tue pun...

and lastly..sumber sensasi check dlm wikipedia,dan .....Onion news merupakan, Parody news...HAHAHA

Rita:Org ke-3 yg meretakkan rumah tangga Rita-Aidil adalah keluarga mentua

Posted: 04 Oct 2010 01:09 PM PDT

Sensasi: Nampaknya isu perbalahan antara Rita dan keluarga mentua Aidil masih menjadi isu dan kini meretakkan hubungan Rita dan Aidil..

Ini lah salah satu masalah kahwin di thailand/tanpa restu keluarga...memang boleh jadi berantakan...kerana si anak lelaki tue bagaimanapun,syurganya tetap pada ibunya..tak boleh melebihkan isteri..jadi disini...susun lapis ialah,keluarga aidil plg atas,Aidil,then rita...

Bagi sensasi,Rita haruslah mengalah dan mengakui kesilapannya dgn aidil kerana berkahwin di Thailand semasa Aidil baru berusia 20 tahun..keluarga mana yg tidak terluka bila anak membelakangi ibu bapa kan..

Lagi pulak nama keluarga pasti tercemar...Bila keluarga Aidil melatah pada awalnya itu adalah hak mereka laa,jadi Rita sepatutnya dah bersedia dgn keadaan ini sebelum menjadi isteri Aidil lagi..

Memburukkan lagi keadaan kedua belah pihak menggunakan media sebagai medium untuk meluahkan rasa tidak puas hati...

Dan aidil pasti rasa berbelah bagi...Ditelan mati mak,diluah mati bapak..kalau lebihkan isteri,nanti lukakan hati mak,kalau lebihkan mak,lukakan hati isteri..

Jadi camne tue...Rita cubalah mengalah,ambil hati keluarga mentua,bwk anak pergi ke rumah mentua...anda pelakon,kalau rasa kekok sgt,berlakon je la seolah2 tak kekok kan..aha.. :P lama2 ok la..

Aidil sebagai ketua keluarga haruslah menjadi org tengah dalam mendamaikan isterinya dan keluarganya...sebab Aidil juga bersalah dlm hal nie...

ape pun nie semua cuma pendapat sensasi saja..hanya mereka yg lebih tahu masalah mereka...Sensasi harap jgnla sampai bercerai berai plak nanti...







Selepas lebih dua tahun berkahwin dan mempunyai seorang cahaya mata lelaki, rumah tangga pelakon popular, Rita Rudaini Mokhtar, 34, dengan pemain bola sepak kebangsaan, Mohd Aidil Zafuan Abdul Razak, 23, yang dibina atas dasar cinta mula goyah.

Bukan soal orang ketiga atau kecurangan menjadi punca, tetapi sebaliknya pelakon yang popular melalui filem Anak Mami dan Anak Mami Junior itu mendakwa ia banyak disebabkan mulut dan campur tangan individu tertentu terutama keluarga mentua.

" Tidak cukup mengaibkan dan memalukan saya selama ini, apa lagi mereka inginkan? Selama ini, saya tidak pernah membalas kenyataan dikeluarkan.

"Saya mendiamkan diri kerana ingin menjaga maruah dan air muka suami, tetapi saya tidak mampu bersabar lagi," katanya menjawab gosip yang mendakwa dia menghalau ibu bapa Aidil ketika mereka berkunjung ke rumahnya, baru-baru ini.

Berita Harian difahamkan Aidil sudah lama tidak pulang menjenguk Rita dan anaknya, Airit Rayyan Rizkin. Malah ketika Aidilfitri baru-baru ini pun, mereka meraikannya bersama keluarga masing-masing tidak seperti tahun sebelumnya.

Sumber yang rapat dengan Rita berkata, akibatnya pelakon itu semakin tertekan dan bingung kerana tidak tahu punca kesalahannya. Bagaimanapun, Rita enggan mengulas perkara itu kerana tidak mahu mengeruhkan lagi keadaan.
"Cerita saya kurang ajar, halang suami pulang ke rumah keluarga dan suka mengongkong suami memang keterlaluan. Dulu, suami pernah dihalau keluarga, tetapi diterima semula selepas dua minggu dipulaukan. Sejak itu, suami tidak pernah berenggang dengan keluarga, malah Aidilfitri tahun ini turut disambut bersama keluarganya.

"Saya tidak pernah kecil hati dan menghalang suami pulang ke rumah keluarganya, malah setiap hari pasti suami menjenguk ibu bapanya" katanya lagi.

Anak kelahiran Kangar, Perlis itu berkata umum tahu, hubungannya dengan keluarga mentua keruh sejak berkahwin, tetapi hatinya gembira dan terharu apabila ibu bapa mentua menjenguknya ketika bersalin.

"Jujurnya, kami tidak pernah berbaik. Namun, saya tidak menyimpan dendam dan berharap masih ada jalan perdamaian, nampaknya keadaan semakin berkecamuk. Walaupun keluarga saya pernah dimaki, mereka masih berharap saya berbaik dengan keluarga mentua.

"Mereka tidak mahu perbalahan kami berpanjangan walaupun keluarga mentua sering mengeluarkan kenyataan keterlaluan di akhbar. Bagaimanapun, tidak sampai dua hari, anak saya, Airit Rayyan dilarikan suami untuk bertemu keluarganya ketika saya bekerja," katanya.

Video Iklan di Arab: Sembahyanglah sebelum kamu disembahyangkan

Posted: 04 Oct 2010 09:14 AM PDT



Menginsafkan iklan sebegini,bila maut dtg menjemput,masa tue dah tak mampu nak memutar balik masa ..
Pilihan ditangan kita semua untuk memilih jalan yang benar atau salah....