Adsense

Jumaat, 18 Januari 2013

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


SENIMAN Buat Laporan Polis Terhadap Patrick Teoh

Posted: 17 Jan 2013 08:56 PM PST

Posted: 18 January 2013 at 12:56 pm  

zed zaidi

Zed Zaidi yang mengatakan pihak Seniman akan membuat kejutan kepada Patrick Teoh semalam nampaknya sudah pun membuat kejutan tersebut.. Kejutan yang dimaksudkan adalah dengan membuat laporan polis berhubung penghinaan kesucian agama Islam oleh Patrick Teoh sebelum ini..

Zed Zaidi selaku presiden Seniman telah hadir ke Balai Polis Taman Melawati kira-kira jam 1.30 petang semalam bagi membuat laporan polis dan menggesa pihak berkuasa mengambil tindakan terhadap perbuatan Patrick Teoh..

Menurut Zed Zaidi, Pihak Seniman tidak akan berkompromi dengan mana-mana ahli yang melakukan kesalahan, apatah lagi dengan kesalahan yang membabitkan soal agama.. Sehubungan dengan itu pihak Seniman juga sedang memikirkan hukuman setimpal yang akan dikenakan kepada Patrick Teoh kerana dia juga seorang ahli Seniman..

"Kami (SENIMAN) tidak pernah berkompromi dengan mana-mana ahli terhadap kesalahan mereka. Lebih-lebih lagi apabila ia membabitkan soal agama,"

"Isu hina Islam bukan perkara baru, tetapi kali ini ia membabitkan artis. Dia (Patrick) perlu tahu majoriti ahli SENIMAN beragama Islam, sekiranya dia tidak tahu maka dia perlu tahu sekarang,"

Difahamkan juga, banyak pertubuhan bukan kerajaan (NGO) turut sama membuat laporan polis terhadap Patrick Teoh semalam..

Related: Patrick Teoh Hina Islam Cetus Kemarahan Rakyat Malaysia
Related: Seniman Akan Buat Kejutan Pada Patrick Teoh Kerana Menghina Islam

Sumber:Metro

Fara Fauzana Sudah Buat Persiapan Kahwin – Rela Hidup Bermadu

Posted: 17 Jan 2013 07:06 PM PST

Posted: 18 January 2013 at 11:06 am  

fara fauzana fafau

Fara Fauzana mengakui yang dia sudah pun membuat persiapan perkahwinanya nanti.. Buat masa ini Fara Fauzana sudah pun mereka kad perkahwinan malah barang-barang hantaran juga sudah disediakan.. Pasti ramai yang terkejut, tiada angin tiada ribut tau tau dah nak kahwin..

Untuk pengetahuan korang, Fara Fauzana masih lagi single dan masih mencari calon suami yang sesuai, cuma di usia 33 tahun ni Fara Fauzana mengambil langkah bersedia lebih awal kerana tidak mahu tergesa-gesa bila tiba masanya nanti..

"Saya sudah mereka kad undangan perkahwinan dan barang hantaran pun sudah disediakan.

"Saya lakukan ini kerana tidak mahu tergesa-gesa apabila tiba hari bahagia kelak," – Utusan

"Bunyinya agak kelakar. Tetapi, memang saya dah buat persiapan perkahwinan lebih awal kerana saya seorang yang suka merancang dan membuat persediaan awal tidak kira apa-apa hal sekali pun.

"Silap-silap, saya pula yang meminang orang. Maklumlah, saya ada darah keturunan Minang tau," – Mstar

Apa yang menariknya disini, Fara Fauzana juga dikatakan sudah bersedia untuk berkongsi suami.. Fara Fauzana sanggup hidup bermadu sekiranya tidak mendapat halangan daripada bakal madunya itu..

"Benar, saya tidak kisah untuk hidup berpoligami. Tetapi dengan syarat, isteri lelaki itu yang perlu datang untuk pinang saya.

"Perkara itu menjadikan perkahwinan saya nanti tiada masalah kerana tidak ada unsur-unsur mahu berselindung," – Mstar

Pasti tersenyum lebar suami-suami orang diluar sana kan.. Anda masih ada peluang untuk mengorat Fara Fauzana, Tapi sila minta izin isteri dulu ya…