Adsense

Jumaat, 28 Disember 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Gambar Di Majlis Pernikahan Siti Fazurina Dan Hykal

Posted: 28 Dec 2012 12:22 AM PST

gambar Pernikahan Siti Fazurina (4)
Pasangan pegantin baru Siti Fazurina dan Hykal Zulkifli ini telah selamat dinikahkan dengan mas kahwin sebanyak RM2,012 di Masjid Jamek Sungai Pinang, Pulau Pinang kira-kira pukul 3.40 petang pada hari Khamis minggu lalu.. Pada Majlis pernikahan itu, Siti Fazurina telah menerima wang hantaran sebanyak RM30,000 dan kedua-dua pengantin baru ini akan diraikan dalam satu majlis resepsi yang bakal berlansung di Sungai Petani Kedah dalam bulan Februari nanti..

Sementara menunggu majlis resepsi mereka berdua diraikan, jom kita layan dulu 5 keping gambar disekitar majlis pernikahan Siti Fazurina Dan Hykal yang dihambat kontroversi baru-baru ini…

Gambar Di Majlis Pernikahan Khairul Fahmi dan Leuniey Natasha

Posted: 27 Dec 2012 10:34 PM PST

Khairul Fahmi dan Leuniey Natasha nikah (13)
Tahniah MyGosip ucapkan buat penjaga gol kebangsaan Khairul Fahmi Che Mat, kerana dengan hanya sekali lafaz sahaja beliau telah sah dinikahkan dengan Leuniey Natasha kira-kira jam 10.30 pagi tadi.. Pasangan ini telah dinikahkan oleh Imam Tua Mukim Pasir Pekan, Ustaz Ab Ghani Ab Talib di kediaman keluarga Leuniey di Pasir Pekan, Tumpat, Kelantan.. Hampir 300 orang tetamu yang hadir bagi memeriahkan lagi majlis pernikahan Khairul Fahmi dan Leuniey Natasha ni…

Di Majlis pernikahan ini juga, Leuniey Natasha telah menerima wang hantaran sebanyak RM19,000 dimana angka 19 merupakan simbolik nombor bertuah Apex… Selain itu Leuniey Natasha menerima tujuh dulang hantaran yang terdiri daripada sepasang persalinan, minyak wangi, alat solekan, jam tangan, beg tangan, kasut, cincin serta sirih junjung.

Manakala sebagai balasan, Khairul Fahmi pula menerima tujuh dulang hantaran yang terdiri daripada Sepasang kain, jam tangan, kasut, minyak wangi, cincin dan sirih junjung, dompet serta tali pinggan dan kemeja.

Kedua-dua pengantin baru ini telah mengayakan busana sedondon berona putih. Khairul Fahmi segak berbaju Melayu sementara Leuniey Natasha pula anggun mengenakan baju kurung moden tradisional sentuhan pereka terkenal Ezuawan Ismail.

Selepas majlis pernikahan ini, kedua-dua pengantin akan diraikan dalam majlis resepsi belah pengantin perempuan di Hotel Renaissance, Kota Bharu, Kelantan pada 30 Disember ini dan diikuti dengan majlis resepsi belah pengantin lelaki di kediaman keluarga Apek di Kampung Chenang, Kota Bharu, Kelantan pada 5 Januari 2013.

Sementara menunggu Majlis resepsi mereka berdua, Jom kita layan dulu gambar disekitar majlis pernikahan Khairul Fahmi Che Mat dan Leuniey Natasha kat bawah ni…