Adsense

Khamis, 27 Disember 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Bekas Ahli Kumpulan Ruffedge Nafi Rogol Anak Tiri

Posted: 26 Dec 2012 11:18 PM PST

Ruffedge
Salah seorang bekas ahli kumpulan Ruffedge telah dihadapkan di Mahkamah Seksyen atas tuduhan merogol anak tirinya yang berusia 14 tahun pada Februari lalu… Bagaimanapun tertuduh yang hadir memakai baju kemeja-T berwarna biru di mahkamah ditemani ibu bapa dan beberapa rakannya mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan dibacakan di hadapan Hakim Roszianayati Ahmad.

Tertuduh yang berusia 37 tahun telah di dakwa melakukan perbuataan berkenaan pada pukul 9 pagi, 9 Februari lalu di sebuah rumah di Taman Gombak Jaya, Kuala Lumpur.

Bagi kesalahan tersebut, dia akan didakwa mengikut Seksyen 376 (2) (d) yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 30 tahun dan sebat jika disabit kesalahan.

Timbalan Pendakwa Raya, Dalina Ali tidak tawarkan jaminan atas alasan tertuduh mempunyai hubungan kekeluargaan dengan mangsa.

Bagaimanapun, tertuduh yang tidak diwakili peguam merayu agar diberi jaminan kerana dia perlu menyara kedua anak kandungnya.

Hakim Roszianayati membenarkan tertuduh diikat jamin sebanyak RM15,000 dengan seorang penjamin dengan syarat tambahan iaitu tertuduh tidak boleh tinggal serumah dengan mangsa dan tidak mengganggu mangsa.. Mahkamah menetapkan 25 Januari depan sebagai sebutan semula.

Bapa Kandung Leuniey Sahkan Tidak Akan Hadir ke Majlis Pernikahan Apek

Posted: 26 Dec 2012 10:43 PM PST

Leuniey kahwin
Setelah 2 akhbar mengeluarkan kenyataan bapa kandung kepada Leuniey Natasha yang terkilan apabila dia tidak dijemput ke majlis pernikahan anak sulungnya bersama Khairul Fahmi Che Mat (Apek) jumaat ini akhirnya menemui jalan penyelesaian apabila Leuniey Natasha sendiri telah menyerahkan kad jemputan kepada bapa kandungnya, Jaafar Mohamad itu semalam..

Perkara ini telah diberitahu sendiri oleh pengurus Apek yang menemani Leuniey dan sepupunya ke rumah Jaafar semalam untuk menyerahkan kad jemputan perkahwinan.. Kehadiran Leuniey itu telah disambut baik oleh Jaafar dan isterinya bersama adik kandung Leuniey yang tinggal bersama keluarga tersebut.

Namun bapa kandung Leuniey mengesahkan yang dirinya tidak dapat hadir pada hari bersejarah buat anaknya itu atas sebab-sebab tersendiri namun mendoakan kebahagiaan Leuniey dan Apek selain berharap majlis pernikahan itu dapat berjalan dengan lancar.

Leuniey berkata, keputusannya untuk menyerahkan sendiri kad jemputan itu kepada bapa kandungnya bukanlah disebabkan kenyataan akhbar sebelum ini, sebaliknya Leuniey sendiri yang telah berjanji sebelum ini untuk menyerahkan kad jemputan itu kepada bapanya..

Dalam pada masa yang sama, Leuniey juga tidk menyalahkan bapanya yang telah membuat kenyataan kepada media semalam kerana dia faham akan situasi bapa kandungnya itu. Dan sebagai anak, dia memang berharapkan kehadiran bapa kandung pada majlis paling bersejarah dalam hidupnya itu nanti..

Sumber:Murai