Adsense

Rabu, 12 Disember 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Gambar Di Majlis Pernikahan Zakiah Anas Dan Azmi

Posted: 11 Dec 2012 09:44 PM PST

Zakiah Anas nikah
Tahniah buat Zakiah Anas kerana dia telah selamat di'ijabkabulkan dengan Raja Shahrul Azmi di Masjid Kota Damansara, Selangor kira-kira jam 11.35 pagi tadi.. Zakiah Anas dan Azmi telah dinikahkan oleh kadi, Haji Mohd Arip Johdi dengan masa kahwin sebanyak RM13,500 tunai… Dengan hanya sekali lafaz sahaja mereka berdua telah menjadi pasangan suami isteri yang sah.. Majlis telah dimeriahkan dengan kehadiran hampir 50 orang tetamu yang terdiri daripada Kaum keluarga dan rakan terdekat sahaja..

Tanpa membuang masa lagi, jom kita layan gambar disekitar majlis pernikahan Zakiah Anas dan Azmi kat bawah ni..


Sumber & Gambar:mazidul akmal

Liyana Jasmay tunda majlis nikah

Posted: 11 Dec 2012 09:02 PM PST

liyana jasmay tunang
Liyana Jasmay yang baru pulang ke tanah air malam kelmarin selepas menamatkan kursus enam bulan dalam bidang lakonan dan pengarahan di New York Film Academy, Amerika Syarikat nampaknya telah menunda tarikh pernikahan dengan tunangnya, Fathuddin Mazlan.. Majlis pernikahan yang sepatutnya diadakan pada 24 Januari depan telah ditunda ke 2 Februari 2013.

Menurut Liyana Jasmay, Majlis pernikahan tersebut terpaksa ditunda kerana ada sebab-sebab tertentu yang tidak dapat dielakan.. Majlis pernikahan dan persandingan pada 2 februari nanti akan diadakan pada hari yang sama dimana majlis akad nikah akan diadakan pada waktu pagi, manakala majlis persandingan pula akan diadakan di waktu malam… Majlis tersebut bakal dilangsungkan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC)..

Nampaknya lambat sikit la kita dapat lihat Liyana Jasmay bersanding diatas pelamin.. Apa-apa pun MyGosip harap segala perancangan Liyana Jasmay dan Tunangnya untuk mendirikan masjid akan berjalan dengan lancar hendaknya..