Adsense

Ahad, 4 November 2012

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Sebab Kenapa Fazura Tolak Tawaran Berlakon Filem Istanbul Aku Datang

Posted: 04 Nov 2012 04:31 PM PST

Sebab Kenapa Fazura Tolak Tawaran Berlakon Filem Istanbul Aku Datang

AKTRESS jelita, Fazura yang sinonim dengan filem serta drama terbitan Red Films seperti Gol dan Gincu dan Pisau Cukur terpaksa menolak untuk melakonkan watak Dian dalam filem terbaru syarikat itu, Istanbul Aku Datang, disebabkan ada beberapa babak yang bertentangan dengan prinsipnya.

Watak itu bertukar tangan kepada Lisa Surihani.

Umum juga sudah mengetahui bahawa Fazura tidak akan berlakon sekiranya terdapat adegan di ranjang atau babak berpelukan dengan pelakon lelaki.

"Mungkin bukan rezeki saya dan tertulis untuk Lisa (untuk watak Dian).

"Saya terpaksa menolak kerana terdapat beberapa babak yang melanggar prinsip saya," katanya ringkas ketika ditemui baru-baru ini.

Filem arahan Bernard Chauly yang menjalani 100 peratus pengambaran di ibu negara Turki itu mempamerkan beberapa aksi romantis di antara pelakon utamanya iaitu Beto Kusyairy, Lisa dan Tomok.

Ketika ditanya mengenai desas-desus pembukaan butiknya yang kedua, Fazura atau nama sebenarnya Nur Fazura Sharifuddin, 29, menjelaskan, "(pembukaan butik) dalam planning dan masih memikirkan mengenainya."

Kelibat Fazura kini jarang dilihat di mana-mana majlis hiburan berikutan dia semakin sibuk dan ligat dalam menguruskan perniagaan fesyen miliknya sendiri yang diberi nama House of Doll yang beroperasi di Jalan Telawi 3, Bangsar sejak Mei lalu.

Pelakon yang berasal dari Pekan, Pahang yang pernah merangkul Anugerah Aktres Harapan Terbaik Festival Filem Malaysia ke-17 ini turut diajukan soalan bila dia bakal menamatkan zaman bujang.

Ketika diajukan pertanyaan itu, Fazura menyatakan, "insya-Allah, bila jodoh saya sampai, saya akan berkahwin."

"Saya tak mahu dengar cakap-cakap orang, bila sampai masanya saya akan berkahwin juga nanti," katanya.

Fazura abpbh

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

No tags for this post.

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

Jalan-Jalan di Batam Sambil Bermalam di Swiss-Inn Batam

Posted: 04 Nov 2012 03:47 PM PST

Jalan-Jalan di Batam Sambil Bermalam di Swiss-Inn Batam

Masa kini, ramai mencari hotel yang menawarkan harga berpatutan di samping perkhidmatan berbintang selain gaya persembahan moden serta kontemporari. Ini terserlah dengan kemunculan pelbagai hotel-hotel moden yang ringkas namun tetap tampil menarik buat para pengunjung. Salah satu rangkaian hotel paling popular di Indonesia yang menawarkan perkhidmatan tersebut adalah jenama Swiss-Belhotel International.

Jenama Swiss-Belhotel ini bukan sahaja terkenal di Jakarta namun ia juga berada di pulau Batam Indonesia, iaitu kota yang semakin mendapat perhatian ramai kerana kedudukannya yang tidak jauh dari Singapura dan Malaysia. Swiss-Inn Batam adalah sebuah hotel antarabangsa berbintang tiga dan terletak hanya 10 minit dari pusat kota Batam. Ia juga hanya 30 minit perjalanan dari Lapangan Terbang Antarabangsa Hang Nadim dan beberapa minit sahaja dari terminal-terminal feri yang tersedia.

Swiss-Inn Batam

Kesemua 128 bilik-biliknya bersih, kemas dan menyediakan prasarana yang biasanya terdapat di hotel-hotel mewah seperti TV LCD, penghawa dingin, bilik mandi bersambungan serta kemudahan sambungan Wi-Fi untuk penggunaan internet. Selain itu senireka dalaman bilik-biliknya turut menerapkan unsur moden yang digabungkan dengan sedikit sentuhan klasik bagi menimbulkan suasana yang nyaman dan selesa.

Di hotel ini juga para tamu akan menemui Serunai Lobby Lounge, sebuah tempat yang sesuai untuk bersantai sambil bertemu dengan rakan-rakan. Tersedia juga Swiss-Cafe yang menyajikan sajian terenak masakan Sumatera Utara serta hidangan tradisional Malaysia. Sebagai restoran utama, ia sering dikunjungi untuk makan tengah hari, makan malam dan semestinya sarapan pagi. Lebih menarik, kedua-dua lokasi ini, menawarkan kemudahan internet wi-fi secara percuma!

Menanti di tingkat lobi juga ada enam buah bilik KTV Karaoke di One Way KTV yang baru sahaja diubahsuai untuk kegunaan para tamu hotel. Dengan sistem bunyi serta layar LCD tercanggih, ia menepati citarasa penggemar karaoke yang mahu berhibur sambil menikmati makanan dan minuman ringan. Tidak lupa juga, hotel ini mempunyai pusat kesihatan untuk bersenam dan beriadah serta perkhidmatan urut profesional. Seperti hotel-hotel berbintang yang lain, tersedia juga ruangan-ruangan khas bagi penganjuran acara-acara serta bilik-bilik mesyuarat.

Berbekalkan suasananya yang nyaman dan sambutan ramah para pekerja hotel, Swiss-Inn Batam pasti menjadi salah sebuah hotel yang ideal buat para pengunjung yang menjalani kehidupan harian yang aktif serta moden namun masih mementingkan keselesaan. Dengan harga yang sangat berpatutan buat mereka yang tidak mahu berbelanja terlalu banyak utnuk penginapan semasa bercuti atau urusan perniagaan, hotel ini memenuhi kriteria tersebut!

Swiss-Inn Batam

Swiss-Inn Batam

Swiss-Inn Batam

Swiss-Inn Batam

Swiss-Inn Batam

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

No tags for this post.

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan: