Adsense

Selasa, 31 Julai 2012

Celebrity News

Celebrity News


Panas : ADY PUTRA DITIPU RM19,000

Posted: 30 Jul 2012 06:18 PM PDT

Pelakon lelaki kelahiran Singapura yang popular di Malaysia, Ady Putra, 31 dikhabarkan telah mengalami kerugian sebanyak RM19,000 kerana ditipu melalui pelaburan yang disertainya melalui internet. Menurut Ady Putra dia telah melaporkan perkara tersebut kepada pihak polis untuk disiasat.

"Saya serahkan sepenuhnya kepada polis untuk menyiasat,"

Menurut pelakon kacak tersebut, apa yang berlaku suatu yang bersifat peribadi dan pihak polis menasihati beliau supaya tidak menceritakan kejadian itu secara terbuka kepada pihak media mahupun peminat beliau sendiri.
"Tolong hormati pendirian saya kerana apa yang berlaku sudah menjadi kes polis. Apa yang boleh saya katakan, perkara itu kini menjadi milik kerajaan,"

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Gambar Bahagia Fasha Sandha Dan Jejai Menyambut Hari Jadi Di Tokyo

Posted: 30 Jul 2012 06:12 PM PDT



Gambar pasangan romantis menyambut hari jadi suami tercinta di luar negara (Jepun) menjadi topic dan bualan ZoOM pagi ini. JIka sebelum ini percintaan Fasha Sandha dan Jejai penuh dengan halangan dan rintangan bak lauatan api yang terpaksa mereka tempuh sebelum merasai nikmat menjadi suami isteri yang sah.

Disaat usia yang ke 36 Jejai, selaku suami Fasha Sandha, mungkin ada sesuatu yang
menarik untuk beliau kongsi bersama.Gambar ini diambil di Tokyo dan empunya diri (Fasha) Upload untuk tatapan peminat dan sesiapa sahaja yang mengikuti perkembangan pasangan ini.

Namun ada gossip menyatakan Fasha Sandha sudah berisi (Mengandung), tetapi ia masih menjadi tanda SOAL !!!!

Apa-apa pun Semoga berbahagia wahai Fasha Sandha...
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!