Adsense

Sabtu, 14 Julai 2012

Celebrity News

Celebrity News


5 Gambar Irma Hasmie Dan Redza Berbulan Madu Di Gold Coast, Australia

Posted: 14 Jul 2012 09:51 AM PDT

Inilah gambar bulan madu Irma dan suami beliau Redza Syah baru-baru ini di Gold Coast, Australia. Beliau amat bertuah dan beruntung kerana pakej bulan madunya ini ditaja oleh D'Haja Boutique yang merupakan sebuah butik pakaian muslimah. 

Mungkin tuah beliau kerana menjadi seorang model bagi tudung-tudung di butik tersebut. Dan dibawah ini adalah beberapa gambar beliau bersama suami tersayang.




Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Gambar Pelajar Malaysia Di Mesir Meninggal Dunia Akibat Bergelut Dengan Perompak

Posted: 14 Jul 2012 08:31 AM PDT

"Pelajar tahun akhir Maahad Qiraat Shoubra, maut selepas terjatuh dari sebuah van pengangkutan awam ketika cuba menyelamatkan diri daripada dirompak dua lelaki tempatan, awal pagi Rabu lalu"
Berita gempar & memilukan yang Zoom dengar dari seorang rakan awal pagi tadi, mengenai seorang pelajar kita yang meninggal dunia selepas berusaha melepaskan diri dari perompak sewaktu menaik van untuk pulang ke kediamannya.

Dimaklumkan, arwah merupakan seorang penuntut tahun akhir di Mesir & pernah menyatakan hasratnya untuk menjadi penduduk tetap di Kaherah.

Sama samalah kita sedekahkan Al Fatihah & Salam Takziah.Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Sage Stallone Anak Sylvester Stallone Ditemui Mati

Posted: 14 Jul 2012 08:16 AM PDT


LOS ANGELES: Anak lelaki pelakon popular Sylvester Stallone iaitu Sage Stallone ditemui mati di kediamannya pada Jumaat.

Pihak berkuasa yang menyiasat kematian Sage, 36, yang juga merupakan pelakon dan penggiat filem itu masih lagi belum memperoleh maklumat terperinci setakat ini.

Bagaimanapun menurut jurucakap Sylvester, Michelle Bega, pelakon tersebut begitu terkejut dan bersedih dia atas kematian anaknya itu.
"Selepas kehilangan Sage untuk beberapa hari, keluarganya begitu risau. Mujurlah pembantu rumah Stallone telah ke kediaman Sage.

"Dan ketika itu Sage dietumi mati. Ia sebuah tragedi bagi keluarga mereka, Sylvester juga sangat terkejut dan bersedih dengan kematian Sage," katanya.

Sumber

ZoOM:HUrmmm dah hilang beberapa hari, macam ada something je.Apa Kata Anda?

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!