Adsense

Rabu, 13 Jun 2012

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Drama Terbaru di TV3 Naziha & Bukan Bidadari di Slot Zehra & Lestary

Posted: 13 Jun 2012 10:37 PM PDT

ANTARA BAHAGIA DAN DERITA
Naziha & Bukan Bidadari isi slot Zehra & Lestary

Wanita menjadi kuat dan berani apabila ia bersenjatakan kelemahannya. Itulah yang cuba digambarkan oleh dua drama terbaru yang bakal mengisi slot Zehra dan Lestary. Istimewa buat peminat drama TV3, slot Zehra yang membawakan konsep kerohanian bakal muncul dengan drama Naziha bermula pada 15 Jun 2012, setiap hari Jumaat jam 9 malam. Manakala slot Lestary yang sebelum ini terkenal dengan drama hit seperti Asmara, Cinta Elysa, Vanila Coklat dan 3 Janji, kali ini satu lagi drama baru pasti akan memikat hati penonton menerusi drama Bukan Bidadari yang bermula pada 19 Jun 2012, setiap hari Selasa jam 9 malam.

Drama Terbaru di TV3 Naziha & Bukan Bidadari di Slot Zehra & Lestary

Naziha yang diarahkan oleh Along Kamaruddin, memaparkan kisah Naziha yang terpaksa melalui pelbagai kesukaran dalam hidup hanya kerana memiliki wajah yang cantik. Sesungguhnya kecantikan itu satu anugerah yang di idamkan oleh setiap wanita tetapi malangnya ia menjadi beban kepada Naziha. Naziha terpaksa berkorban kasih terhadap Adam dan menempuh hidup yang getir di samping Farouk sebagai suami yang mengamalkan ilmu hitam. Drama bersiri 13 episod terbitan OrangeTree Production yang mendapatkan sentuhan skrip daripada Zarihah Hassan membariskan pelakon berbakat seperti Izara Aishah (Naziha), Ryzal Jaafar (Adam), Erry Putra (Farouk), Zain Saidin (Amri), Amar Baharin (Akmal), Nik Zaris Nellydya (Vina), Nadia Kesumawati (Fauziah), Dilla Ahmad (Latifah) dan Mustapha Kamal (Cikgu Nordin).

Saksikan juga drama Bukan Bidadari yang mendapat sentuhan sutradara Faisal Ishak di bawah penerbitan Filmscape Production dan skrip oleh Zuli Ismail yang menampilkan pelakon muda yang kini sedang menempa nama Nad Zainal (Inas), Azlee Khairi (Kamal), Shaarnaz Ahmad (Ariff), Sara Ali (Ayu), Fiza Halim (Suraya), Zuhairi Ibrahim (Ibrahim), Muniff Isa (Shidi), Azhar Sulaiman (Roy), Liza Zain (Hawa), dan Wan Raja (Ali). Drama bersiri 13 episod ini mengisahkan Inas yang terpaksa mengharungi pelbagai cabaran demi mengecapi sebuah kehidupan mewah. Namun takdir telah menemukan Inas dengan beberapa orang lelaki yang tidak berhati perut yang sanggup merosakkannya.

Zehra: Naziha
Naziha dikurniakan raut wajah yang amat cantik. Kejelitaannya menjadi pujaan kaum lelaki termasuk rakan lelaki yang sebaya dan juga yang telah dewasa. Naziha tidak mempunyai ramai kawan perempuan kerana mereka mencemburui kecantikan dan kepandaian yang dimiliki oleh Naziha. Meskipun digilai ramai lelaki namun Naziha tidak pernah melayan karenah mereka. Namun Farouk tidak pernah berputus asa untuk mendapatkan Naziha.

Pada satu hari, Naziha yang sudah tidak dapat menahan desakan Farouk, telah memalukan Farouk di depan kawan-kawannya dengan mengatakan bahawa sampai mati dia tidak akan menerima cinta Farouk. Kata-kata yang dihamburkan oleh Naziha telah memalukan Farouk. Lantas Farouk berjanji akan mendapatkan Naziha tidak kira apa cara sekalipun.

Barisan Pelakon Bukan Bidadari Bersama Pengarah Faizal Ishak & Penulis Skrip Zuliana Ismail

Semakin lama semakin banyak masalah yang dilalui oleh Naziha. Pelbagai fitnah ditaburkan terhadapnya. Naziha sering meluahkan perasaan sedihnya pada rakan sepermainan sejak kecil iaitu Adam. Melihat kemesraan di antara Naziha dan Adam, membuatkan ibu bapa mereka berhajat untuk menyatukan mereka berdua. Namun beberapa hari sebelum berlangsungnya hari perkahwinan, hajat untuk menyatukan mereka berdua musnah dek kerana sebuah fitnah.

Farouk telah menawarkan diri untuk berkahwin dengan Naziha. Untuk menutup rasa malu, Naziha terpaksa berkahwin dengan Farouk. Bermulalah kehidupan Naziha sebagai seorang isteri yang sering diseksa fizikal dan mental oleh suami kejam yang mengamalkan ilmu hitam untuk menakluknya. Apakah yang akan terjadi seterusnya? Adakah perkahwinan di antara Naziha dan Farouk menjadi titik noktah buat Naziha untuk mengecapi kebahagian? Adakah Adam akan kembali menebus maruahnya setelah difitnah atau muncul orang baru yang akan menyelamatkannya dari kekejaman Farouk?

Lestary: Bukan Bidadari
Inas, seorang gadis kaya yang mempunyai sikap manja dan sombong mendapati hidupnya menjadi tunggang langgang setelah kematian bapanya. Inas dan ibunya, Suraya resah apabila mengetahui arwah ayahnya mempunyai banyak hutang dan mereka tidak ditinggalkan sebarang harta untuk meneruskan kehidupan.

Tanpa arah tujuan, mereka pulang ke kampung Suraya dan tinggal bersama kakak Suraya, Hawa. Inas begitu benci akan kehidupannya di kampung dan menyalahkan ibu dan arwah bapanya atas tragedi yang telah menimpa dirinya. Namun, ada seorang pemuda di kampung yang bernama Kamal telah jatuh hati dengan Inas dan sanggup buat apa sahaja agar Inas bahagia hidup di kampung.

Nasib Inas tidak habis di situ apabila dia diperkosa oleh bekas teman lelakinya, Shidi yang datang mencarinya di kampung. Tidak lama kemudian, Inas mendapati dirinya mengandung. Kamal cuba untuk membantu Inas tetapi Inas terlalu degil demi mencapai cita-citanya untuk keluar daripada kampung itu dan mencari kebahagiaannya sendiri sehingga dia sanggup meninggalkan anak yang dilahirkan.

Sementara itu, semasa di Kuala Lumpur Inas telah bertemu dengan Arif, anak usahawan yang kacak dan berbudi pekerti. Akhirnya Inas berkahwin dengan Arif tanpa mendapatkan restu daripada ibunya. Malangnya, selepas berkahwin dengan putera hatinya, barulah dia sedar yang Arif seorang yang baran dan sering mendera emosi dan fizikal Inas.

Beberapa kali Inas cuba melarikan diri tetapi tidak berjaya. Disebabkan tidak sanggup menerima seksaan oleh Arif, Inas telah mempelajari seni mempertahankan diri secara senyap-senyap. Akhirnya Inas berjaya melepaskan dirinya dengan membunuh Arif. Inas pulang ke kampung mencari ibunya dan Kamal. Namun hampa hatinya apabila mendapati Kamal sudah menjadi tunangan orang. Apakah nasib Inas seterusnya? Masih adakah peluang ke dua buatnya untuk bertakhta di dalam hati Kamal? Adakah benar Arif telah meninggal dunia seperti sangkaan Inas?

Penonton yang terlepas menyaksikan Naziha dan Bukan Bidadari boleh menontonnya melalui laman sesawang Tonton di www.tonton.com.my dan juga layari Facebook & Twitter tv3malaysia untuk mendapatkan berita terkini.

Drama Terbaru di TV3 Naziha & Bukan Bidadari di Slot Zehra & Lestary

Drama Terbaru di TV3 Naziha & Bukan Bidadari di Slot Zehra & Lestary

Izara Aishah

Izara Aishah

Izara Aishah

Drama Terbaru di TV3 Naziha & Bukan Bidadari di Slot Zehra & Lestary

Tags: ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • TV3 Lancar Drama Terbaru Nazihah & Drama Bukan Bidadari
  • Single Terbaru Zehra Zambri Tari Sahara
  • Drama Cinta Untuk Ain Ganti Drama Ku Milikmu di TV3
  • Drama Aliff Firdaus Lakonan Beego, Irma Hasmie, Jasmin Hamid, Kuza
  • Teaser Drama Merah Puteh
  • Sinopsis Drama Ana Lu'Lu
  • Bidadari Dari Raudhah Dan Niat Hawa
  • Drama Ku Milikmu Lakonan Adzriefaiz dan Eira Syazira
  • Drama La Dolce Amira dan Datin Wanabe di TV3
  • Drama Ahmad Durrah Lakonan Nabila Huda, Eja, Qazem Nor
  • Episod Terakhir Drama Lara Hati

    Posted: 13 Jun 2012 10:34 PM PDT

    EPISOD TERAKHIR BAKAL MENGGAMIT JIWA PENONTON

    Drama sayu Lara Hati kini hampir tiba ke penghujungnya dengan seribu satu pertanyaan – Adakah Hadif (lakonan Rusdi Ramli) akan memilih Rosalinda (lakonan Noorkhiriah) atau Rosnida (lakonan Sharifah Sakinah). Episod terakhir yang bakal menjawab segala pertanyaan ini akan menemui penonton pada 18 Jun (Isnin),jam 8.30 malam melalui slot Ratu di TV9 (Saluran 119).

    Sebelum ini, penonton telah melihat bagaimana Rosalinda yang ingin memulakan hidup baru terpaksa memendam perasaannya apabila mendapat tahu Hadif rupa-rupanya adalah teman lelaki adiknya, Rosnida. Walaupun mencintai Hadif dengan sepenuh hati, Rosalinda terpaksa mengorbankan cintanya untuk melihat adiknya bahagia. Begitu banyak halangan dan cabaran yang terpaksa dilalui oleh Rosalinda sehingga terpaksa melinangkan air mata wanitanya hampir setiap hari apabila mengenangkan nasibnya yang malang dalam cinta.

    Faezah Elai Lara hati

    Walaupun tahu ia adalah agak mustahil, Hadif pula sering bertanyakan pada dirinya jika Rosalinda adalah cinta sejatinya. Tidak seorang pun tahu isi hati sebenar Hadif yang dicintai oleh dua adik beradik ini dan begitu tabah pula Rosalinda melalui episod-episod yang menyayat hati ini. Jika kita berada di dalam situasinya, kuatkah kita untuk merentasinya? Sama- sama kita luangkan masa untuk tonton episod terakhir Lara Hati pada 18 Jun ini (Isnin) jam 8.30 malam.

    CINTA YANG DICARI KEMBALI LAGI?

    Setelah tamatnya kisah hidup Rosalinda dalam Lara Hati, drama seterusnya yang bakal mewarnai slot Ratu pada setiap hari Isnin dan Selasa jam 8.30 malam adalah Andai Kutahu, sebuah cerita cinta yang pasti akan menggamit emosi para penonton TV9. Drama yang akan mula bersiaran pada 19 Jun ini membariskan pelakon-pelakon yang mampu menjiwai watak dengan begitu berkesan sekali iaitu Ezany Nizariff, Faezah Elai dan Natasha Hudson.

    Semuanya bermula apabila pasangan suami isteri, Johan (lakonan Ezany Nizariff) dan Shariza (lakonan Faezah Elai) telah merancang untuk bercuti dan ketika dalam perjalanan ke destinasi percutian, mereka telah terlibat dalam sebuah kemalangan jalan raya. Kereta yang dipandu Johan telah terhumban ke dalam gaung dan apa yang lebih mengejutkan adalah Shariza telah hilang sejurus selepas kemalangan tersebut!

    Kehilangan Shariza telah meninggalkan trauma yang tidak terperi terhadap Johan. Walaupun selepas bertahun-tahun tragedi itu berlaku, sehingga kini Johan tetap tidak berputus asa untuk mencari isteri yang dicintainya itu. Hari berganti hari namun Shariza masih belum ditemui.

    Faezah Elai Lara hati

    Setelah sekian lama bersendirian dan di atas pujukan keluarga, akhirnya Johan bersetuju untuk berkahwin dengan Adura (lakonan Natasha Hudson) demi masa depan anaknya, Ezad, yang amat memerlukan perhatian dan kasih sayang seorang ibu.

    Situasi menjadi kian menghairankan apabila Adura hampir terlanggar Shima ketika hendak menghantar Ezad ke tadika. Shima yang wajahnya benar-benar seiras dengan Shariza itu menjadi semakin rapat dengan Adura semenjak dari hari tersebut. Apabila Johan bertemu dengan Shima, ia memberi kesan yang mendalam terhadap dirinya. Bagi Johan, yang berdiri di hadapannya adalah Shariza! Shima yang kelihatan pelik dengan Johan menafikan sekerasnya anggapan Johan itu.

    Johan tidak senang duduk sejak bertemu dengan Shima. Seperti mana dia tidak berputus asa untuk mencari Shariza satu masa dahulu, kini dia akan meneruskan pencariannya itu. Adakah benar Shima adalah Shariza atau adakah mereka hanya pelanduk dua serupa? Adakah kemunculan Shima hanyalah imaginasi Johan yang tertekan akibat tragedi yang berlaku bertahun-tahun yang lepas?

    Anda pasti tidak mahu terlepas untuk menyaksikan kesemua episod drama Andai Kutahu mulai 19 Jun ini pada setiap hari Isnin dan Selasa jam 8.30 malam, hanya di TV9.

    Faezah Elai Lara hati

    Faezah Elai Lara hati

    Tags:

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Drama Lara Hati & Bukan Untukmu
  • Gossip Pelakon Jelita Goda Duda Kaya
  • ADV: Sinopsis Drama Sensasi Mingguan Lelaki Episod Akhir
  • Drama Kelong Kasih Lakonan Mas Muharni
  • Drama Manjalara Musim Kedua Lakonan Emelda Rosmila Kembali
  • Lara Hati Adrea Abdullah Dalam Kasihnya Umairah
  • ADV: Sinopsis Drama Sensasi Mingguan Lelaki Episod 18
  • ADV: Sinopsis Drama Sensasi Mingguan Lelaki Episod 16
  • ADV: Sinopsis Drama Sensasi Mingguan Lelaki Episod 19
  • ADV: Episod Ke-2 Drama Online Mingguan Lelaki di Portal GUA