Adsense

Selasa, 26 Jun 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Shahz Jaszle Bakal Bertunang Hujung Tahun ini

Posted: 25 Jun 2012 08:52 PM PDT

Shahz Jaszle Bakal Bertunang Hujung Tahun ini
Shahz Jaszle yang juga hero untuk filem Azura dan bekas teman lelaki kepada Miera Liyana nampaknya bakal menamatkan zaman bujang tidak lama lagi.. Shahz Jaszle yang kini bercinta dengan Redzwani akan merisik teman wanitanya itu pada 15 Julai dan merancang untuk mengikat tali pertunangan pada hujung tahun ini..

Melalui MH online, Shahz Jaszle juga sempat menceritakan detik-detik perhubungannya bersama Redzwani..

"Kami sudah berkawan sejak setahun yang lepas namun perhubungan menjadi lebih serius bermula April lalu iaitu selepas hubungan saya bersama Miera Liyana putus,"

"Sejak daripada awal perkenalan lagi saya amat menyenangi sikapnya yang menghormati orang lain, sopan santun dan baik budi pekerti. Pendek kata, Redzwani mempunyai ciri-ciri wanita yang saya impikan."

Wah! tak sabar nak tengok Shahz Jaszle ni bersanding kan.. MyGosip harap segala perancangan Shahz Jaszle dan teman wanitanya untuk bertunang akan berjalan dengan lancar hendaknya.. Kalau boleh percepatkan lah tarikh perkahiwinan tu.. tak bagus bertunang lama-lama..

Datuk Aziz Sattar dirawat di Unit Rawatan Jantung (CCU)

Posted: 25 Jun 2012 08:03 PM PDT

Datuk Aziz Sattar dirawat di Unit Rawatan Jantung
Seniman veteran, Datuk Aziz Sattar atau lebih dikenali sebagai Pak Ajis kini dirawat di Unit Rawatan Jantung (CCU), Hospital Ampang sejak hari Sabtu yang lalu.. Datuk Aziz Sattar yang pada mulanya mengadu kepenatan sebelum mengalami sesak nafas telah dikejarkan ke Hospital oleh anaknya sendiri..

Walau bagaimanapun, keadaan Datuk Aziz Sattar kini dalam keadaan stabil Namun masih lagi dalam pengawasan pihak hospital.. Datuk Aziz Sattar juga tidak mahu menerima sebarang pelawat termasuk pihak media kerana ingin berehat sehingga keadaannya kembali sihat..

MyGosip mendoakan agar Pak Ajis kembali sihat seperti sediakala dan kembali menghiburkan kita…