Adsense

Rabu, 13 Jun 2012

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Gambar dan Punca Awan Luar Biasa di Kota Kinabalu, Sabah

Posted: 13 Jun 2012 06:09 AM PDT


Gempar Kota Kinabalu telah di gemparkan dengan kejadian awan yang berbentuk luar biasa, jarang sekali berlaku di Malaysia, ada yang mengatakan itu taufan, tapi apakah puncanya.Masa Awan ini terbentuk pada  jam 7:50 hingga 9:15 pagi 12 Jun 2012.

Ketika gambar diambil, cuaca stabil tanpa angin dan hujan. Namun begitu menjelang tengah hari, ribut kencang beserta hujan melanda seluruh kawasan Pantai Barat Sabah. Amaran ini juga telah dikeluarkan oleh Jabatan Meteorologi Malaysia.

Bagaimanapun punca kejadian awan aneh ini telah dipercayai daripada taufan yang sedang melanda Filipina. Taufan yang kedua sedang menuju ke arah negara Filipina berkemungkinan besar menjadi penyebab kepada berlakunya kejadian awan pelik di bahagian Pantai Barat Sabah.

Syukur Negara kita masih belum di timpa bencana alam seperti di Filipina.Sesungguhnya, hanya Tuhan yang Maha Mengetahui. Jom lihat gambar yang sempat diambil.










isu-hangat.blogspot.com

Tiz Zaqyah Layan Remy Ishak Macam Sampah - Isu Masuk Hospital

Posted: 12 Jun 2012 09:16 PM PDT



Terkejut bila tahu kisah percintaan hangat mereka berdua ini. Isu ini menjadi panas apabila Remy Ishak menulis kelakuan Tiz Zaqyah melalui Twitter. Baru baru ini Remy telah masuk ke hospitak tenghari tadi akibat demam panas yang teruk. Mungkin disebabkan Remy terlalu sibuk dengan mempromosi filem Jiwa Taiko sehingga tiada masa untuk berehat.

Kebanyakkannya disaat kekasih sedang sakit, sudah semestinya pasangan kekasih tersebut akan berada disampingnya untuk mengubati penyakit nya dan memberi sokongan terhadap pasangannya itu tetapi kata Remy sebaliknya pula. Ikuti luahan tersebut:


Remy telah mengadu kepada peminatnya di Twitter. Tiz Zaqyah di'katakan melayan beliau seperti sampah hari ini.

"Masuk hospital, demam panas. Call girlfriend tetapi dapat layanan macam sampah. Nasib badan," Remy Ishak menulis tengah malam tadi sebagai pembuka cerita.

Remy Ishak menulis sebenarnya beliau sudah lama bersabar dengan karenah teman wanita beliau itu & harapan beliau untuk mendapat kata kata semangat & perhatian di'balas hampa oleh Tiz Zaqyah dengan alasan penat.

Adakah hubungan mereka berdua tidak sepadan lagi, ataupun Tiz Zaqyah sudah menyampah dengan aksi aksi Remy Ishak berpegang sana sini membuat lah kekasinya Tiz Zaqiyah meluat untuk melihat pasangannya itu lagi? Kita tunggu apakah yang berlaku seterusnya.

G.A.M percaya sekiranya jodoh tidak bersama Tiz pastinya jejaka tampan diluar sana akan mendabik dada dan cuba mendekatinya hihi... Bagaimana pula dengan Admin G.A.M ...