Adsense

Isnin, 11 Jun 2012

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Anzalna Tuduh Neelofa Busuk Hati?

Posted: 11 Jun 2012 09:01 AM PDT


Kecoh habis apabila Anzalna Dedah Kisah Neelofa Yang Busuk Hati dan kini menjadi isu panas di laman sosial dan surat khabar.

Minggu lepas, Tasha Shilla telah meluahkan isi hatinya yang kecewa dengan sikap Neelofa kerana mempertikaikan kemenangannnya di dalam ABPBH hari itu. Hari ini menerusi BiPop, Anzalna pula menceritakan kisah Neelofa yang pernah menghiris perasaannya satu ketika dahulu.

Anzalna berani membuat pendedahan ini selepas membaca cerita yang kurang baik daripada Tasha Shilla. Menurut Anzalna, apa yang diceritakan adalah fakta dan bukannya fitnah. Tragedi ini berlaku sebaik sahaja pertandingan Dewi Remaja berakhir. Anzalna menyatakan pendedahan ini dilakukan untuk orang ramai mengetahui warna sebenar diri Neelofa.

Ini adalah kata-kata Anzalna


    Walaupun saya tidak menang sebarang tempat dalam pertandingan itu, hanya menjadi finalis, Lofa tetap tidak berpuas hati dengan saya. Menerusi laman social Facebook milik keluarganya, Lofa menghina keluarga saya dengan perkataan tak elok. Saya tak tahu apa motif Lofa berbuat begitu, sedangkan saya tak menang pun, mungkin dia busuk hati, sama seperti yang pernah diceritakan Tasha sebelum ini.
   
Semua pengikut saya di FB tahu Lofa menghina keluarga saya. Lofa juga mewujudkan satu akaun "Kami Benci Anzalna". Selain itu, saya turut menerima ugutan daripadanya sekiranya saya memenangi pertandingan Dewi Remaja. Bagi saya walaupun perkara itu sudah lama berlalu, apabila saya membaca pendedahan Tasha, saya dapat rasakan apa yang dilalui Tasha, saya lebih dulu merasainya.

  
Cuma saya tidak pernah membuat pendedahan sebelum ini. Terus-terang, apa yang dilakukan Lofa amat menghiris perasaan saya. Saya nak semua orang tahu warna sebenar diri Lofa. Sampai sekarang saya masih dengar orang bercerita, Lofa terus bercerita benda buruk mengenai diri saya, nak jatuhkan karier saya. Ramai artis senior yang bercerita kepada saya, seolah-olah Lofa tidak berpuas hati dengan saya.


Ketika Dewi Remaja dulu, saya tak menang sebarang tempat, tapi kenapa dia perlu busuk hati? Lofa pula ada ramai peminat, saya pula sebaliknya. Justeru kenapa dia perlu busuk hati? Sebelum ini ramai wartawan bertanya antara saya dan Lofa, tapi saya tak cerita apa-apa, takut dilabel bermulut jahat, namun selepas pendedahan Tasha, barulah saya ada kekuatan untuk bercerita.


Saya sedar diri saya ini tidak sepopular dirinya. Jadi tak perlulah busuk hati dengan saya. Saya masuk industri ini, tidak berniat nak kejar populariti, saya nak cari rezeki. Kalau saya nak kejar populariti, dah lama saya buat kontroversi seperti dirinya. Biarlah kita sama-sama cari rezeki dengan ikhlas, Lofa patut bersyukur dengan apa yang diperolehinya hari ini.


Setelah pengakuan ini telah dibuat dilaman sosial, pastinya topik ekslusif ini akan mendapat perhatian dan perbualan hangat akan datang. Neelofa seharusnya menampilkan diri untuk memberikan penjelasan dan pengakuan sebenar untuk mengelakkan dari peminat peminat berpandangan negatif terhadapnya. Peminat Neelofa diminta agar bertenang dan menunggu respon dari Neelofa. Semoga kedua-dua pihak dapat memberikan penyelesaian dan penerangan yang terbaik.

Caroline Juara Mentor Musim ke 6

Posted: 11 Jun 2012 12:49 AM PDT



Persaingan Mentor 6 malam tadi telah menjanjikan saingan sengit diantara ketiga tiga protege dan Caroline telah dinobatkan sebagai Juara bagi musim ke 6 dengan membawa pulang hadiah bernilai RM 100, 000 berserta sebuah trofi yang berlangsung di Stadium Malawati.


Puteri Caroline Mohd Kamel, 20 telah berjaya memikat juri juri profesional dan undian SMS walaupun Undian Juri Awam telah memberikannya 15 markah sekali gus meletakkan dia markah terbawah.

Dengan berbekal kan 71 markah dari jumlah keseluruhan, akhirnya protege kepada Ella iaitu Caroline menepati ramalan apabila berjaya meraih gelaran juara program Mentor musim keenam (Mentor 6)


Sementara itu, Zatul berjaya membawa pulang wang tunai bernilai RM30 000 dan sebuah trofi setelah menduduki tempat kedua dengan 60 markah. Manakala Anas protege kepada Faizal Tahir yang menduduk tempat ketiga hanya membawa pulang wang tunai bernilai RM10 000 beserta trofi.

Prestasi Caroline boleh dikatakan all-out dengan mudah mengenepikan persembahan Anas yang kelihatan biasa sahaja dan membosankan. Apatah lagi Caroline berjaya memukau penonton dengan persembahan 'I Don't Want To Miss A Thing – Aerosmith', sebuah lagu yang mempunyai vocal range yang pelbagai dengan amat baik.

Pada Tugasan terakhir iaitu pusingan ke 3, setiap peserta akan menyanyi sebuah lagi baru khususnya untuk protege. Anas menyampaikan lagu barunya iaitu Hanya Dirimu, Zatul (Tinggalkan Yang Lalu) dan Caroline membawakan lagu Harus Cintamu.


Kemenangan protege Ella ini hanyalah titik tolak kepada kareer Caroline dalam industri hiburan. Tahniah sekali lagi dan sekiranya ingin berjaya, Usaha dengan lebih keras dari masa ke semasa untuk memancing peminat peminat di luar sana.

Zack New Boyz ke Hukuman Tali Gantung?

Posted: 11 Jun 2012 12:16 AM PDT


Pemain Bass New Boyz Zack kini berhadapan dengan masalah yang besar untuk diselesaikan setelah laporan akhbar mengesahkan yang Zack telah di dakwa di Mahkamah Tinggi Shah Alam atas tuduhan mengedar 1.321 kilogram (kg) ganja di sebuah kondominium di Damansara dua tahun lalu dan bakal berdepan hukuman mati.

Zack atau nama sebenar beliau Radin Irwan Dzul Karnain Isagani berusia 32 tahun di dakwa melakukan kesalahan itu pada 26 Januari 2010 yang lalu sekitar jam 9.20 malam dan didakwa mengikut Seksyen 39B(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952.

Hakim Datuk Akhtar Tahir menetapkan kes dibicarakan selama lima hari mulai 24 September depan.

Pada prosiding sebutan kes itu semalam, Zack yang tinggal dalam tahanan reman sejak tarikh tangkapan hadir memakai baju-T berkolar kelabu dan jeans.