Adsense

Khamis, 31 Mei 2012

Zon Artis

Zon Artis


Faizal Tahir Akan Mengadakan Konsert Solo

Posted: 31 May 2012 08:21 PM PDT

FAIZAL TAHIR

GOOD NEWS! Pada 1 Julai ini, Faizal Tahir akan kembali menghiburkan para peminat yang sudah merindui kelantangan suaranya menerusi konsert penuh solo pertama. Ianya akan berlangsung di KL Live.

Konsert yang dijadualkan berlangsung selama satu jam itu dikhabarkan lebih menumpukan kepada kreativiti dalam susunan muzik berbanding aspek visual dan gimik persembahan. Seperti kata Faizal Tahir:-

"Saya ingin memberikan muzik yang bagus kepada peminat. Saya percaya gimik persembahan lebih sesuai untuk program TV"

Dianjurkan oleh syarikat Zackkoolg dengan kerjasama The 8 Unit, Faizal menganggap konsert kali ini sebagai kayu pengukur dalam kerjayanya dimana dianggarkan seramai 2,000 orang akan hadir.

"Saya masih baru dalam industri hiburan dan konsert ini diadakan untuk menilai pencapaian saya dalam industri ini"

"Akhir-akhir ini, ramai artis antarabangsa yang datang ke Malaysia. Jujur, saya risau konsert ini tidak mendapat sambutan selain kebarangkalian berlakunya masalah teknikal dan sebagainya. Tapi saya akan tetap memberikan yang terbaik"

Sedikit info, konsert ini diadakan seiring dengan perlancaran album ketiga Faizal dan pada konsert itu nanti, Faizal akan menyanyikan 10 buah lagu termasuk lagu-lagu popularnya dan juga 'cover songs' dengan cara tersendiri.

Zon Artis: See you there~

Related Posts with Thumbnails

Hazama Cuba Nasib Jadi Pelakon

Posted: 31 May 2012 07:24 PM PDT

HAZAMA BERLAKON FILEM CINTA ATAS TAR

Setelah enam tahun bergelar penyanyi, juara Akademi Fantasia musim ke-9 iaitu Hazama akhirnya mengambil keputusan untuk mengembangkan bakatnya sebagai pelakon pula. Dilamar menjadi pelakon dalam filem Cinta Atas Tar arahan Ahmad Idham, menjadi medan dia mempertaruhkan bakatnya sebagai pelakon.

Seperti kata Hazama yang kami petik daripada mStar:-

"Dah alang-alang saya berada dalam bidang seni, apa salahnya kalau saya kembangkan bakat dalam lakonan mahupun tarian. Lagipun ia merupakan satu proses pembelajaran sebagai seorang anak seni.

"Dan pada masa sama, saya boleh melihat sejauh manakah kemampuan bakat yang boleh ditonjolkan. Bagaimanapun, tak sangka Idham berani mengambil saya sebagai pelakonnya dalam 'Cinta Atas Tar',"

Memandangkan baru pertama kali berlakon untuk sebuah filem, Hazama mengaku yang dia agak gementar berlakon dalam filem arahan Ahmad Idham itu walaupun penggambarannya telah selesai pada Mac lalu. Hazama turut meluahkan rasa risau'nya jika lakonan'nya gagal memikat hati penonton.

"Jujur saya katakan, walaupun menerima tawaran Idham dengan hati terbuka, jauh di sudut hati, saya risau dengan persembahan lakonan yang diberikan, adakah ia mencapai tahap keinginan penonton atau tidak,"

Mengenai perkembangan nyanyian pula, single lagu terbaru Hazama berjudul Majnun yang berkonsepkan balada sudah dimainkan di kebanyakkan radio dan mendapat sambutan yang bagus daripada para pendengar.

Psstt: Nanti nak buat rumah daripada kontainer terpakai jugak la~

Related Posts with Thumbnails