Adsense

Khamis, 31 Mei 2012

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Gambar Aaron Aziz dan Isteri Di Kota Mekah

Posted: 31 May 2012 09:03 AM PDT


Pada mereka yang tidak tahu perkembangan Aaron Aziz pada pertengahan bulan Mei yang lalu, Aaron Aziz dan isteri,Dayana Halik berangkat ke Kota Suci Mekah selama 12 hari untuk menunaikan ibadah Umrah buat kali kedua. dan berita terkini mereka selamat pulang ke Malaysia.


Tidak banyak gambar yang dikongsikan pasangan ini di laman sosial tetapi rasanya yang ada ini cukup untuk menjadi tatapan peminat semua.

Pada mereka yang tidak tahu perkembangan Aaron Aziz pada pertengahan bulan Mei yang lalu, Aaron Aziz dan isteri,Dayana Halik berangkat ke Kota Suci Mekah selama 12 hari untuk menunaikan ibadah Umrah buat kali kedua.Dan kini mereka selamat pulang ke Malaysia

Tidak banyak gambar yang dikongsikan pasangan ini di laman sosial tetapi rasanya yang ada ini cukup untuk menjadi tatapan peminat semua.

Jika umrah yang dilakukan tahun lalu Aaron berdoa supaya segala urusan pertukaran status penduduk tetap di Malaysia dipermudahkan, umrah kali ini pula, katanya, dia ingin berdoa dan mengucapkan tanda syukur atas kejayaan yang dinikmatinya hari ini.




Semoga apa yang di doakan akan menjadi kenyataan jika diizinkan tuhan yea

Namewee Kutuk Wartawan Utusan Malaysia - Isu Perkauman?

Posted: 31 May 2012 12:48 AM PDT


Gempar Director Nasik Lemak 2.0 mengamuk sakan dalam video youtube berkenaan kes Penulis Wartawan Utusan Malaysia Kutuk. Rata - rata video tersebut mengutuk perbuatan penulis wartawan itu, adakah ini benar seperti yang dinyatakan oleh Namewee. Mengapa Melayu Diam dan tiada cuba menyelesaikan perkara ini? Sehinggakan Artis ini mengutuk suratkhabar Utusan Malaysia yang dahulunya adalah akhbar utusan nenek moyang kita..

Jom ikuti video ini dan anda kasi pandangan anda.. Apa - Apa pun G.A.M tengok macam lawak lah dia dalam bilik tu buat provoke hahah!

Video Anwar Ibrahim Dan Shamsidar Tersebar Di Youtube?

Posted: 31 May 2012 12:01 AM PDT



Kecoh sana sini apabila Video Anwar Ibrahim dan Shamsidar telah berada di Nallakarupan dan setengah pihak telah memaparkan di youtube, kecoh kecoh jom layan video tersebut.

Berikut kenyattan Nallakarupan bahawa video itu benar..

Senator Datuk S Nallakaruppan hari ini memberitahu kepada media motif utama beliau merakam video 'panas' yang membabitkan pemimpin politik dengan isteri orang itu adalah semata-mata untuk tujuan keselamatan.

Pada masa yang sama, video tersebut dakwanya ada hubung kait antara hubungan sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim dan isteri kepada Azmin Ali, Shamsidar Tahrin.

Menurut beliau, rakaman pada tahun 90-an tersebut dibuat adalah bagi tujuan keselamatan kerana pada ketika itu Anwar merupakan Timbalan Perdana Menteri Malaysia.

Kenyataan ini timbul apabila Nallakaruppan didesak oleh wakil media ketika sidang media di sini hari ini.

Isu ini berbangkit lantaran dari kenyataan Nallakaruppan yang menyatakan Anwar sebagai seorang biseksual dan tidak layak untuk menjadi Perdana Menteri ataupun Ketua Pembangkang di parlimen yang disiarkan dalam Utusan Malaysia pada 20 Mac 2012.


Lantaran dari kenyataan tersebut, Anwar telah memfailkan saman sebanyak RM100 juta atas nama tiga defendan, Nallakarupan, Utusan Melayu (Malaysia) Bhd dan Datuk Abdul Aziz Ishak selaku Ketua Pengarang Kumpulan Utusan Melayu.

Justeru, Nallakaruppan telah menyerahkan rakaman pita video selama satu jam 20 minit tersebut kepada peguamnya sebagai bukti pembelaan. Bagaimanapun video di youtube telah pun didelete oleh pentadbir youtube. Kita tunggu mungkin ada blogger lain yang akan upload ....


Video Kenyataan Nalla



Apa nak jadi ahli politik kita nie sana sini isu skandal, seks dan sebagainya, adakah ini salah satu cara untuk memenangi hati rakyat untuk memenangi pilihan raya yang ke 13?

7 Simbol Syaitan Terbongkar

Posted: 30 May 2012 11:33 PM PDT

Barangkali anda pastinya tidak sedar bahawa anda sedang memuja syaitan. Terutama apabila anda bergambar secara beramai ramai. Pastinya anda akan membuat lambang seperti gambar diatas.

Namun, hakikatnya lambang/perbuatan tersebut merupakan tanda seorang ahli Illuminati/Freemason. Dimana, mereka memuja ketua mereka syaitan. Jika, kita teliti dan kaji simbol tersebut menyerupai kepala kambing.

Disini ada beberapa lagi Simbol yang perlu anda tau.




1. Symbol Scarab
Scarab diambil dari bahasa latin iaitu Scarabaeus Sacer dipercayai merupakan salah satu symbol satanic di dunia ini. Ia merupakan salah satu haiwan daripada keluarga kumbang. Orang-orang Mesir kuno percaya bahawa kumbang jenis ini sesuatu yang keramat, suci dan bagus untuk dijadikan simbol, tanda atau azimat.

2. Symbol Bulan Sabit
Bulan sabit digunakan sebagai simbol Isis dan juga Diana, iaitu Ratu Syurga. Kitab kuno mengisahkan riwayat keturunannya berasal dari cucu Nuh bernama Cush. Cush menikahi seorang perempuan jahat bernama Semiramis, ratu Babylonia yang turut dikenal sebagai Venus, Ashtoreth, Diana dan Isis. Upacara ritualnya dikaitkan dengan hubungan seks di bawah sinar bintang dan bulan, para pengikutnya akan menikmati seks satu sama lain.


3. Symbol Ankh
Simbol ini menyerupai salib dalam ajaran kaum Nasrani tetapi ia sama sekali tidak berkaitan dengan salib. Ankh berasal dari mistik Mesir kuno. Pada masa itu Ankh dipergunakan dalam upacara pemujaan RA, dewa matahari Mesir kuno yang diyakini sebagai wujud lain daripada setan & pencipta alam semesta yang disembah oleh orang-orang Mesir kuno. Lingkaran pada simbol ini adalah gambaran matahari manakala syarat utama untuk menggunakan simbol ini ialah orang-orang Mesir kuno diwajibkan mempersembahkan kesucian gadis perawan dalam sebuah pesta ritual yang menyeramkan.



4. Symbol Hexagram
Digunakan dalam upacara ritual mistik untuk memanggil setan.



5. Symbol Mata Horus
Horus adalah dewa yang berkaitan dengan matahari. Dia merupakan anak kepada Isis dan Osiris. Mata Horus melambangkan simbol mistik  bermakna 'Maha Mengetahui & Melihat'.



6. Symbol Pentagram
Digunakan oleh tukang sihir perempuan dan ia berkaitan dengan Lucifer.

7. Symbol Tanduk Unicorn
Pertama kali digunakan oleh para pendeta Druid di Skotland dan Ireland. Tanduk Unicorn akan digunakan dalam upacara ritual untuk meminta bantuan kewangan daripada syaitan.


So nasihat G.A.M lepas nie hati hati bila bergambar atau melukis simbol okie..