Adsense

Ahad, 1 April 2012

Celebrity News

Celebrity News


Gossip Fouziah Gous Bercinta Dengan Dato Seri Farid Redzuan

Posted: 01 Apr 2012 09:11 AM PDT

Sebenarnya ZoOm tengah menumpukan perhatian dengan filem Laila Isabella lakonan abang Rosyam Nor kita, namun ada berita yang ZoOm terima dan baca mengenai Fouziah Gous yang sebelum ini sudah mengaku mempunyai seseorang yang istimewa dalam hidup beliau.


Malahan telah dilamar oleh Dato Seri Farid (Menurut info yang ZOoM baca), tetapi semuanya hanya andaian semata-mata jika empunya diribelum mengakuinya.


Namun ada rakan ZOoM yang pernah melihat kelibat pasangan ini ketika membuat pemeriksaan di sebuah Hospital Swasta.(Biarlah Rahsia)


Kalau betul pun apa salahnya !!! Betul tak ? Fouziah Gous Single ... Dato Seri pula Duda....!! Mampu pulak tuuuu..


Semoga hari bahagia itu akan tiba jua... ( Kalau betul...!! )


Dan berikut beberapa ayat yang keluar daripada mulut Fouziah mengenai Dato Seri (Siapakah dia !!?).

Hati saya mula terbuka untuk rapat dengannya selepas melihat ketulusan dan kesungguhan dia untuk berkawan dengan saya. Malah, dia yang kebetulan rakan niaga abang saya ada menyuarakan hasratnya kepada abang untuk melamar saya.Masih terlalu awal untuk saya ulas panjang kerana kami sedang mengenali hati budi dengan lebih mendalam pada waktu ini.

Sejak dulu lagi saya tiada apa hendak sorok atau berpura-pura jika saya memang berkawan dengan seseorang. Sebelum ini, ramai yang mendakwa mengenai hubungan kami tetapi saya nafikan kerana memang ia belum berlaku ketika itu.Hanya baru-baru ini sahaja kami mula keluar dan mengenali antara satu sama lain.


ZOOM : Jangan lupa jemput ZOoM yer !!! Jejaka tampan dekat luar sana carilah awek lain ye !!!


Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!