Adsense

Isnin, 26 Mac 2012

Zon Artis

Zon Artis


Azza (Elite) Akan Bernikah Ahad Ini, Tiada Majlis Bertunang

Posted: 26 Mar 2012 01:55 AM PDT

GAMBAR PERNIKAHAN AZZA ELITE

Azza (Elite) telah mengumumkan yang dia akan bernikah dengan seorang pramugara AirAsia, Azlan Zulaily, pada 1 April ini (Ahad) tanpa sebarang ikatan pertunangan kerana enggan melalui cabaran yang tidak diduga itu.

Azza atau nama sebenarnya Azzarima Zawari berkata, sama ada bertunang atau tidak, ia bukanlah satu persoalan atau isu yang besar, sebaliknya lebih mudah untuk dirinya dan pasangan untuk mendirikan rumah tangga terus.

"Rasanya, perkara baik (berkahwin) tidak perlu dilengah-lengahkan. Dan saya rasa, kami tidak perlu melalui fasa pertunangan.

"Nanti banyak pula cabarannya. Sudahlah kerja penuh dengan cabaran, sebelum kahwin pun nak ada cabaran pula. Saya tidak mahu melalui itu,"

GAMBAR PERNIKAHAN AZZA ELITE

Untuk info, upacara pernikahan Azza itu nanti akan dilangsungkan di Masjid Bukit Antarabangsa selepas solat Zuhur. Majlis resepsi pula akan diadakan di pasar raya Mydin, Ipoh, Perak yang belum lagi ditentukan tarikhnya.

Related Posts with Thumbnails

Rumah Mawi Di Bangi Dirompak, Kerugian Hampir RM10,000

Posted: 26 Mar 2012 01:00 AM PDT

RUMAH MAWI DIROMPAK

Ini agak mengejutkan kami. Rumah Mawi yang terletak di sebuah kelab golf di Bangi dilaporkan telah dimasuki perompak seramai empat orang pada awal pagi tadi, sekitar jam 4 pagi selepas Mawi pulang dari siri jelajah Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH).

Sewaktu kejadian, Mawi, Ekin (isteri Mawi), anak Mawi (Cahaya Malaika), ibu mertua Mawi (Fatimah Saad), nenek mereka ( Salmah Sahar) dan pembantu rumah ada di rumah. Empat daripada mereka (kecuali anak Mawi dan pembantu rumah) telah diikat oleh perompak.

Berita baiknya, kesemua mereka tidak dicederakan. Syukur alhamdulillah. Walau bagaimanapun, Mawi terpaksa menanggung kerugian sekitar RM10,000 apabila perompak memaksa mereka menyerahkan wang dan barang kemas termasuk dompet dan telefon bimbit Mawi.

Kami pasti, sesiapa sahaja yang melalui kejadian seperti ini akan mengalami trauma apatah lagi bila perompak datang dengan senjata tajam yang boleh meragut nyawa. Kepada Mawi, Ekin dan ahli keluarga yang terlibat, harap anda tabah dan lebih berhati-hati selepas ini.

Psstt: Kenapa letak anak patung di bumper kereta?

Related Posts with Thumbnails