Adsense

Isnin, 26 Mac 2012

OHBULAN!

OHBULAN!


Gossip: Artis Wanita Bergaduh Dengan Kakak Pelakon Popular Di Kelab?

Posted: 26 Mar 2012 09:10 PM PDT

Hamboi, sudahlah pergi ke kelab malam, bergaduh lagi. Hairan betul OHBULAN!, tak malu ke wanita-wanita ini bergaduh di depan khalayak ramai. Dengarnya, siap bertarik rambut bagai.

Baru-baru ini, OHBULAN! dikejutkan dengan panggilan telefon dari seorang kenalan yang berkunjung ke kelab malam untuk beristirehat, katanya. Dalam perbualan larut malam yang mengejutkan, kami diberitahu mengenai insiden pergaduhan antara seorang penyanyi yang juga sering berlakon dan kini sedang dikaitkan dengan seorang VIP telah bergaduh dengan kakak kepada seorang pelakon wanita terkenal.

Pada mulanya, susah juga mahu mempercayai cerita dari kenalan ini, namun setelah dikaji dengan lebih mendalam dan didengar berulang-ulang kali, barulah OHBULAN! percaya.

Pergaduhan ini berpunca dari teman lelaki penyanyi wanita ini apabila teman lelakinya dikatakan mempunyai hubungan dengan kakak kepada seorang pelakon wanita terkenal. Mungkin tiada orang kenal siapa kakak kepada pelakon wanita terkenal ini, namun pelakon wanita ini cukup diminati dengan aksi manja dan sikap "enjoy"nya.

Menurut kenalan OHBULAN! itu, pergaduhan ini berlaku penuh dramatik sekali apabila kedua-dua mereka saling tuduh-menuduh dan bertarik rambut. Apa yang OHBULAN! dengar sebelum ini, teman lelaki artis wanita ini dipercayai sudah mempunyai isteri dan mempunyai rangkaian aset & harta yang banyak.

OHBULAN! bukan nak kata apa, back to basic, buat apa gaduh pasal lelaki/perempuan? Itu memalukan, sangat memalukan.

Gambar sekadar hiasan.

Tangan Mawi Diikat, Leher Ikin Diacu Parang

Posted: 26 Mar 2012 06:44 PM PDT

Foto : Malaysian Digest

Rakan media, Media Hiburan melaporkan saat cemas bekas Raja SMS, Mawi berhubung kejadian rompakan yang heboh diperkatakan, semalam.

Kejadian tersebut berlaku pada awal pagi Isnin semalam dimana empat perompak bertopeng telah memecah masuk pintu dapur di kediaman mewah yang didiami oleh Mawi, Ekin, ibu mertua & nenek bertempat di sebuah kelab golf di Bangi.

Detik yang paling mencemaskan apabila tiga perompak mengetuk pintu biliknya dan sebaik sahaja Ekin membuka pintu, seorang daripada perompak dengan pantas meletakkan parang dileher Ekin sambil meminta duit dan barang kemas. Tiga perompak yang lain pula mengikat Mawi, ibu mertua dan neneknya di atas katil

Ini merupakan kejadian rompakan kedua yang melibatkan keluarga Mawi, apatah lagi Mawi dikatakan baru sahaja pulang dari Johor kerana mengikuti siri jelajah Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH2011).

Bagaimanapun, Mawi mengucapkan tanda syukur kerana anaknya, Cahaya Malaika yang berusia sebulan dan orang gaji mereka tidak diapa-apakan.

Dianggarkan kerugian yang melibatkan empat telefon bimbit, wang tunai, barang kemas serta beberapa barang berharga lain bernilai lebih daripada RM10,000.