Adsense

Khamis, 22 Mac 2012

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Gambar Iqa Mentor Seksi Di Kolam Renang

Posted: 22 Mar 2012 07:16 AM PDT

Pasti ramai yang tertanya tanya kenapa tajuk seperti diatas? Iqa Mentor pernah protege kepada Edry Abdul Halim ini mula diperkatakan ramai gara-gara gambarnya sekadar memakai baju berwarna putih di kolam renang sehingga menampakkan susuk tubuhnya yang solid tersebar di sebuah laman - laman blog.

Ini merupakah gambar Iqa Mentor paling hot dan seksi pernah dilihat sepanjang dia sebagai seorang artis. Mana tidaknya, bentuk susuk tubuh Iqa terlihat jelas sekali dan bahagian dadanya seakan-akan menggambarkan sesuatu. Gila Kentang beb!

Kata Iqa, gambar tersebut tidaklah seksi mana dan ianya tidak disengajakan kerana memang ketika itu parti yang disertainya itu parti basah iaitu Splash Part Media Hiburan. Tak seksi, Takkan nak berbogel baru digelar seksi kot Iqa icon smile Seksinya Iqa Mentor Di Kolam Renang .

"Saya tidak sedar pakaian yang saya pakai menampakkan pakaian dalam. Mujur tak nampak 'benda' yang tak sepatutnya. Lagipun ia tak adalah seksi manapun kerana pakaian yang saya pakai sesuai dengan tempat dan tema parti ini berlangsung.

"Namapun parti basah, memanglah sepatutnya basah. Kalau ada yang beranggapan saya seksi atau melampau saya minta maaf dan akan lebih berhati-hati selepas ini,"

Jom tatapi gambar Nursyafiqah Nasratullah Mohd. Nor atau Iqa Mentor yang seksi di kolam







Sama ada benar atau tidak penyanyi tersebut sengaja mahu mencipta kontroversi untuk menaikan namanya, Iqa yang dihubungi Kosmo! baru-baru ini menjelaskan perkara sebenar terhadap masalah yang melanda dirinya itu.

Gambar Zeyna Seksi Artis Malaysia Tersebar!

Posted: 21 Mar 2012 08:29 PM PDT

Artis kelahiran Wilayah Persekutuan berbintangkan Pisces telah mengemparkan peminat di Malaysia. Pelakon yang telah berlakon di beberapa Drama di kaca TV dan Filem dan pelakon baru yang meningkat naik namanya telah busuk dan tercalar namanya sendiri dengan tingkah laku yang telah dilakukan sebelum ini, adakah benar itu Zeyna?

Zeyna adalah salah seorang daripada pelakon K.A.M.I dan rempit vs evolusi driff.. Baru nak mencipta nama sudah tersebar gambar bersosial dia di club.. Jom tatap dan layan gambar zeyna sedang berhibur bersama rakan-rakannya...

Profil Biodata Zeyna Pelakon Drama Bersiri KAMI


Name: ANI ZAYANAH IBRAHIM
Nick Name: Zeyna
State: Wilayah Persekutuan
Age: 21 years old
Star Sign: Pisces
Occupation: Student, pending graduation in Diploma in Mass Communication, KDU College
Hobbies: Dancing
Music: R&B, House, Progressive Trance, ElectrHouse, hard style music
Favourite Bands: Universal, listens tpractically all kinds of music but favourites among all genres is rave music. Tbe more specific, likes progressive trance, house, tribal, electrtechno… R&B of course!
Previous Gigs: Events Management Coordinator (SixZeroThree Management)


Oleh itu kepada semua artis baru, sekiranya zaman anda penuh dengan bersosial, pikirkan lah dahulu sebelum anda melangkah sebagai seorang artis, kerana ini boleh memalukan anda malah keluarga anda sendiri..








Gambar Black Mentor Suka Tayang Badan Sejak Bertubuh Sasa

Posted: 21 Mar 2012 07:39 PM PDT

Penyanyi berkulit sawang matang kelahiran dari Kuala Lumpur Black mengakui perubahan drastik pada fizikalnya yang semakin sasa. Hanifah bin Md Hanafiah atau lebih dikenali BLACK berusia 24 tahun berasa bahagia dan gembira dengan tubuh sasa yang dimilikinya itu kerana telah meningkatkan keyakinan dirinya berbanding sebelum ini.

"Saya sangat suka dengan tubuh saya kini. Usaha saya melakukan senaman sejak setahun yang lalu telah membuahkan hasil. Ia memberikan kebahagiaan buat saya.

"Jika sebelum ini, saya sering berasa rendah diri, kini saya semakin yakin khususnya ketika berdepan dengan peminat atau tempat umum," katanya ketika ditemui mStar Online, baru-baru ini.



Black berkata, perubahan fizikal itu turut membuatkan dirinya menjadi perhatian ramai terutamanya ketika dia bersukan dan bermain bola sepak.

"Percaya atau tidak, ramai yang memberikan respons yang positif pada tubuh saya. Sejak bertubuh sasa, saya semakin yakin untuk menayangkan badan di khalayak umum selepas bersukan atau bermain bola sepak.


"Ada juga peminat perempuan dan lelaki yang mengusik tetapi saya tidak kisah kerana ia adalah perkara biasa," katanya yang menolak dakwaan perubahan fizikal itu membuatkan dia bersikap bangga diri.


Profile Black Mentor

NAMA PENUH: Hanifah B Md Hanafiah
ASAL: Kuala Lumpur
UMUR: 23
Date of Birth: 21 December 1987
Profession: Businessman

picture : budiey.com