Adsense

Ahad, 18 Mac 2012

Celebrity News

Celebrity News


Sinopsis Drama 3 Janji | Pelakon Drama 3 Janji

Posted: 18 Mar 2012 09:06 AM PDT

Setelah Demam Vanila Coklat tamat., kini slot Lestary TV3 diisi dengan drama bersiri baru bertajuk 3 Janji. Antara pelakon utamanya ialah Liyana Jasmay, Shahrizal Jaszle dan Shah Iskandar. Turut sama menjayakan drama 3 Janji ni ialah Ana Dahlia, Idzham Ismail, Hanez Suraya, Ungku Ismail, Roy Azman, Rosnah Johari, Zara Zya.

3 Janji diarahkan oleh pengarah Heykal Hanifah dan mula ditayangkan pada 20 Mac 2012 jam 9 malam setiap hari Selasa.

Sinopsis drama 3 Janji

Mengisahkan Dalia (lakonan Liyana Jasmay) dan Khursyi yang berkawan sejak kecil, mereka rapat dan saling menyayangi antara satu sama lain serta saling memahami. Malangnya Khursyi telah pergi dahulu semasa mereka ditimpa kemalangan semasa dalam perjalanan hendak mengambil keputusan SPM.


Dalia redha dengan pemergian kawan rapatnya Khursyi dan dia selalu ingat akan 3janji yang dilafazkan oleh Khursyi kepadanya, iaitu mencari teman hidup yang boleh menjadi teman terbaik, mencari kekasih terbaik buatnya, dan terakhir mencari suami terbaik.

Kini muncul dalam hidup Dalia, Kamil dan Yassin

Video :



ZoOM : Jangan Lupa Saksikan Drama ini di TV3 setiap hari Selasa  9.00 Malam

  Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Sinopsis Filem Jangan Pandang-Pandang | Video Jangan Pandang-Pandang | Kutipan Jangan Pandang-Pandang

Posted: 18 Mar 2012 08:48 AM PDT

FILEM: Jangan Pandang Pandang
BAHASA: Melayu
KLASIFIKASI: PG13
GENRE: Komedi Pengembaraan
TARIKH TAYANGAN: 29 Mac 2012
TERBITAN: Excellent Pictures Sdn Bhd
PENULIS SKRIP: Meor Shariman
PENGARAH: Ahmad Idham
PELAKON: Zizan Razak, Sara Ali, Nas-t, Miera Liyana, Anith Aqilah, Azhar Sulaiman dan lain-lain.


Trailer :

SINOPSIS :

Empat pelajar kolej iaitu Ajis (Zizan Razak), Ben (Nas-t), Yaya (Sara Ali) dan Diana (Anith Aqilah)ditugaskan untuk membuat satu tugasan mengumpul maklumat tentang artifak-artifak di Gua Bewah. Tugasan berkumpulan memaksa mereka mencari ahli kumpulan kelima, Marsha (Miera Liyana), seorang gadis gothik yang penuh misteri.

Tiba di jeti Tasik kenyir, mereka bermalam di sebuah rumah bot kepunyaan seorang lelaki misteri yang dikenali sebagai Ang Bob (Azhar Sulaiman). Bermulalah pengalaman pelik dan ganjil serta menakutkan sepanjang mereka mencari artifak di gua tersebut.

Abang Bob tiba-tiba menghilangkan diri, manakala bot pula tiada minyak. Ketika mencari bantuan, mereka sesat di hutan dan tidak menemui mana-mana kawasan kampung mahupun jalan kembali ke bot. Akhirnya mereka terpaksa bermalam dan berdepan dengan pelbagai gangguan.

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Permohonan Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PISMP) ambilan Jun 2012

Posted: 18 Mar 2012 08:35 AM PDT

Permohonan Kursus Perguruan Lepasan SPM (KPLSPM) atau sekarang disebut Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PISMP) dengan Kepujian sesi ambilan Jun 2012 dibuka pada 22 Mac 2012

Cara-cara memohon program ijazah sarjana muda perguruan (PISMP)ambilan jun 2012 :

1) Beli no.pin di bank-bank simpanan nasional yang berdekatan pada 22 Mac 2012 dengan bayaran sebanyak RM6.00



2) Bila dah beli no.pin, bolehlah melayari laman web Kementerian Pelajaran Malaysia untuk mendaftar secara online juga pada tarikh yang sama iaitu 22 Mac 2012.

3) Pastikan syarat-syarat memohon program ijazah sarjana muda (PISMP) dengan kepujian dipatuhi semasa mengisi borang tersebut.

Syarat-syarat kemasukan ke program ijazah sarjana muda (PISMP) ambilan Jun 2012 :


Click Gambar Untuk Besarkan

ZoOM : Semoga Berjaya....!!

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Aniq Ezra Anak Rozita Che Wan Hilang !!!

Posted: 18 Mar 2012 08:20 AM PDT

Aniq Ezra (Kanan)

Kecoh seketika laman Twitter dan Laman sesawang kerana kisah kehilangan anak Rozita Che Wan kita ni. Mana tidaknya sekarang ini rakyat Malaysia masih terkejut dengan pemergian Dirang, seorang kanak-kanak yang dikatakan hilang tetapi ditemui tanpa nyawa.

Semoga orang yang melakukan perbuatan binatang dan tidak berperikemanusian itu akan dibalas dengan balasan yang setimpal.

Berbalik kepada kisah kehilangan anak Rozita Che Wan kita, anak beliau bernama Aniq Ezra dikatakan hilang tanpa di kesan. Dan berikut beberapa ayat yang ZOOM jumpa dan "Paste" untuk anda baca dan fikirkan...


Rozita Che Wan is for her son, Aniq Ezra. Please this news if anybody sees him anywhere. Form 2 very small and wearing light blue.
RT @sufenazahari: RT @natasyafify: Aniq Ezra (Rozita Che Wan's son) is missing. If you see him anywhere, please bring him to the nearest police station. Please RT
RT @Reenamuhamad: My cousin asking for help to find his friend Aniq Ezra (anak Rozita Che wan) .Her mother is looking for him crazily.Let's pray for him.


ZoOM : Menurut Twitter dah jumpa balik dah...adoiiiii jagalah anak anda...Dan Di mana anak anda sekarang!!!?


Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Keputusan Program Adik Adikku MUsim Ke 3 | Juara Adik-Adik Musim Ke 3 Nurussyahamah

Posted: 18 Mar 2012 07:56 AM PDT

Malam ini ZOom meluangkan masa dengan menonton program Adik Adikku Musim ke 3 - 2012 yang sudah pasti menjadi kenangan kepada adik-adik yang menyertai program ini.


Alhamdulillah program ini penuh dengan pengisian yang membawa kepada kesedaran.


Dan JUARA malam ini dimenangi oleh  Nurussyahamah.




Tahniah Adik

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!