Adsense

Selasa, 14 Februari 2012

Sensasi

Sensasi


Gambar gambar anak Beyonce dan Jay-Z, Blue Ivy Carter mirip Beyonce

Posted: 14 Feb 2012 07:05 AM PST

Sebelum wajah comel Blue Ivy Carter didedahkan kepada orang ramai,ada yang bermulut jahat mengatakan yang bayi mereka berwajah kurang comel dan lebih mirip Jay-Z

Tapi nyata dakwaan mereka meleset kerana wajah baby Ivy sangat suci murni dan comel.
Mata dia sangat mirip mata Beyonce,berhidung mancung,berbibir comel,pun begitu ada sedikit seperti Jayz dekat area atas bibir..Tapi memang comel lah..hee geram tengok..

Pasangan suami isteri terkenal dalam industri muzik antarabangsa, Beyonce Knowles dan Jay-Z akhirnya berkongsi gambar puteri sulung mereka, Blue Ivy Carter bersama umum.

Meraikan kelahiran Blue Ivy pada 7 Januari lalu, beberapa keping gambar intim keluarga mereka telah diletakkan di laman sesawang sosial, Tumblr, menyaksikan Beyonce, 30, dan Jay-Z, 42, memangku bayi mereka.

Turut disertakan adalah mesej pasangan duo "Crazy In Love" ini adalah; "Kami meraikan anda untuk berkongsi kegembiraan kami. Terima kasih kerana menghormati privasi kami dalam tempoh yang cukup bahagia dalam kehidupan kami."



Selepas Beyonce melahirkan Blue Ivy pada bulan lalu, mereka berdua mengakui menjadi ibu bapa adalah satu pengalaman yang cukup menakjubkan buat diri mereka.

Pasangan ini turut memfailkan dokumen kepada pejabat Paten dan Hak Cipta Amerika Syarikat untuk mendapatkan hak cipta nama Blue Ivy Carter bagi mengelakkan orang ramai mendapat keuntungan pada masa akan datang.