Adsense

Selasa, 14 Februari 2012

Celebrity News

Celebrity News


Rita Rudani Nak Pemilik Akaun Twitter Bob Azuan Mohon Maaf

Posted: 14 Feb 2012 09:26 AM PST

Rita

Diantara Komen Bob @Twitter 

Pelakon Rita Rudaini Mokhtar menuntut seorang pemilik Twitter@bob_azuan segera membuat permohonan maaf kepadanya kerana menghina, memfitnah serta memalukannya melalui laman Twitter akaun tersebut.

Rita berkata, tindakan individu itu benar-benar menjatuhkan maruahnya kerana turut terlibat untuk campur tangan dalam krisis rumah tangga yang sedang dihadapinya ketika ini.

"Saya menuntut individu tersebut membuat permohonan maaf kepada saya dengan seberapa segera.
"Saya telah diaibkannya dengan kata-kata kesat berbau penghinaan menerusi komen-komennya dalam Twitter berkenaan,"

Rita diminta mengulas tindakan seorang individu yang menggunakan identiti@bob_azuan melemparkan kata-kata aib terhadapnya termasuklah menggelar Rita dengan perkataan

"Ritaik".


ZOOM : ayat diatas adalah pertikan daripada Mstar Online mengenai Rita yang kini menyimpan perasaan marah kepada seorang pemilik akaun Twitter yang mengugut beliau serta menggelar dengan nama yang tak elok. Tetapi menurut info Rita kenal dengan individu tersebut...tetapi kenal tetap kenal...see you @Twitter :)
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Aliff Aziz Mengaku Teman Tapi Mesra Dengan Anne Ngasri

Posted: 14 Feb 2012 09:13 AM PST

Setelah beberapa lama berada dilaman gossip, akhirnya empunya diri tampil menjawap isu dan gossip yang menimpanya. Jika dulu kita hanya membaca tulisan penulis blog dan majalah tetapi kini pengakuan daripada Aliff daripada seberang ini mengiakan mereka memang teman tapi mesra :). Dan berikut beberapa jawapan beliau mengenai kisah perhubungan mereka.
"Saya akui rapat dengannya (Anne). Dia sangat baik dan mengambil berat terhadap saya. Sejak pindah ke Kuala Lumpur, saya tinggal bersendirian. Selain pekerja di Sony Music, Anne dan keluarganya yang mengisi kesunyian dan membantu saya menyesuaikan diri dengan kehidupan baru di sini. 

"Sikapnya yang banyak membantu dan memberi dorongan kepada saya untuk fokus dan bekerja keras menyebabkan saya selesa," katanya kepada mStar Online, baru-baru ini.

Ketika ditanya mengenai Anne yang berstatus ibu tunggal itu Aliff berkata, perkara tersebut bukan satu isu yang boleh menghalang mereka daripada berkawan.
"Sejak dulu saya mudah tertarik pada wanita yang lebih berusia dan matang. Saya masih muda dan memerlukan teman yang bukan sahaja mengambil berat malah turut membimbing saya menjadi lelaki yang lebih baik.
"Dia seorang wanita yang positif dan saya belajar banyak perkara daripadanya sejak kami rapat. Saya boleh merasai keserasian itu setiap kali kami bersama. Keluarga kami juga tiada sebarang halangan," katanya.

Diusik mengenai reaksinya berhubung dakwaan orang ramai yang kerap melihat mereka keluar berdua-duaan, Aliff berkata dia tidak kisah dilihat bersama kerana ia adalah lumrah kehidupan selebriti yang sering menjadi perhatian umum.

"Sebagai selebriti sudah tentu orang akan kenal pada kita, jadi tidak perlulah saya hendak menafikan atau menyorok kerana ia bukan perkara yang buruk.

"Ia bukan halangan untuk kami keluar makan atau menonton wayang bersama seperti yang didakwa. Saya tidak melihat persahabatan kami sebagai satu masalah atau isu pun," katanya.

Sempat diusik mengenai perkembangan kes kontroversi antara dia dan pelakon Zarina Anjoulie yang tercetus baru-baru ini, Aliff menegaskan dia tidak akan memberikan sebarang penjelasan berhubung isu tersebut buat masa ini dan hanya akan tampil menjawab kontroversi itu pada waktu paling sesuai kelak.

"Orang boleh cakap apa sahaja tentang kes itu tetapi saya tidak akan memberi penjelasan pada waktu ini. Syarikat rakaman Sony Music sedang meneliti kes ini dan apabila sampai waktu saya akan umumkan kepada semua.

"Namun, itu tidak bermakna saya seorang yang pengecut atau mahu lari daripada masalah. Saya lelaki yang tidak akan lari daripada masalah yang melibatkan saya. Cuma kena tunggu waktu yang sesuai," katanya.

Info : Mstar

ZoOM : Patutlah Anjalieeee marah sebab Jejaka ni dah ada pasangan baru, sabarlah Aliff nak buat macam mana satu Malaysia ni dah tau...Apa kata anda ?

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Gambar Konterversi Road Block Di Malaysia Dan Luar Negara

Posted: 14 Feb 2012 04:02 AM PST

Dalam Mood letih sebab menunaikan tanggungjawap seharian (Kerja + Keluarga) ZoOM meronda-ronda laman "Muka Buku" mencari satu entry yang boleh dikongsi bersama dengan anda di ZOoMartis. Namun tetiba je ZoOM tertarik dengan satu gambar yang dah 2ribu yang Share kepada rakan-rakan di Facebook.


Namun komen dalam tu boleh tahan juga dan diantaranya komen daripada "Muka Buku" kesan daripada gambar diatas :




ZoOM : Sekadar berkongsi dengan anda semua



Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Cara Baru Pencuri Kereta - Tolong Sebarkan !!

Posted: 14 Feb 2012 03:12 AM PST

-- CARA TERBARU UNTUK MENCURI KERETA ( INI BUKAN GURAUAN ) 

Sedarlah semua! Tolong sebar2kan... ... . Kita berjalan menghampiri tempat parking, membuka kerata dan masuk kedalamnya. Kita start engine kereta dan bersedia untuk berundur.

Bila kita melihat cermin belakang untuk melihat kawasan belakang, kita dapati ada kertas yg melekat ditengah2 cermin belakang menghalang pandangan kita.. Jadi kita parking balik kereta, buka pintu dan keluar untuk menanggalkan kertas (atau apa jua benda) yang menghalang penglihatan kita tadi.

Bila anda sampai dibahagian belakang kereta, pada masa itulah pencuri itu akan keluar dari tempat sembunyinya, masuk kedalam kereta dan memecut pergi.Dia mungkin akan merempuh anda dengan laju semasa mereka melarikan kereta anda.

Perasan tak kaum hawa? Saya pasti beg duit kita masih didalam kereta. Jadi sekarang pencuri memperolehi kereta kita, alamat rumah kita, duit kita, dan kunci2 kita. Rumah kita dan kesemua identity kita telah diperolehi!


BERHATI-HATI DENGAN CARA BARU YANG DIGUNAKAN


Jika kita melihat ada kertas melekat pada cermin belakang kita, teruskan memandu. Tanggalkan kertas itu kemudian. Dan bersyukur kerana anda membaca email ini.

Saya harap anda akan hantar email ini kepada kawan2 dan keluarga, terutama wanita. Kesemua maklumat peribadi dan pengenalan diri yang berada di beg tangan anda sudah tentu tidak mahu jatuh ketangan orang lain.

Zaman la mcm2 boleh jadi.Kena banyak beringat

Sumber : Facebook


ZoOM : Sama-samalah kita beringat dan berkongsi maklumat ini dengan rakan-rakan anda di luar sana & di Facebook hanya Click SHARE...

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!