Adsense

Selasa, 24 Januari 2012

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Ujibakat Kembara Si Manja Mencari Pasangan Anak Beranak

Posted: 24 Jan 2012 08:04 PM PST

Sesi ujibakat mencari pasangan anak-beranak kini dibuka!

Sebuah lagi program realiti permainan terbaru di Astro Ceria!

Sejajar dengan perkembangan industri seni tanahair yang semakin rancak membangun, Astro dengan berbesar hati memperkenalkan sebuah program realiti permainan terbaru berjudul Kembara Si Manja yang akan memulakan sesi ujibakat pada 28 Januari kelak dari jam 9.00 pagi hingga 6.00 petang bertempat di Astro, Bukit Jalil.

kembar

Program Kembara Si Manja ini bakal menampilkan pasukan-pasukan yang terdiri daripada pasangan seorang anak bersama ibu atau bapa mereka untuk mengharungi cabaran yang asing bagi mereka. Setiap pasangan yang terpilih bakal berentap sesama sendiri untuk pulang dengan hadiah lumayan.

Pengurus saluran Astro Ceria, Puan Evon Koh berkata, "Istimewa untuk program ini ialah kami bakal memaparkan pelbagai cabaran yang tiada kaitan dengan subjek di sekolah tetapi sebaliknya cabaran tersebut bakal menguji ketahanan fizikal dan mental masing-masing. Kami yakin cabaran yang bakal dihadapi pasti dapat memukau hati penonton dengan gelagat mereka yang tersendiri. Di dalam program ini, kami berhasrat untuk memupuk semangat kerjasama di antara pasangan anak-beranak dalam menghadapi pelbagai jenis cabaran."

Jadi, kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai program Kembara Si Manja, sila datang beramai-ramai ke ujibakat yang bakal dijalankan pada 28 Januari ini di Astro Bukit Jalil.

Sesi uji bakat ini terbuka kepada pasangan ibu atau bapa bersama anak yang fasih bertutur dalam Bahasa Malaysia dan berumur 25 tahun keatas bagi ibu atau bapa dan antara 6 hingga 8 tahun bagi kanak-kanak. Mereka yang berminat hanya perlu membawa salinan kad pengenalan dan Mykid (untuk anak jika ada) berserta sekeping gambar terkini berukuran 4R.

Kaunter pendaftaran bagi sesi ujibakat akan dibuka dari jam 9.00 pagi hingga 6.00 petang dan para peserta digalakkan untuk hadir awal bagi mengelakkan kesesakan.

Program Kembara Si Manja ini akan mula bersiaran di Astro Ceria menerusi Saluran 611 pada 11 Mac 2012. Butiran lanjut mengenai program ini akan diumumkan kelak.

Tags:

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Ujibakat Program Realiti Terbaru ntv7
  • Gambar Xpresi Kembara Pulau Perhentian Day 2
  • Fesyenista Manja Baby Kiko
  • Ujibakat Mencari Pelakon Drama Bersiri TARI TIRANA
  • Gambar Ceria Dato' Siti Nurhaliza Dalam Majalah MANJA
  • Ujibakat Akademi Fantasia 6: Tarikh & Tempat Audition
  • Majalah Sensasi Bertukar Selebriti, Saniboey Bersara dari Manja?
  • FAZLEY BAKAL JADI DADDY COOL
  • Sertai Ujibakat Mari Menari Astro
  • Anuar Zain Cover Majalah Manja Keluaran Oktober
  • Full content generated by Get Full RSS.

    Filem Kerat 14 Lakonan Aaron Aziz & Siti Saleha

    Posted: 24 Jan 2012 05:38 PM PST

    #PartyBudiey dah pun tamat. Alhamdulilah segalanya berjalan dengan lancar seperti mana yang Budiey rancangkan. Cuma ada beberapa benda yang tak sempat nak settle. Antaranya, barang tajaan Drive 7 tak sempat nak ambil dari pengurus Aaron Aziz, Diyana Halik sebab kesuntukan masa. Ramai pembaca suruh Budiey menjemput Aaron Azi dan Siti Saleha.

    Bukan Budiey tak ajak, sebenarnya pasangan pelakon drama Nora Elena ini sekarang ni tengah sibuk shooting filem Kerat 14. Begitu juga dengan Fouziah Gous, pun tak dapat datang #PartyBudiey sebab berlakon dalam filem psiko thriller ini. Bab baju yang dah ditanda-tangan oleh Aaron tu, memang Budiey terkilan sangat-sangat sebab pasti ramai pembaca yang nak baju tu. Tapi tidak mengapa, mungkin kita akan rancang untuk buat party lain pulak selepas ni.

    Aaron Aziz Siti Saleha Kerat 14

    Bercakap tentang filem Kerat 14 ni, ia adalah sebuah filem psiko thriller berjudul yang menampilkan Aaron Aziz, Siti Saleha, Zamarul Hisham, Ali Arami, Fouziah Gous dan ramai lagi. Sekarang ini masih lagi dalam proses pengambaran.

    Nama watak Kerat 14:
    Aaron Aziz sebagai Haziq
    Siti Saleha sebagai Nurzara
    Zamarul Hisham sebagai ASP Razman
    Ali Arami sebagai Aril
    Fouziah Gous sebagai Sasha

    Dalam filem ini Aaron memegang watak sebagai seorang pembunuh yang mengerat mangsanya kepada 14 bahagian kerana tidak tahu cara terbaik untuk melupuskan bukti.

    "Saya memang teruja untuk membawakan watak ini sebab ia berbeza dengan watak yang diberikan sebelum ini. Penggambaran telah bermula pada 19 Januari lalu. Harap peminat akan suka dengan naskah ini," – Aaron Aziz.

    Sekilas membaca watak Aaron yang kena kerat mangsa sebanyak 14 keratan ni mengingatkan Budiey dengan kes Mona Fandey. Cuma dalam kes tu, diorang kerat mayat mangsa sebanyak 18 kerat.

    Walaupun berlainan genre, gabungan Aaron Aziz dan Siti Saleha dianggap satu eksprimental dalam filem psiko thriller ini.

    Budiey tak sabar nak tonton filem ini. Kalau diberi keizinan oleh produksi, teringin sangat untuk melawat lokasi Kerat 14 ni. Semoga segalanya berjalan lancar ya.

    Aaron Aziz Siti Saleha Kerat 14

    Aaron Aziz Siti Saleha Kerat 14

    Aaron Aziz Siti Saleha Kerat 14

    Kerat14

    Tags: , ,

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Sinopsis Kekasih Awal & Akhir Lakonan Aaron Aziz Siti Saleha
  • Drama Nora Elena
  • Gambar Siti Saleha di Karpet Merah ASK 2011
  • Gambar Siti Saleha di Post Party Anugerah Industri Muzik 18
  • Gambar Siti Saleha di Media Prima TV Networks Screening 2012
  • Gambar Siti Saleha di Anugerah Bintang Popular 2010
  • Siti Saleha Bakal Jadi Pengacara Program Gerbang AIM18
  • Siti Saleha & Remy Ishak di Roadshow Enchanteur Paris & Dashing
  • Aaron Aziz Dilantik Duta Produk Minuman Drive M7
  • Gambar Aaron Aziz Jadi Gangster Dalam Filem Evolusi KL Drift
  • Full content generated by Get Full RSS.