Adsense

Khamis, 22 Disember 2011

Zon Artis

Zon Artis


Yusry Dan Lisa Surihani Akan Umum Tarikh Pernikahan?

Posted: 22 Dec 2011 06:28 PM PST

PENGUMUMAN ISTIMEWA YUSRY DAN LISA SURIHANI

Hubungan cinta antara Yusry KRU dan Lisa Surihani bukanlah rahsia lagi dan dengarnya pula mereka sudah merancang untuk melangkah ke fasa seterusnya iaitu fasa perkahwinan tidak lama lagi.

Ini berikutan jemputan yang diberikan kepada pihak media untuk hadir ke majlis khas mereka yang dinamakan Pengumuman Istimewa Yusry dan Lisa.

PENGUMUMAN ISTIMEWA YUSRY DAN LISA SURIHANI

Walaupun tidak menyatakan lebih lanjut mengenai apakah pengumuman istimewa tersebut, namun ramai yang menjangkan pengumuman itu berkaitan tarikh pernikahan Yusry dan Lisa.

Majlis akan diadakan pada 24 Disember 2011 (Sabtu) di Marriott Putrajaya Resort & Spa yang turut dihadiri kedua ibu bapa Yusry, iaitu Abdul Halim dan Zarina Fenner serta ibu Lisa, Siti Amira Ahmad.

Sebelum ini, sudah bertebaran khabar angin yang mengatakan bahawa Yusry dan Lisa akan melangsungkan perkahwinan pada Februari tahun hadapan, 2012. Jadi sama-sama kita nantikan.

Related Posts with Thumbnails Full content generated by Get Full RSS.

(Gambar) Inilah Wajah Baby Girl Marion Caunter & SM Nasarudin

Posted: 22 Dec 2011 05:46 PM PST


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D

Full content generated by Get Full RSS.