Adsense

Khamis, 22 Disember 2011

Himpunan Kisah Sensasi

Himpunan Kisah Sensasi


3,000 kasut Celine Dion

Posted: 21 Dec 2011 03:46 PM PST

hi 03.1 3,000 kasut Celine Dion

PENYANYI yang berasal dari Kanada, Celine Dion baru-baru ini dilaporkan mempunyai jumlah koleksi kasut yang mencecah angka 3,000 pasang! Dion sendiri mengaku dia mempunyai masalah obses terhadap kasut dan tidak boleh berhenti daripada keinginan menambah koleksi kasut lagi.

"Jika ada orang yang mengatakan pemilik 600 pasang kasut itu aneh, saya pula ada 3,000 pasang kasut yang menjadi koleksi saya. Mungkin ada orang kecanduan dadah, tapi saya kecanduan kasut," katanya kepada Bang Showbiz.

Bagaimanapun ia bukan hal yang mustahil buat penyanyi yang sentiasa laku di pentas persembahan. Malah dia juga bukan sekadar mampu menambah koleksi kasut, tapi mampu memiliki sebuah kediaman yang cukup mewah di Florida.

Ujar Dion merendah diri, kediaman tersebut dibeli oleh peminatnya. Katanya: "Peminat yang membelikan saya kediaman ini kerana mereka membeli produk-produk saya. Saya beruntung kerana setiap tahun masih ramai yang membeli album saya dan masih ramai yang sanggup membayar harga tiket konsert saya yang mahal.

Tambah Dion lagi, dia cukup bersyukur dengan keadaan ekonominya kini yang jauh berbeza dengan keadaan sewaktu dia kecil dulu. Ujarnya, kediaman sewaktu dia membesar dulu terlalu kecil berbanding kediaman dan kemewahan yang dia miliki sekarang.

///kosmo ///

Full content generated by Get Full RSS.