Adsense

Isnin, 5 Disember 2011

Celebrity News

Celebrity News


Gambar Anak Siti Sarah Dan Shuib

Posted: 05 Dec 2011 06:06 AM PST

Alhamdulillah rezeki yang datang selepas menjadi juara Maharaja Lawak kini bertambah selepas anugerah zuriat buat pasangan Siti Sarah dan Shuib akhirnya kunjung tiba semalam pada pukul 10.19 semalam (4/12/2011).

Dan berikut gambar yang ZoOM jumpa di blog Loyafikir untuk tatapan anda di ZOoMartis DoT Net, anda rasa anak pasangan ini iras siapa ? Shuib atau Siti Sarah ?



Semoga rezeki SHuib dan Siti Sarah akan bertambah, INsyallah.


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Kutipan Filem Ombak Rindu RM 7 Juta Dalam 72 Jam

Posted: 05 Dec 2011 05:53 AM PST

Daripada Book Online di GSC, tayangan pada pukul 12.30 malam ini di Midvalley sudah cukup untuk membuktikan tempat duduk dipawagam kini dilanda Ombak BESAR !!!!

Sehingga sekarang Jutaan rakyat di Malaysia akan membincangkan Filem Ombak Rindu yang kini menjadi demam kaki wayang. Segenap lapisan masyarakat berlumba-lumba untuk menonton filem ini dipawagam, dan terbaru ZoOM dengan  Filem "Ombak Rindu" sudah mencapai kutipan RM 2 Juta dalam masa 72 Jam selepas ditayangkan.

Sinopsis :


Triller :

ZoOM : Apa Kata Anda Yang Sudah Menonton Filem Ini ?

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Gambar Sebenar Suami Nursyella

Posted: 05 Dec 2011 05:27 AM PST



Panas memang panas sehinggakan isu perkahwinan artis ini melibatkan abang kepada Dato Jalaluddin Hassan yakni bekas ketua polis Negara, Musa Hassan turut menjadi mangsa penabur fitnah diluar sana. Isu perkahwinan Nursyella turut menjadi Top 10 carian di blog ZoOM.
Namun semuanya terjawap dengan adanya gambar yang sebelum ini kabur dan menjadikan perkahwinan tersebut menjadi konterversi kerana wajah dan rambut seiras bekas KPN.
Tidak terlepas pandang, penulis blog pembangkang turut menjadikan ia isu panas walaupun kesahihan belum dapat dipastikan. Perkahwinan yang menurut info menelan belanja Rm15 Juta menjadi sensai sepanas konterversi yang top di Malaysia.
Gambar di atas sudah memadai untuk menengelamkan kepanasan perkahwinan mengalahkan Memey Dan Norman kerana perbelanjaan yang sangat-sangat Tut...*** (Sorry faham2 sendiri le yerr)

Apapun, Utusan Malaysia sudahpun menyiarkan mengenai penafian Tan Sri Musa. Terlerailah kisah yang hebat diperkatakan bukan sahaja di Internet, malah di kedai kopi murah dan kopi mahal.
Tetapi yang menarik perhatian Hani ialah petikan kenyataan Tan Sri Musa:
Jika betullah, majlis itu menelan belanja RM15 juta, saya pun hendak punya wang sebanyak itu. Cuma saya kasihan dengan pasangan pengantin itu (Syella dan suaminya) kerana mereka yang berkahwin, saya pula yang dapat nama," katanya sambil mengakui tidak mengenali penyanyi itu.


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Adik Apek atau Khairul Fahmi Meninggal Dunia

Posted: 05 Dec 2011 05:00 AM PST

Marilah sama-sama kita sedekahkan surah Al-Fatihah buat adik Apek @ Khairul Fahmi yang kembali ke Rahmatulah.


AL-FATIHAH


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!