Adsense

Sabtu, 26 November 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Nabila Huda ‘Meroyan’, Marah Bekas Suami Di Twitter!

Posted: 26 Nov 2011 09:53 PM PST

Terlalu banyak kontroversi, tapi masih tetap berdiam diri. Itulah yang berlaku pada Nabila Huda juga anak kepada lagenda rock tanahair, Amy Search.

Masih lagi belum sejuk dari kontroversi yang menimpa dirinya sekitar sambutan Halloween lepas, kini dia membuka mulut mengenai bekas suaminya yang dikatakan selalu memburukkan dirinya kepada keluarganya termasuk ibu Nabila sendiri.

Menurut akaun Twitter Nabila, dia meluahkan perasaannya yang sudah tidak terpendam lagi apabila dia menulis,

Difahamkan juga, hak penjagaan anak tidak diletakkan pada siapa-siapa dan masing-masing bergilir menjaga anak perempuan mereka, Keisha Laila yang dilahirkan pada 11 Mei 2010.

Nabila yang benar-benar sudah tidak tahan dengan tindakan bekas suaminya telah meluahkan juga beberapa perkara yang tidak diketahui umum kerana terlalu marah dengan bekas suaminya itu.

Bukan mudah untuk lihat Nabila Huda meroyan sebegini rupa, OHBULAN! percaya anda pun tahu yang selebriti wanita ini seorang yang pendiam walaupun penuh kontroversi. Kan?

Full content generated by Get Full RSS.

“Tunjuklah Kalau Betul Ada Bukti” – Khairul Fahmi Respon Isu Skandal Shida Harmi.

Posted: 26 Nov 2011 09:40 PM PST

Selepas nama Dahlia Teck menjadi sebutan ramai, hari ini, peminat bola tempatan sekali lagi digegarkan dengan cerita panas mengenai penjaga gol Malaysia, Khairul Fahmi Che Mat berkenaan skandal seorang wanita yang dikenali sebagai Shida Harmi. Identiti wanita ini yang merupakan watak baru dalam kehidupan peribadi Khairul Fahmi atau nama samaran Apek ini diertikan sebagai salah satu cubaan pihak di luar sana yang ingin menjatuhkan reputasi serta fokusnya di atas padang kelak. Ini turut diperakui oleh Khairul Fahmi ketika ditemubual oleh OHBULAN!, lewat tengah hari tadi.

"Saya memang mengenali Shida Harmi. Dia bukannya skandal seperti yang diperkatakan oleh orang lain, sebaliknya dia hanya kawan biasa. Saya mengenali Shida sekitar awal tahun ini, kalau tak silap bulan March. Ketika itu, saya masih belum bertunang lagi. Gambar itu pula diambil semasa kami karaoke," jelas Khairul Fahmi memulakan wawancara.

"Saya tak pasti macam mana gambar ini boleh sampai ke pihak media. Tapi, saya tak rasa Shida sengaja buat macam ni, nak syak sesiapa pun tak boleh. Saya perlu hubungi dia terlebih dahulu sebab nak siasat dengan lebih jelas. Berkenaan nama-nama yang disebut dalam Blackberry Messenger (BBM), jujurnya saya tak kenal akan nama Nadzim. Bagaimanapun, Erin adalah nama kakak kepada Elia, bekas tunang saya dulu," ujar pemain pasukan Harimau Muda ini yang berjaya mengalahkan Indonesia di Sukan Sea, Isnin lepas.

Khairul Fahmi juga mencabar pihak yang menyebarkan kandungan mesej berbaur ugutan (screenshot di atas) ini agar tampil ke hadapan dan tunjukkan bukti kukuh.

"Andai kata dakwaan tersebut adalah betul, sila tampil ke hadapan dan tunjukkan bukti kukuh," tegas Khairul Fahmi.

Pemain muda ini turut kesal dengan sikap sesetengah orang yang cuba menjatuhkan nama serta reputasinya yang kini sedang memuncak. Bagaimanapun, dia menjanjikan persembahan yang terbaik agar semangat Harimau Muda sentiasa tersemat di kalangan peminat bola sepak tanah air.

"Saya kesal apabila diri ini kerap dikaitkan dengan pelbagai kontroversi yang tidak henti-henti. Sesetengah orang di luar sana tidak henti-henti mencari kesalahan saya. Kalau cerita seperti ini keluar, memang tak menang tangan saya nak jawab panggilan telefon. Apa pun, saya perlu fokus kepada perlawanan akan datang. Game makin dekat ni!" kata Khairul Fahmi yang ingin menumpukan perhatian di atas padang demi maruah negara.

Full content generated by Get Full RSS.