Adsense

Rabu, 14 September 2011

Celebrity News

Celebrity News


Kekejaman Pusat Petknode Terhadap Kucing Peliharan

Posted: 14 Sep 2011 05:07 AM PDT

Kekejaman Petknode Cat Boarding yang mengemparkan negara mengejutkan masyarakat di Malaysia khasnya yang mempunyai binatang peliharaan terutamanya kucing. ZoOm tak tau perkataan apa yang patut kita gelar dengan si tamak dan haloba dan berhati binatang ni.


Kejadian di Yes cruelty Petknode Cat Boarding atau pusat jagaan kucing petknode di Petaling Jaya sejak seminggu lalu memang tak boleh dimaafkani dan patut dikenakan hukuman yang lebih berat. Hukuman ringan yang bakal diterima tidak sesuai dengan kesalahan yang dilakukan.


Jika sebelum ini pusat jagaan binatang tersebut menjadi bualan kerana kualiti dan pemerhatian yang serius terhadap penjagaan binatang peliharaan yang ditinggalkan tuannya yang berada diluar kawasan.


Namun lain pula yang terjadi apabila SI PENJAGA PUSAT PETKNODE yang tamak dan haloba sehingga melupakan perkara yang perlu dan si pemegang amanah yang diberikan, dah tahu nak beraya tak payahlah terimampat kat depan pintu "WE CLOSED FOR HARI RAYA" bukan ke susah ?...Ini tidak PETKNODE masih menerima kucing sehingga membuatkan pusat tersebut macam "TIN SARDIN".


Bagi pemilik kucing sudah tentu ia adalah hari yang menyedihkan kerana terpaksa berjauhan dengan binatang kesayangan yang dijaga oleh orang yang berhati "Bina**** tak berhati perut".( Sorry geram sikit sebab ZoOM tengok gambar kucing-kucing ni.



 WAJAH sedih binatang yang menderita kerana perbuatan orang yang tidak berhati perut.


Salah satu kucing yang lemah kerana kekurangan Zat 




Kucing betina dan anaknya yang mati bertentangan Mata


 Anak Kucing yang nyawa-nyawa ikan 
 Kucing yang kurus kerana tidak cukup makan
Kucing yang kekurangan zat dan jangkitan penyakit
Keratan akbar yang mengemparkan pencinta haiwan

Video Pencinta Haiwan Menyerbu pusat Petknode :








ZoOM : Apa kata anda ?







Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Awal Ashaari Menjawap Hinaan Zarina Ann Julie di Twitter

Posted: 13 Sep 2011 06:48 PM PDT

Akhirnya Awal Ashaari tampil menjawap gossip panas Zarina Ann Julie dalam akaun Twitter beliau, sehinggakan ramai pihak tertanya-tanya rahsia apa dan ayat apa yang Awal keluarkan daripada mulut sehinggakan Zarina menjerit dalam akaun Twitter beliau.

Dan berikut komen Awal mengenai ayat-ayat panas Zarina dalam Twitter mengenai beliau :


"Sejujurnya saya tidak mengenali siapa dia (Zarina) dan tidak pernah bertemunya di mana-mana majlis hiburan sebelum ini. Sebab itu saya tidak faham mengapa dia memburuk-burukkan saya di laman Twitter miliknya," kata Awal ketika ditemui pada majlis pelancaran drama "Cuak" di sini, Selasa.


Zarina dikatakan mengeluarkan kata-kata kurang enak terhadap Awal apabila mengaitkan penahanan pengacara lelaki itu oleh pihak polis dengan Scha Al-Yahya di sebuah kelab hiburan tidak lama dulu.

"Saya sudah tengok kembali lima episod program itu tetapi tiada satu episod pun yang mengaitkannya. Malah saya turut bertanyakan pihak penerbit mengenai hal berkenaan dan mereka juga terkejut," katanya.
Awal berkata, Zarina mungkin bertindak sedemikian kerana ingin mencari publisiti murahan selain berusaha mendapat perhatian ramai.

Sebagai artis yang sudah lama berkecimpung dalam dunia seni, Awal menjelaskan dia enggan melayan perkara remeh seperti itu.

"Saya tidak mengenali dia (Zarina) dan tidak pasti apakah sebenarnya isu dia terhadap saya. Jadi saya rasa saya tidak perlu layan dan cari gaduh dengan sesiapa," ujarnya.

Post terdahulu mengenai post di Twitter Zarina Ann Julie

ZoOM : Huh Memang panas dan HOT..sure Zarina akan post info terbaru dalam akaun Twitter beliau ....Fuhhhhhhhhhh... :) 

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Anak Safura Meninggal Dunia - AL-Fatihah

Posted: 13 Sep 2011 06:37 PM PDT

Dalam kita masih menyambut Hari Raya Aidilfitri tetiba ZoOm terbaca berita mengenai anak kepada artis Safura, Allahyarham Nur Aisyah Mariam (Gambar) telah kembali kepadanya.

Menurut info anak beliau sakit demam panas.

Takziah kepada beliau sekeluarga dan semoga tabah menghadapi ujian daripadanya.


Marilah kita sama-sama sedekahkan Surah Al-Fatihah untuk arwah.


 Safura bersama suami, Sharonizam dan serta anak-anak dan arwah Nur Aisyah Mariam
AL-FATIHAH


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!