Adsense

Ahad, 28 Ogos 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Selebriti Hollywood, Kimora Lee Simmons Ucapkan Selamat Hari Raya!

Posted: 28 Aug 2011 10:31 PM PDT

Kimora Lee Simmons merupakan model bertaraf antarabangsa yang memiliki rancangan realitinya sendiri, "Kimora: Life in the Fab Lane". Al-kisahnya, secara umum selebriti Hollywood jarang mengendahkan perayaan yang diraikan oleh penganut muslim. Tetapi, Kimora Lee telah memecahkan sempadan agama & bangsa dengan membuat ucapan ringkas di laman Twitternya, @OfficialKimora, sekitar 13 jam lepas.

Selebriti bertaraf A ini merupakan bekas presiden & pengarah kreatif Phat Fashions dan kekayaannya dianggarkan berjumlah puluhan juta dollar Amerika.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Foto Eksklusif : Persiapan Gaun Perkahwinan Bakal Isteri Nabil, Nazira.

Posted: 28 Aug 2011 09:41 PM PDT

Info : OHBULAN! bekerjasama dengan team Festival Pengantin, pengurus perkahwinan Nabil Raja Lawak & Nazira Ayub sebagai media online rasmi yang akan membawa segala perkembangan mengenai perkahwinan mereka secara eksklusif di laman ini.

Nazira Ayub, 23 tanpa ditemani Nabil hadir ke Kamarini Bridal Sense yang terletak di Seksyen 7, Shah Alam untuk mencuba beberapa gaun sebagai persiapan hari perkahwinannya yang akan berlangsung pada 2 Oktober 2011 di I-City, Shah Alam. Dikhabarkan, Nabil & Zira memilih warna putih cream untuk hari persandingan, manakala warna peach untuk hari pernikahan.

What do you think? The bridal gown damn beautiful, aite? Foto kredit : MyCuteMoment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...