Adsense

Selasa, 23 Ogos 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


(Video) Terbaik! Shila Amzah Cover Lagu Black Mentor, “Sofia Jane”.

Posted: 23 Aug 2011 05:15 PM PDT

Habis pusing youtube, kami terjumpa dengan video dari penyanyi lagu "Patah Seribu", Shila Amzah, 21, yang sedang mencipta nama di dunia seni hiburan. Dia yang juga anak kepada penyanyi dan penulis lirik iaitu ND Lala mempunyai suara yang unik dan menarik untuk didengar.

Video ini dirakam kira-kira sebulan lepas didalam kereta apabila minus one milik Black Mentor tertinggal dan Shila mengambil kesempatan ini untuk merakam dan menyanyikan lagu bertajuk Sofea Jane yang juga diminati kami. Anda layankan video selepas ini!

Apa kata anda? Setuju atau tidak jika lagu ini dinyanyikan semula untuk versi perempuan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Heroin Filem Titanic, Kate Winslet Menjadi Wira Apabila Selamatkan Ibu Rakan Dari Kebakaran!

Posted: 23 Aug 2011 05:05 PM PDT

Home > Celebriti & E-News > Heroin Filem Titanic, Kate Winslet Menjadi Wira Apabila Selamatkan Ibu Rakan Dari Kebakaran!

Percutian yang sepatutnya menjadi satu memori indah, bertukar menjadi tragedi apabila lokasi peranginan yang dikunjungi Kate Winslet dan teman lelakinya mengalami kebakaran. Lokasi kejadian iaitu rumah milik Sir Richard Branson di Necker Island, Karibia yang pada waktu itu dikunjungi oleh aktress terkenal, Kate Winslet bersama 20 orang yang lain telah terbakar akibat petir yang menyambar rumah mewah tersebut.

Kejadian tersebut berlaku terlalu pantas tetapi nasib menyebelahi semua orang yang berada di dalam rumah dan tiada seorang pun yang tercedera. Mereka sempat melarikan diri dan yang paling menarik, Kate Winslet telah menyelamatkan ibu Sir Richard Branson yang berumur 90 tahun ketika keadaan sedang kelam-kabut.

Sir Richard Branson yang bersyukur kerana ibunya terselamat turut merasa sedih apabila dia tidak sempat menyelamatkan barang-barang penting dirumahnya terutamanya koleksi fotografinya yang disimpan di dalam rumah, turut hangus ditempat kejadian. Gambar tempat kejadian selepas ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...