Adsense

Khamis, 18 Ogos 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Gambar : Raja Farah Pilih Bertudung, Suami Gembira.

Posted: 18 Aug 2011 08:53 PM PDT

Foto ehsan : Mohd Redzuan (Cipot Redz)

"Perubahan yang dilakukan oleh isteri saya memang telah dijangkakan, cuma saya tidak sangka perkara ini terjadi di awal perkahwinan kami. Saya gembira & bersyukur kerana isteri saya benar-benar ikhlas untuk memakai tudung. Satu hadiah yang terbaik sebagai ulang tahun perkahwinan kami yang pertama nanti," kata Megat Bashirun Qayyum dalam nada gembira apabila memberikan komen mengenai penampilan Raja Farah.

Megat juga menyarankan Raja Farah supaya kekal bertudung kerana enggan membangkitkan sebarang kontroversi atau kata-kata kurang enak daripada orang luar.

"Saya telah berpesan kepada isteri supaya kekal bertudung dan bukannya memasang niat separuh jalan. Bukan apa, saya tidak mahu isu-isu sebegini diperkatakan oleh orang luar pula. Lagi pun, kontroversi yang lepas masih meninggalkan impak kepada kami sekeluarga. Apa pun, saya mendoakan agar tuhan menetapkan niat isteri untuk kekal bertudung, amin," jelas Megat yang ditemani oleh Raja Farah di PWTC, minggu lepas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Video : Takeover Mizz Nina & Flo Rida Dilancarkan Di MTV

Posted: 18 Aug 2011 07:53 PM PDT

Video klip Takeover, Mizz Nina & Flo Rida telah dilancarkan secara rasmi di laman MTV serta saluran MTV Asia hari ini. Ini bukanlah kali pertama Mizz Nina bekerjasama dengan artis antarabangsa. Sebelum ini, Mizz Nina pernah berduet dengan Colby O'Donis untuk lagu What You Waiting For.

Enjoice Takeover – Mizz nina Feat Flo Rida selepas ini. Manakala, video dibawah merupakan rakaman behind the scene sepanjang pengambaran Takeover di Miami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.