Adsense

Khamis, 4 Ogos 2011

aReaL&Celebrity

aReaL&Celebrity


Sah! Ally Iskandar Dan Nur Aishah Zainal Putus Tunang.

Posted: 04 Aug 2011 08:51 AM PDT

Hajat pengacara terkenal, Ally Iskandar untuk menamatkan zaman bujangnya pada penghujung tahun ini kini hanya tinggal kenangan apabila ikatan pertunangan yang diikat pada 11 Februari lalu putus di pertengahan jalan.

Ally yang melangsungkan pertunangan dengan Naib Juara Gadis Melayu musim pertama, Nur Aishah Zainal mengesahkan perkara ini ketika ditemui di rakaman program Mentor Raya di Sri Pentas 2, Shah Alam sebentar tadi.


"Kami secara rasmi telah putus tunang pada 30 Julai lalu selepas lima bulan mengikat ikatan pertunangan. Sukar untuk diungkapkan tentang perkara ini kerana ia berlaku bukan dari pertelingkahan yang besar. Apa yang boleh saya katakan, dalam tempoh pertunangan tersebut, tiada keserasian di antara kami. Makin lama makin tidak nampak keserasian itu walaupun matlamat kami sama iaitu untuk mendirikan rumahtangga."

"Walaubagaimanapun, prinsip kami berbeza dan keputusan yang diambil ini memang berat untuk kami berdua. Kami sudah cuba cari jalan penyelesaian, tetapi tidak berhasil," jelas Ally tenang.

Apabila ditanya apakah punca perpisahan tersebut, Ally memberitahu,

"Kami tidak bergaduh dan tiada konflik. Punca disebabkan pihak ketiga juga tidak benar sama sekali. Perkara ini datang berperingkat-peringkat. Kami cuba untuk selesaikan masalah ini, tetapi memang tiada jalan penyelesaian yang ditemui. Tidak dinafikan, perkara ini memang meninggalkan kesan yang sangat besar dan amat menyedihkan. Kami telah mengimpikan sebuah kehidupan berkeluarga yang baru. Keluarga saya juga agak terkesan sebab mereka semua cukup teruja bila saya bertunang hari itu," tambah Ally lagi.

"Ini keputusan yang besar dan lebih baik keputusan ini dibuat sekarang dari dibiarkan berlarutan. Apa-apa pun, saya dan Aishah masih berkawan baik. Cuma setakat ini, saya tidak mahu memikirkan tentang perkahwinan lagi kerana biarlah masa yang menentukan."

"Selepas ini saya nak fikir tentang kerja balik serta kena ada tempoh untuk bertenang dan muhasabah diri," jelas Ally panjang lebar. - gua.com.my

P/s:Kita Hanya Mampu Merancang, Tuhan Yang Menentukan..



Ally Iskandar, Ally Iskandar Putus Tunang, Ally Iskandar Putus Tunang 30 Julai 2011, Ally Iskandar Tunang, Berita Ally Iskandar Putus Tunang, Betulkah Ally Iskandar Sudah Putus Tunang,facebook,biodata,gambar,seksi,bogel,kahwin,ally iskandar bergaduh dengan tunang, ally iskandar berpisah, ally iskandar bertunang, pengacara bergaduh, pengacara putus tunang,ally iskandar dan aishah zainal putus tunang, ally iskandar putus tunang, tunang ally iskandar,Aishah Zainal, Aishah Zainal Tunang Ally Iskandar, Ally Iskandar, Ally Iskandar & Aishah Zainal, Ally Iskandar Bertunang, Gadis Melayu, Gambar Aishah Zainal, Gambar Bakal Isteri Ally Iskandar, Gambar Gadis Melayu, Gambar Terbaru Ally Iskandar, Gambar Tunang Ally Iskandar, Gosip Ally Iskandar, Gossip Ally Iskandar, Gossip Pertunangan, Gossip Terbaru Ally Iskandar, Isteri Ally Iskandar, Konsep Majlis Pertunangan, Majlis Tunang Ally Iskandar, Pertunangan Ally Iskandar, Program Gadis Melayu, Siapa Aishah Zainal, Siapa Ally Iskandar?